quote:Door jou gaat Nederland stuk.Op woensdag 27 oktober 2010 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het geblokt is door de mailserver weet hij toch niet of ik echt op tijd heb gestuurd
quote:En de rest die de mail dus niet heeft terug gekregen die krijgt gewoon per mail de code en hoeft niets naar een ander adres te forwarden of zich ff bij jullie chat vervoegen?Iedereen die zijn mail terug heeft gekregen, kan hem morgen alsnog naar mij sturen voor de code. Het blijkt dat door de enorme hoeveelheid mailtjes de exchange server sommige heeft geblokt. De meeste mailtjes met de code zijn al verstuurd maar lopen ook vertraging op! Maar zoals gezegd zal het tegoed 30 dagen geldig zijn, dus gratis eten bestellen kan iedereen die voor 17.30 heeft gemaild. Don't worry
quote:Het is wel écht dieptriestOp woensdag 27 oktober 2010 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het geblokt is door de mailserver weet hij toch niet of ik echt op tijd heb gestuurd
quote:Bij mij nu ook.
quote:leugenaarOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef feesbeeest het volgende:
Ik heb er zelfs 3 gehad, haha sukkels!!!
(2 vrienden voor mij laten aanvragen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |