abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88031115
the pleasure - the privilege is mine
pi_88031176
leuk-fijn-mooi-cool-gaaf
:?
Spelfout gevonden? Boeit me niet.
pi_88031698
Ik ben benieuwd of Nederland zal volgen.
pi_88031712
Nu nog Nederland..
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:38:39 #5
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88036626
Joepie!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:12:54 #7
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_88036926
Vreemd idd hoelang A&F de Europse markt geneegeerd heeft. De vraag naar die kledij is altijd erg hoog geweest.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_88037489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
Vreemd idd hoelang A&F de Europse markt geneegeerd heeft. De vraag naar die kledij is altijd erg hoog geweest.
Gras is groener kwestie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88037603
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
Het gaat slecht met A&F in de VS, dus zoekt men het elders.
pi_88106517
Cool dat ze 'deze kant' op komen! Maar dan loopt straks wel iedereen in die kleding... Da's jammer... :{
pi_88137481
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef MissterylandGRL het volgende:
Cool dat ze 'deze kant' op komen! Maar dan loopt straks wel iedereen in die kleding... Da's jammer... :{
Wat afschuwelijk. Wat er is op het moment niemand die in die ongeïnspireerd truien en shirts loopt.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:35:29 #12
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_88139036
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Wat afschuwelijk. Wat er is op het moment niemand die in die ongeïnspireerd truien en shirts loopt.
Ongetwijfeld, maar ik denk dat het nog veel erger zal worden.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_88144174
lente volgend jaar dus.. _O_
pi_88191012
Op dit moment studeer ik in Spanje en heb ik twee Amerikaanse huisgenoten. Ze vertelden me hoe het kwam waarom het zo slecht gaat met Abercrombie in de VS. Het imago van het merk is, in tegenstelling tot dochteronderneming Hollister Co, niet meer goed in de States. American Football spelers die alleen maar zuipen, dom zijn en alleen maar over American Football en vrouwen kunnen praten dragen Abercrombie. Misschien te vergelijken met Nederlandse vmbo paupers met bontkraagjes die in een gesprek niet verder komen dan voetbal en "chickies hosselen". In tegenstelling tot Abercrombie gaat het met Hollister wel erg goed!
pi_88191076
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:03:55 #16
261627 sciter
The world is my playground.
pi_88191115
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Gras is groener kwestie.
Dit :Y :')
pi_88191458
Kopenhagen gaat dit jaar ook nog een A&F winkel openen, maar Brussel is dan wel wat dichterbij voor de meesten. Vind de prijs alleen erg hoog, in London hebben ze pond/euro pricetags en een overhemd kost 84 euro. Vind ik toch wel erg veel want de lengte/breedte verhouding zijn wat mij betreft wat zoek. De welbekende "hooded sweaters" hebben onderaan de mouwen geen elastiek of wat dan ook, dus die lubberen uit en vallen over je hand! En dat voor kleren waar je bijna de hoofdprijs voor betaald!
Fingerspitzgefühl
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:50:57 #18
261627 sciter
The world is my playground.
pi_88196031
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef ForumGek het volgende:
Kopenhagen gaat dit jaar ook nog een A&F winkel openen, maar Brussel is dan wel wat dichterbij voor de meesten. Vind de prijs alleen erg hoog, in London hebben ze pond/euro pricetags en een overhemd kost 84 euro. Vind ik toch wel erg veel want de lengte/breedte verhouding zijn wat mij betreft wat zoek. De welbekende "hooded sweaters" hebben onderaan de mouwen geen elastiek of wat dan ook, dus die lubberen uit en vallen over je hand! En dat voor kleren waar je bijna de hoofdprijs voor betaald!
84 euro is nog best schappelijk
pi_88264478
Het is trouwens de bedoeling dat de mouwen wat langer zijn. Dat hoort bij het merk en dat is met opzet gedaan. Ik vind het wel leuk staan en ik vind het ook niet echt enorm lastig om te dragen..
pi_88303972
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:50 schreef sciter het volgende:

[..]

84 euro is nog best schappelijk
Voor een Abercrombie & Fitch _O_
pi_88319884
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef ForumGek het volgende:
Zo kwam ik uiteindelijk juist bij A&F terecht, vind die hoodies juist perfect zitten. Het merk boeit me niet eens zo sterker vind dat ze wel iets meer fantasie mogen krijgen qua "prints".

De winkels zelf vind ik wel een doffe ellende, uit m'n eigen was ik er zelfs niet naar binnen gegaan.
Blessed is the mind too small for doubt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')