abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:50:55 #126
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88263022
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
Je kan tussen de opdrachten gewoon vrolijk doen wat je wilt. Je begint met een 360 dagen waarschuwing in The Road to Rule en daarna bij elke Officiele Koning Dag wordt dat minder.

Houdt er rekening mee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88263040
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
Nee geen tijds limiet.
pi_88264439
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Edwin1984 het volgende:
Je loopt naar de troon room, zo als je dat niet doet kun je gewoon niksen en van je koningschap leven, maar je kunt niet exploren tenzij dat op je agenda staat, maar ik denk dat gewoon de kamer niet ingaat werkt, ook kun je extreem lang doen over je explore missie's
pi_88265369
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Je loopt naar de troon room, zo als je dat niet doet kun je gewoon niksen en van je koningschap leven, maar je kunt niet exploren tenzij dat op je agenda staat, maar ik denk dat gewoon de kamer niet ingaat werkt, ook kun je extreem lang doen over je explore missie's
Nah je kan gewoon gaan en staan waar je wil.
pi_88266433
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je kan tussen de opdrachten gewoon vrolijk doen wat je wilt. Je begint met een 360 dagen waarschuwing in The Road to Rule en daarna bij elke Officiele Koning Dag wordt dat minder.

Houdt er rekening mee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx! ^O^

Dan kan ik nog in alle rust een hoop andere dingen doen zonder dat er 1 of andere vervelende timer zit te tikken
pi_88270101
uitgespeeld.

nu opnieuw spelen om toch genoeg geld op het einde te hebben.

btw..

als mensen zin hebben om te co-oppen

voeg mij maar toe: gamertag = kerstboom
In de ban van de mods.
pi_88276670
Pffffff... fable is weer erg mee slepend.. was weer veelste laat vannacht.
ze hebben er echt weer een bazen spel van gemaakt.
JA!
pi_88276878
Ik heb ook slaap te kort. Vrijdag vrij, dus eerst even uitslapen tot 10 uur, en dan heel de dag lekker fable spelen :9
  woensdag 3 november 2010 @ 08:53:44 #134
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_88277064
Yeah...
Ik heb een zwaard en een pistool.
Nu maar centjes gaan sparen dan.
En heel veel handjes schudden :{
Burnt to the core but not broken
pi_88277242
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:53 schreef PPL het volgende:
Yeah...
Die worden vanzelf beter naar mate je ze gebruikt en je verder komt.
Tevens vind je ook wapens natuurlijk..uiteindelijk kocht ik wapens omdat ik een verzamel stoornis heb in zulk soort games. :')

Maar anyway huizen kopen om mee te beginnen.. netjes repareren en huur ontvangen.
Later voeg je de winkels etc toe.
  woensdag 3 november 2010 @ 09:33:51 #136
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88277795
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die worden vanzelf beter naar mate je ze gebruikt en je verder komt.
Tevens vind je ook wapens natuurlijk..uiteindelijk kocht ik wapens omdat ik een verzamel stoornis heb in zulk soort games. :')

Maar anyway huizen kopen om mee te beginnen.. netjes repareren en huur ontvangen.
Later voeg je de winkels etc toe.
Legendary wapens zijn heel goedkoop (sommigen moet je vinden) en ongeveer 40% sterker dan je Hero wapens.

Ik heb tot nu toe echter alleen maar met mijn Hero wapens gevochten :+
Je krijgt daar geen bonussen mee, alleen het uiterlijk veranderd. (Character kreeg een STD dus is mijn zwaard nu groen :+)
  woensdag 3 november 2010 @ 10:00:56 #137
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_88278409
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:33 schreef TheThirdMark het volgende:

(Character kreeg een STD dus is mijn zwaard nu groen :+)
Let dan ook eens op... die campagnes zijn er niet voor niets.
Burnt to the core but not broken
pi_88279621
quote:
12s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef PPL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Opletten?? gewoon ongeneerd rondneuken waar je maar kan :)
  woensdag 3 november 2010 @ 11:21:20 #139
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88280523
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef PPL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het kan trouwens ook van een orgie komen :@

Daar heb ik er nu een aantal van gehad maar geen flauw idee wanneer. Mijn character is altijd heel trouw en gaat alleen met 1 van de 12 vrouwen naar bed :P

Ergens heeft er dus iemand meegedaan :+
pi_88281284
Iemand zin om vanavond te co-oppen?

gamertag: Kerstboom
In de ban van de mods.
pi_88283937
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:53 schreef PPL het volgende:
Yeah...
Centjes is geen probleem, koop gewoon steeds een paar huizen erbij en voordat je het weet bezit je genoeg geld :7 Anders ff wat van die jobs doen.

Guns en zwaarden heb ik nog nooit gekocht in het spel, gebruik volgens mij nog steeds dezelfden die ik in het begin ook had....op 1 stukje na eigenlijk nooit het idee gehad dat ik te weinig power had
pi_88288581
Ik wil Fable ook kopen, heb alleen sowieso geen tijd en ook nog andere games die ik wil spelen.
daarom uit jaloezie deze link cadeau:
SPOILER
pi_88289222
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:13 schreef Predacore het volgende:
Ik wil Fable ook kopen, heb alleen sowieso geen tijd en ook nog andere games die ik wil spelen.
daarom uit jaloezie deze link cadeau:
SPOILER
Iemand die een beetje door dit topic heen browsed kan ook lezen hoe het eindigd :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88289391
toch vond ik het wel grappig ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 18:36:58 #145
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88296138
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef rihago het volgende:
uitgespeeld.

nu opnieuw spelen om toch genoeg geld op het einde te hebben.

btw..

als mensen zin hebben om te co-oppen

voeg mij maar toe: gamertag = kerstboom
Hoe is dat Coop dan daar ben ik wel redelijk benieuwd naar wat zijn de benefits zeg maar.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88298595
Hoeveel geld per 5 min krijgen jullie?

Ik zit nog op de 365 dagen (moet nog naar 't kasteel lopen) heb nu 5m .. verder "leechen" en die dagen laten starten of?
pi_88300640
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Hoe is dat Coop dan daar ben ik wel redelijk benieuwd naar wat zijn de benefits zeg maar.
je kan samen quests doen... maar ook trouwen met een co-op... kinderen mee krijgen...

je neemt nu echt je eigen char ook mee de andere wereld in (incl hond)

je kan dus kiezen voor trouwen of business partner... dan deel je alles 50-50... als je een wapen koopt betaald ook ieder de helft...

in het boekje staat ook een hoop uitgelegd.
In de ban van de mods.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:44:43 #148
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88301739
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Shieldz het volgende:
Hoeveel geld per 5 min krijgen jullie?

Ik zit nog op de 365 dagen (moet nog naar 't kasteel lopen) heb nu 5m .. verder "leechen" en die dagen laten starten of?
Ik zit hier nu op ~50k per 5 minuten (heb alle winkels en huizen --> rente ''laag'' dus vang niet zo heel veel).

Nu echter al wel 12M in het kasteel en 6M op zak. Gaat lekker :+

Voor elke Relationship Quest die ik doe krijg ik er 3 nieuwe voor terug. Hard nodig ook, heb nog 70Guild Seals nodig om elke chest te openen op de RtR. Alle sidequests die op dit moment mogelijk zijn ook gedaan (heb ook maar even 4 kinderen geadopteerd, weer 4 Seals erbij).
Voordat ik het spel helemaal het eind in gooi als eerst alle silver keys vinden (43/54), Gold keys (3/5), Demon Doors openen (5/6), Gnomes afschieten (35/40), Special Flowers vinden (24/30) en de boeken (christus, die sidequest is echt zwaar irritant) (17/30).

Dus lekker rekken tot het eind :+
pi_88301875
Wanneer je "klaar" bent met het spel. Kan je toch nog die keys zoeken enzo? De rest van de side quests doen etc etc?

Ik heb sommige dingen op "highest" staan.. voor de rest alles gekocht? (Driftwood moet nog open en daar beneden in de map staan nog 3 dingen) maar de rest heb ik alles

Toch krijg ik maar 120k ...

Wat doe ik fout?
  woensdag 3 november 2010 @ 21:08:31 #150
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88302945
Als je bij stalletjes komt alle meuk opkopen en bij de Pawnbroker verkopen. Die gast heeft een budget van 56k per keer, en je hebt er een paar. Heel makkelijke manier om binnen 10 minuten 1M te verdienen (alhoewel het gewoon verdienen leuker is :+)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')