Je kan tussen de opdrachten gewoon vrolijk doen wat je wilt. Je begint met een 360 dagen waarschuwing in The Road to Rule en daarna bij elke Officiele Koning Dag wordt dat minder.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Nee geen tijds limiet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
Je loopt naar de troon room, zo als je dat niet doet kun je gewoon niksen en van je koningschap leven, maar je kunt niet exploren tenzij dat op je agenda staat, maar ik denk dat gewoon de kamer niet ingaat werkt, ook kun je extreem lang doen over je explore missie'squote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Nah je kan gewoon gaan en staan waar je wil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Je loopt naar de troon room, zo als je dat niet doet kun je gewoon niksen en van je koningschap leven, maar je kunt niet exploren tenzij dat op je agenda staat, maar ik denk dat gewoon de kamer niet ingaat werkt, ook kun je extreem lang doen over je explore missie's
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je kan tussen de opdrachten gewoon vrolijk doen wat je wilt. Je begint met een 360 dagen waarschuwing in The Road to Rule en daarna bij elke Officiele Koning Dag wordt dat minder.
Houdt er rekening mee:Tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan ik nog in alle rust een hoop andere dingen doen zonder dat er 1 of andere vervelende timer zit te tikken
Die worden vanzelf beter naar mate je ze gebruikt en je verder komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:53 schreef PPL het volgende:
Yeah...
Ik heb een zwaard en een pistool.
Nu maar centjes gaan sparen dan.
En heel veel handjes schudden
Legendary wapens zijn heel goedkoop (sommigen moet je vinden) en ongeveer 40% sterker dan je Hero wapens.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die worden vanzelf beter naar mate je ze gebruikt en je verder komt.
Tevens vind je ook wapens natuurlijk..uiteindelijk kocht ik wapens omdat ik een verzamel stoornis heb in zulk soort games.
Maar anyway huizen kopen om mee te beginnen.. netjes repareren en huur ontvangen.
Later voeg je de winkels etc toe.
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:33 schreef TheThirdMark het volgende:
(Character kreeg een STD dus is mijn zwaard nu groen)
Opletten?? gewoon ongeneerd rondneuken waar je maar kanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.
[ afbeelding ]
Het kan trouwens ook van een orgie komenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.
[ afbeelding ]
Centjes is geen probleem, koop gewoon steeds een paar huizen erbij en voordat je het weet bezit je genoeg geldquote:Op woensdag 3 november 2010 08:53 schreef PPL het volgende:
Yeah...
Ik heb een zwaard en een pistool.
Nu maar centjes gaan sparen dan.
En heel veel handjes schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:13 schreef Predacore het volgende:
Ik wil Fable ook kopen, heb alleen sowieso geen tijd en ook nog andere games die ik wil spelen.
daarom uit jaloezie deze link cadeau:Iemand die een beetje door dit topic heen browsed kan ook lezen hoe het eindigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Hoe is dat Coop dan daar ben ik wel redelijk benieuwd naar wat zijn de benefits zeg maar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef rihago het volgende:
uitgespeeld.
nu opnieuw spelen om toch genoeg geld op het einde te hebben.
btw..
als mensen zin hebben om te co-oppen
voeg mij maar toe: gamertag = kerstboom
je kan samen quests doen... maar ook trouwen met een co-op... kinderen mee krijgen...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is dat Coop dan daar ben ik wel redelijk benieuwd naar wat zijn de benefits zeg maar.
Ik zit hier nu op ~50k per 5 minuten (heb alle winkels en huizen --> rente ''laag'' dus vang niet zo heel veel).quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Shieldz het volgende:
Hoeveel geld per 5 min krijgen jullie?
Ik zit nog op de 365 dagen (moet nog naar 't kasteel lopen) heb nu 5m .. verder "leechen" en die dagen laten starten of?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |