quote:Gras is groener kwestie.Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
Vreemd idd hoelang A&F de Europse markt geneegeerd heeft. De vraag naar die kledij is altijd erg hoog geweest.
quote:Het gaat slecht met A&F in de VS, dus zoekt men het elders.Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
Vreemd idd hoelang A&F de Europse markt geneegeerd heeft. De vraag naar die kledij is altijd erg hoog geweest.
quote:Wat afschuwelijk. Wat er is op het moment niemand die in die ongeïnspireerd truien en shirts loopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef MissterylandGRL het volgende:
Cool dat ze 'deze kant' op komen! Maar dan loopt straks wel iedereen in die kleding... Da's jammer...
quote:Ongetwijfeld, maar ik denk dat het nog veel erger zal worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Wat er is op het moment niemand die in die ongeïnspireerd truien en shirts loopt.
84 euro is nog best schappelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef ForumGek het volgende:
Kopenhagen gaat dit jaar ook nog een A&F winkel openen, maar Brussel is dan wel wat dichterbij voor de meesten. Vind de prijs alleen erg hoog, in London hebben ze pond/euro pricetags en een overhemd kost 84 euro. Vind ik toch wel erg veel want de lengte/breedte verhouding zijn wat mij betreft wat zoek. De welbekende "hooded sweaters" hebben onderaan de mouwen geen elastiek of wat dan ook, dus die lubberen uit en vallen over je hand! En dat voor kleren waar je bijna de hoofdprijs voor betaald!
Zo kwam ik uiteindelijk juist bij A&F terecht, vind die hoodies juist perfect zitten. Het merk boeit me niet eens zo sterker vind dat ze wel iets meer fantasie mogen krijgen qua "prints".quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef ForumGek het volgende:
Kopenhagen gaat dit jaar ook nog een A&F winkel openen, maar Brussel is dan wel wat dichterbij voor de meesten. Vind de prijs alleen erg hoog, in London hebben ze pond/euro pricetags en een overhemd kost 84 euro. Vind ik toch wel erg veel want de lengte/breedte verhouding zijn wat mij betreft wat zoek. De welbekende "hooded sweaters" hebben onderaan de mouwen geen elastiek of wat dan ook, dus die lubberen uit en vallen over je hand! En dat voor kleren waar je bijna de hoofdprijs voor betaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |