quote:Nou, zoenen is leuk hoor. Maar iemand moet ook wel een beetje lief zijn. En stoer. En grappig.Op woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kan. Aan die kant van het speelbord ben ik nog nooit geweest
quote:Muilen. OMG. Wat is dat dan weer voor iets?
quote:Net zo'n uitdrukking als bekken?Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muilen. OMG. Wat is dat dan weer voor iets?
quote:whahaha zeg kassajuf doe eens jouw schuifje voor mij openOp woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, of ze d'r schuifje voor 'm open wil doen.
quote:Mooi gezegd wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
inderdaad zoals hete het kleren van elkaars lichaam rukkende sex bijvoorbeeld
quote:als je als man niet weet hoe het schuifje open moet, moet je er ook niet aan beginnenOp woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, of ze d'r schuifje voor 'm open wil doen.
quote:die krijg je van mij pas als je enorm lekker kunt zoenenOp woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
inderdaad zoals hete het kleren van elkaars lichaam rukkende sex bijvoorbeeld
quote:Ooooh! Wat een eh.. hippe uitdrukking.
quote:Nou wie weet is het pompmokkel wel een enorm lekker ding. Je weet maar nooit.
quote:kwam spontaan in mij op.
quote:Oh nee stoer ben ik nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, zoenen is leuk hoor. Maar iemand moet ook wel een beetje lief zijn. En stoer. En grappig.
quote:Dan kan hij beter voor de optie van Panda gaan.... Kan ie nog vet veel geld vangen voor de opnamesOp woensdag 27 oktober 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu? Ze hebben daar ook vaak camera's he...en jij valt wel een beetje op.
Dus niet in de buurt van je woonplaats doen
quote:Dude, hoe oud ben je?
quote:Vind ik ook hoor en je moet en diegene moet er ook wel een beetje lekker uitzien. Als diegene eruit ziet als pa Tokkie verdwijnt mijn zin in sex spontaanOp woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die krijg je van mij pas als je enorm lekker kunt zoenen
quote:Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na 10 halve liters is het toch: ik ga het muilmokkel pompen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.
quote:ja en dan word hij beroemd en rijk en dan deelt hij zijn geld met onsOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan hij beter voor de optie van Panda gaan.... Kan ie nog vet veel geld vangen voor de opnames...
quote:Klopt, maar dan gaat het bij mij vooral om uitstralingOp woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
Vind ik ook hoor en je moet en diegene moet er ook wel een beetje lekker uitzien. Als diegene eruit ziet als pa Tokkie verdwijnt mijn zin in sex spontaan
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na 10 halve liters wordt er doorgaans niet zo vreselijk spannend veel meer gepompt hoor. Afgezien van maaginhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |