abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:01:26 #76
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_88179453
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:51 schreef PPL het volgende:
Geen idee wat er gebeurd als je princess speelt, ik speel prince.
Wellicht dat het zo progged is.
Daarentegen, misschien kijkt fable 3 naar de svagemaes van fable 2 die nog op mijn xbox staan en herleidt zo het geslacht van mijn ouder in fable 3.
(Als dat technisch al mogelijk is).

Daarnaast probeer ik nu zoveel mogelijk evil keuzes te maken als mogelijk.
Wanneer ik klaar ben (en dan even een maandje wachten ofzo) zal ik opnieuw beginnen als princess en dan de good keuzes trachten te volgen.
Van een reactie op Gamespot:

quote:
As far as I can tell, the only thing that was effected was the gender of your hero parent which appears to be based on what your last active fable 2 profile was. I didn't notice anything else which is too bad because I would have likes to see some of those statues I made or towns or whatever.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:06:26 #77
35623 PPL
#control
pi_88179629
Grappig, ik wist niet dat het kon.
Dat een spel naar profiel gegevens kijkt van een ander spel en daar bepaalde parameters me invult.
Knap hoor :)

Inderdaad jouw opmerking over de standbeelden.
Niet dat ik al zover ben, maar ik had daar zeker om kunnen glimlachen.
Des te meer omdat ik fable2 pas recentelijk heb gespeeld en de verhaallijn/het gebeurde mij nog helder bijstaat.
Tussen het einde van fable2 en het begin van fable3 zit voor mij hooguit twee maanden.
In de tussentijd was ik bezig met Elder Scrolls IV: Oblivion maar ik werd helemaal gek van de laadtijden.
Hoop niet dat ik daar in F3 in gelijke mate tegenaan ga lopen.
Burnt to the core but not broken
pi_88180215
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:48 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Zullen wij samen even romantisch doen voor die ene demon door? :D
Heb het ook al gedaan :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:11:04 #79
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_88181701
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef PPL het volgende:
Grappig, ik wist niet dat het kon.
Dat een spel naar profiel gegevens kijkt van een ander spel en daar bepaalde parameters me invult.
Knap hoor :)

Inderdaad jouw opmerking over de standbeelden.
Niet dat ik al zover ben, maar ik had daar zeker om kunnen glimlachen.
Des te meer omdat ik fable2 pas recentelijk heb gespeeld en de verhaallijn/het gebeurde mij nog helder bijstaat.
Tussen het einde van fable2 en het begin van fable3 zit voor mij hooguit twee maanden.
In de tussentijd was ik bezig met Elder Scrolls IV: Oblivion maar ik werd helemaal gek van de laadtijden.
Hoop niet dat ik daar in F3 in gelijke mate tegenaan ga lopen.
Heb hem op de HD van de 360 geinstalleerd, schijnbaar scheert dat weer een paar seconden per laadscherm eraf... Vind sowieso dat deze fable behoorlijk rap laadt, ivm de eerdere 2.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_88187964
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef PPL het volgende:

[..]

Geen Nederlandstalige optie.
Wel Tsjechisch, Slowaaks en Pools.
Indien het gesproken allemaal te snel voor je moeder gaat maar zij wel het Engels machtig is kan je ondertitels aanzetten.

Wow, da's nog eens nuttig... Gek dat ze die talen wel doen. Polen is een vrij grote markt denk ik nog, maar Tsjechië en Slowakije zijn wel kleiner dan Nederland qua games, lijkt mij. Bij iets langer nadenken is het misschien zo dat de Nederlander gemiddeld beter is in Engels dus de game gewoon in het Engels speelt, en het zodoende het voor Lionhead/Microsoft weinig oplevert om de game te vertalen.

Bedankt voor het antwoord iig :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Pozo op 31-10-2010 21:22:50 (Meer denken is meer beter) ]
One rabbit to rule them all!
pi_88190284
Uitgespeeld met de prinses. Lang niet alle quests gedaan. Dat zoeken naar dingen vind ik niet zo boeiend.
Ik heb ook al het goede gedaan en dan zijn inderdaad alle burgers dood. Heel saai dan. Al zeggen je vrienden dat ze de burgers gaan bijstaan? Ik ga dus nog maar eens spelen en dan al het slechte doen. Kan ik ook halverwege opnieuw beginnen?
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:38:46 #82
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88193253
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gadverdamme wat een KUT einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Vrijdagmiddag gehaald, zonet uitgespeeld (maingame). Niet goed opgelet tijdens laatste missie waardoor endgame té vroeg begon voor mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 november 2010 @ 09:06:16 #83
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_88199899
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Vrijdagmiddag gehaald, zonet uitgespeeld (maingame). Niet goed opgelet tijdens laatste missie waardoor endgame té vroeg begon voor mij.

SPOILER
Aha ...

Ik had dus 1 miljoen in de min. :o
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 1 november 2010 @ 09:57:10 #84
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88201012
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe kan je je gameplay opslaan om het spel op te slaan? :') Met "start" ga ik steeds naar de sanctuary :@
Als je start drukt zie je recht voor je die relief map. Als je dan rechts kijks zie je 2 of 3 tandwielen in elkaar komen hier kan je je game saven.

GL
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 1 november 2010 @ 10:05:11 #85
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88201210
Game uitgespeeld.
Ik ga nu voor de 2e keer aangezien ik het einde wel heb verneukt.
Je moet eindigen met 6.5 miljoen dan behoud je bowerstone het beste en gaat Walter als het goed is niet dood. Om het spel uit te spelen deed ik er 10.6 uur voor met geld verdienen huizen kopen etc etc.

tips om het einde makkelijk te halen met de 6.5 mil is door alles te kopen. Sla je spel op en wacht in real time 6 uur hierna heb je met normal prices en niet high, 5-6 miljoen coins aan je eigen rekening toegevoegd. Je hebt ook die gift glitch alleen is die niet handig om te gebruiken aangezien hierdoor je gamer profile corrupt kan raken. Of de game freezes en mag je alles overnieuw doen :P

Mocht je Live account hebben dan zou ik de gamepack free weapons toch even downloaden aangezien hier best leuke wapens tussen zitten. De betaalde 160 live points met het dog outfit is niet echt de moeite waard maar als je een collector bent misschien leuk om te hebben.

Kies er straks voor om Aurora toch binnen in je rijk te laten als je koning bent aangezien je hierdoor weer een unique legendary wapen kan halen. Ik ben hier mee bezig dus ik zal nog is posten als ik hem eenmaal heb.

Het echt leuke aan dit spel is als je je keuzes maakt dit ook echt in de toekomst ziet wat er gebeurt met deze mensen, je zal heel veel momenten ?huh? krijgen aangezien je het bij deze keuzes toch neit verwacht.

Naja ik kan wel door gaan

Maar heel veel game plezier.

Groeten.
pi_88202189
Dus de enige manier waarop je eigenlijk ECHT goed kan zijn (en het spel ook fatsoenlijk kan uitspelen), is om 6,5 miljoen zelf in te leggen? Anders gaat iedereen dus dood?

Bagger.
pi_88202803
eerlijk gezegd vond ik het best een kort spel, als je koning bent heb je nog maar een uurtje speeltijd ofzo. en als je goed bent heb je -2 miljoen geld :') en gaat iedereen dood.

ik heb nog geprobeerd huizen te verhuren maar dat bracht gewoon niet genoeg geld op in die korte speeltijd.

verder het aanbod van wapens, spells en kleding is zeer weinig en de sidequests minder boeiend dan in de eerste 2 delen. zo heb ik alleen 1 zwaard en 1 hamer. die wel telkens mee upgraden enzo, dat dan weer wel.

skills ook, waar je bij deel 1 en 2 naast strenght nog 2 melee skills had om te upgraden heb je hier alleen strenght, guns, magic.

ik ben nooit doodgegaan, heb amper gevochten. (wtf maar 1 keer hobbes, 1 keer bandids etc)

en ik snapte geen zak van het verhaal. waar kwam dat schaduwgedoe vandaan en hoezo?

alsnog vond ik het spel leuker om te doen dan deel 2. mede omdat de coop wel beter was uitgewerkt.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  maandag 1 november 2010 @ 11:04:21 #88
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88202814
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef TamaravdS het volgende:
Dus de enige manier waarop je eigenlijk ECHT goed kan zijn (en het spel ook fatsoenlijk kan uitspelen), is om 6,5 miljoen zelf in te leggen? Anders gaat iedereen dus dood?

Bagger.
Dan is het opeens bagger omdat het spel langer duurt...
Jullie weten ook niet wat jullie willen dan is het te snel afgelopen maar om het echt leuk uit te spelen duurt het weer te lang. Je hebt natuurlijk ook andere manieren om het uit te spelen degene die ik heb genoemd was de makkelijkste. Je koopt alles gaat slapen+ gaat naar je werk/school je komt terug en je hebt zoiezo weer 12 mil dan. Wow dat is moeilijk....

Dag
dag daaaag
pi_88202989
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Van een reactie op Gamespot:
[..]

ja bij fable 2 begint het grootste deel met een man, die uiteindelijk de potion neemt dat je een vrouw wordt :') maar geen mooie vrouw, nee, gewoon even vies en dik als de man die je was.

daarom moest ik heel ff nadenken waarom ze het telkens over de hero queen hadden

360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  maandag 1 november 2010 @ 11:18:46 #90
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88203228
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:11 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Je kan dit veranderen als je de fable 2 DLC Knothole island koopt kan je thin en scar potions kopen. Dit maakt je char veel mooier.
pi_88203310
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:04 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Dan is het opeens bagger omdat het spel langer duurt...
Jullie weten ook niet wat jullie willen dan is het te snel afgelopen maar om het echt leuk uit te spelen duurt het weer te lang. Je hebt natuurlijk ook andere manieren om het uit te spelen degene die ik heb genoemd was de makkelijkste. Je koopt alles gaat slapen+ gaat naar je werk/school je komt terug en je hebt zoiezo weer 12 mil dan. Wow dat is moeilijk....

Dag
dag daaaag
Loop toch niet zo te janken.

Ik vraag alleen of dat de enige manier is om het spel als "goed" karakter uit te spelen.
  maandag 1 november 2010 @ 11:23:10 #92
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88203364
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef TamaravdS het volgende:

Bagger.
Wie loopt er nou te janken?
pi_88203697
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Wie loopt er nou te janken?
Nou, jij schiet meteen in de stress. Jij vat alles veel te letterlijk op. Waar het mij om gaat is dat het in dit spel gewoon veeeeeeel moeilijker is om goed te zijn, dan om evil te zijn. En da's minder, vind ik.
  maandag 1 november 2010 @ 11:52:26 #94
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88204175
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:35 schreef TamaravdS het volgende:

[..]

Nou, jij schiet meteen in de stress. Jij vat alles veel te letterlijk op. Waar het mij om gaat is dat het in dit spel gewoon veeeeeeel moeilijker is om goed te zijn, dan om evil te zijn. En da's minder, vind ik.
Naja leuk weer ontopic

[ Bericht 18% gewijzigd door Bartcoah op 01-11-2010 11:58:17 ]
pi_88206605
Verslaafde meldt zich :')
pi_88208916
Snap niet dat mensen zulke moeite hebben met goud te verdienen als je als een engel door het spel gaat.

Tegen de tijd dat ik koning werd kon ik meteen 9miljoen in de treasury doen.
Zonder ook maar ooit 1 foute beslissing te nemen.

Uiteindelijk had ik 11 miljoen in de treasury toen ik de laatste baas had doodgemaakt en een paar miljoen op mn eigen rekening.

Tip : speel het spel niet als een soort van gears of war. :')
Neem je tijd.. doe side quests.. klooi rond.
pi_88209044
Ik weet nog goed bij fabel 2, het spel had me zo goed te pakken dat ik vergat te slapen.

Ik hoop dat het bij fabel 3 ook gaat gebeuren!
JA!
pi_88209608
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef RedDevil085 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  maandag 1 november 2010 @ 15:02:10 #99
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_88210365
Ok, ben nu bijna klaar met m'n 2de play-through... heb (muv die paar evil-missies en die verzamel-missies) bijna alle quests gehaald, heb bijna 7 miljoen in mijn treasury en nog een klein kapitaal achter de hand. Heb dit keer bijna (in A Marriage of Inconvenience heb ik zoiets van: in for a penny, in for a pound :p) alleen goede keuzes gemaakt (persoonlijk vind ik dat alle Fables iets meer voordelen bieden voor good-guys dan bad-guys) dus mijn volgende play-through word compleet evil...

Btw, heb gisteren een nieuwe gun gevonden... Dragonstomper .48 ftw!!!

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Rensjebree het volgende:
Ik weet nog goed bij fabel 2, het spel had me zo goed te pakken dat ik vergat te slapen.

Ik hoop dat het bij fabel 3 ook gaat gebeuren!
Ben de afgelopen 3 nachten pas na 7.00 naar bed gegaan omdat ik "nog even snel een quest wou halen" ofzo 8)7
pi_88221806
Zijn er ook die hem als evil hebben uitgepeeld? Of loop je dan tegen andere problemen op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')