quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
Ik heb zin in lekker zoenen!
Ik zit in de auto naar wie mag ik doorrijden?
quote:Hoed af, handen uit de zakken, en stil zijn.
quote:Ik mag toch hopen dat hij niet achter het stuur zit te FOK!ken
quote:Zet je auto bij de eerste de beste benzinepomp gewoon stil en grijp de kassajuf bij haar kladdenOp woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
Ik heb zin in lekker zoenen!
Ik zit in de auto naar wie mag ik doorrijden?
quote:Tuulk, ik ben fan van zoenen
quote:Daar zit tegenwoordig vaak glas tusenOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zet je auto bij de eerste de beste benzinepomp gewoon stil en grijp de kassajuf bij haar kladden
quote:Goh, Dan komen ze minstens met z'n tweeeeeeenOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij niet achter het stuur zit te FOK!ken...
quote:ik ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:dat kost je je tanden. Het glas ertussen is nogal hardOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zet je auto bij de eerste de beste benzinepomp gewoon stil en grijp de kassajuf bij haar kladden
quote:Mooi, ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuulk, ik ben fan van zoenen
quote:Ja. Maar zoenenOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Mnah, zoenen is niet héél belangrijk imo. Er zijn nog wat belangrijkere dingen.
quote:jups: eerst vragen of ze het raam open doetOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op welke wang wil je er twee?
quote:met 10 halve liters op kan dat best !Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:dan moet hij er 1 vinden waar geen glas tussen zit. Of hij doet net of hij flauw valt midden in de benzineshop dan komt de kassajuf aangesneld en voilaOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit tegenwoordig vaak glas tusen...
quote:*grijptOp woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Mja, of ze d'r schuifje voor 'm open wil doen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
jups: eerst vragen of ze het raam open doet
quote:* MPG komt naar LLOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar dan * LovelyLady tuit lippen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kost je je tanden. Het glas ertussen is nogal hard
quote:Oh dat kan. Aan die kant van het speelbord ben ik nog nooit geweestOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:inderdaad zoals hete het kleren van elkaars lichaam rukkende sex bijvoorbeeldOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:vind ik ook, proostOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
met 10 halve liters op kan dat best !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |