quote:Dat mag wel *iets* vaker idd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Alleen jou. Zo nu en dan.
quote:Ik weet het pop. Maar werk is zó druk overdag.
quote:OMG. Hoe lang heb je daar naar gezocht.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Doe maar geen pompjuffrouw, gevaar voor een druiper
[ afbeelding ]
quote:niet zo lang hoor, duurde alleen een kwartier voor google de pagina doorlaadde...Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OMG. Hoe lang heb je daar naar gezocht.
quote:Geeft niet schatOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het pop. Maar werk is zó druk overdag..
quote:En dan in een andere tab ook nog FOK. Ja, dat gaat 'm niet worden natuurlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
niet zo lang hoor, duurde alleen een kwartier voor google de pagina doorlaadde...
Whehehe ik heb hier internet uit het steenen tijdperk
quote:Het is goed om druk te zijn. Eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeft niet schatik ben ook druk. Laatste jaar geweest en komende jaar ook. Eerst weer 100 % worden en verhuizen
Maar ik denk aan je hoor, soms
quote:het is echt dramatisch.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan in een andere tab ook nog FOK. Ja, dat gaat 'm niet worden natuurlijk.
quote:* Kuukske slaat steil achterover van genoemde snelheid. Wow.Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
het is echt dramatisch.
Als downloaden hier snel gaat haal ik 2,35 kb/s
Back to 99
quote:Je moet je modem steeds aandraaien ofzo.Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is echt dramatisch.
Als downloaden hier snel gaat haal ik 2,35 kb/s
Back to 99
quote:Whehehe, met zoeen sleuteldingetje.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
Je moet je modem steeds aandraaien ofzo.
quote:Hou dat vast, dat is goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk aan jou, iedere keer als ik een trein zie. Ik denk dat ik dat ook de rest van m'n leven nog wel blijf houden ook.
quote:
quote:zowat welOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet je modem steeds aandraaien ofzo.
quote:Of met zoeen aantrek-touwtje zoals bij een kettingzaagOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe, met zoeen sleuteldingetje.
quote:Ik zie het al voor me.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Of met zoeen aantrek-touwtje zoals bij eenkettingzaag![]()
HINGbubbubbubbbb.... HINGHINGbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Ach, ik zit hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zowat wel
En die snelheid haal ik alleen als iedereen in het dorp verder zijn computer uit heeft
quote:Ben je nog steeds aan het werk??Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
Ach, ik ziet hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan. Al ligt dat wel iets hoger dan jouw genoemde snelheid.
Pff, ben het echt compleet zat voor vandaag. Lekker flinke problemen op werk.
quote:Opschepper. Op de TALmeet heb je bekend dat ie op steenkolen gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Wacht ff, ik moet er weer even wat diesel ingooien
quote:Veel plezier met de pompjuffrouwOp woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Wacht ff, ik moet er weer even wat diesel ingooien
quote:Wat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
Ach, ik zit hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan.
Al ligt dat wel iets hoger dan jouw genoemde snelheid.
quote:daar ben ik nu gelukkig even een weekje van verlost.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier ook aan het maximum wat het netwerk aan kan.
Al ligt dat wel iets hoger dan jouw genoemde snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |