quote:Dat ligt eraan wie de halve liters heeft geconsumeerdOp woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.
quote:Buurmeisje zoenen dan
quote:dat wil ik ook net typen
quote:persoonl;ijk heb ik er niets van 10 halve litersOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie de halve liters heeft geconsumeerd...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.
quote:Als je dat zo zegt klinkt het wel smerig.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt klinkt het wel smerig.
quote:Ik stel goeie vragen hè?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee idd hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Jij hebt van mij helemaal geen bevestiging nodig
quote:Eerder 9. Ofzo.
quote:Nee dat klopt. Alleen jou. Zo nu en dan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hebt van mij helemaal geen bevestiging nodig
quote:
quote:Nou vooruit. Misschien 12.
quote:Nee. Daar heb ik allemaal geen tijd voor. Het zou wel mooi bij m'n avatar passen thoo.
quote:gaat heen als iemand stelt dat je na 10 halve liters niks meer kan dan is diegene 12 of bejaard
quote:Dan ben ik vast in de war met iemand andersOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik allemaal geen tijd voor. Het zou wel mooi bij m'n avatar passen thoo.
quote:Ik denk het.Op woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ben ik vast in de war met iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |