Van een reactie op Gamespot:quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:51 schreef PPL het volgende:
Geen idee wat er gebeurd als je princess speelt, ik speel prince.
Wellicht dat het zo progged is.
Daarentegen, misschien kijkt fable 3 naar de svagemaes van fable 2 die nog op mijn xbox staan en herleidt zo het geslacht van mijn ouder in fable 3.
(Als dat technisch al mogelijk is).
Daarnaast probeer ik nu zoveel mogelijk evil keuzes te maken als mogelijk.
Wanneer ik klaar ben (en dan even een maandje wachten ofzo) zal ik opnieuw beginnen als princess en dan de good keuzes trachten te volgen.
quote:As far as I can tell, the only thing that was effected was the gender of your hero parent which appears to be based on what your last active fable 2 profile was. I didn't notice anything else which is too bad because I would have likes to see some of those statues I made or towns or whatever.
Heb het ook al gedaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zullen wij samen even romantisch doen voor die ene demon door?
Heb hem op de HD van de 360 geinstalleerd, schijnbaar scheert dat weer een paar seconden per laadscherm eraf... Vind sowieso dat deze fable behoorlijk rap laadt, ivm de eerdere 2.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef PPL het volgende:
Grappig, ik wist niet dat het kon.
Dat een spel naar profiel gegevens kijkt van een ander spel en daar bepaalde parameters me invult.
Knap hoor
Inderdaad jouw opmerking over de standbeelden.
Niet dat ik al zover ben, maar ik had daar zeker om kunnen glimlachen.
Des te meer omdat ik fable2 pas recentelijk heb gespeeld en de verhaallijn/het gebeurde mij nog helder bijstaat.
Tussen het einde van fable2 en het begin van fable3 zit voor mij hooguit twee maanden.
In de tussentijd was ik bezig met Elder Scrolls IV: Oblivion maar ik werd helemaal gek van de laadtijden.
Hoop niet dat ik daar in F3 in gelijke mate tegenaan ga lopen.
Wow, da's nog eens nuttig... Gek dat ze die talen wel doen. Polen is een vrij grote markt denk ik nog, maar Tsjechië en Slowakije zijn wel kleiner dan Nederland qua games, lijkt mij. Bij iets langer nadenken is het misschien zo dat de Nederlander gemiddeld beter is in Engels dus de game gewoon in het Engels speelt, en het zodoende het voor Lionhead/Microsoft weinig oplevert om de game te vertalen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Geen Nederlandstalige optie.
Wel Tsjechisch, Slowaaks en Pools.
Indien het gesproken allemaal te snel voor je moeder gaat maar zij wel het Engels machtig is kan je ondertitels aanzetten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gadverdamme wat een KUT eindeVrijdagmiddag gehaald, zonet uitgespeeld (maingame). Niet goed opgelet tijdens laatste missie waardoor endgame té vroeg begon voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag gehaald, zonet uitgespeeld (maingame). Niet goed opgelet tijdens laatste missie waardoor endgame té vroeg begon voor mij.Aha ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dus 1 miljoen in de min.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Als je start drukt zie je recht voor je die relief map. Als je dan rechts kijks zie je 2 of 3 tandwielen in elkaar komen hier kan je je game saven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe kan je je gameplay opslaan om het spel op te slaan?Met "start" ga ik steeds naar de sanctuary
Dan is het opeens bagger omdat het spel langer duurt...quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef TamaravdS het volgende:
Dus de enige manier waarop je eigenlijk ECHT goed kan zijn (en het spel ook fatsoenlijk kan uitspelen), is om 6,5 miljoen zelf in te leggen? Anders gaat iedereen dus dood?
Bagger.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Van een reactie op Gamespot:
[..]
ja bij fable 2 begint het grootste deel met een man, die uiteindelijk de potion neemt dat je een vrouw wordtmaar geen mooie vrouw, nee, gewoon even vies en dik als de man die je was.
daarom moest ik heel ff nadenken waarom ze het telkens over de hero queen hadden
Je kan dit veranderen als je de fable 2 DLC Knothole island koopt kan je thin en scar potions kopen. Dit maakt je char veel mooier.quote:
Loop toch niet zo te janken.quote:Op maandag 1 november 2010 11:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dan is het opeens bagger omdat het spel langer duurt...
Jullie weten ook niet wat jullie willen dan is het te snel afgelopen maar om het echt leuk uit te spelen duurt het weer te lang. Je hebt natuurlijk ook andere manieren om het uit te spelen degene die ik heb genoemd was de makkelijkste. Je koopt alles gaat slapen+ gaat naar je werk/school je komt terug en je hebt zoiezo weer 12 mil dan. Wow dat is moeilijk....
Dag
dag daaaag
Wie loopt er nou te janken?quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef TamaravdS het volgende:
Dus de enige manier waarop je eigenlijk ECHT goed kan zijn (en het spel ook fatsoenlijk kan uitspelen), is om 6,5 miljoen zelf in te leggen? Anders gaat iedereen dus dood?
Bagger.
Nou, jij schiet meteen in de stress. Jij vat alles veel te letterlijk op. Waar het mij om gaat is dat het in dit spel gewoon veeeeeeel moeilijker is om goed te zijn, dan om evil te zijn. En da's minder, vind ik.quote:
Naja leuk weer ontopicquote:Op maandag 1 november 2010 11:35 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Nou, jij schiet meteen in de stress. Jij vat alles veel te letterlijk op. Waar het mij om gaat is dat het in dit spel gewoon veeeeeeel moeilijker is om goed te zijn, dan om evil te zijn. En da's minder, vind ik.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef RedDevil085 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben de afgelopen 3 nachten pas na 7.00 naar bed gegaan omdat ik "nog even snel een quest wou halen" ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Rensjebree het volgende:
Ik weet nog goed bij fabel 2, het spel had me zo goed te pakken dat ik vergat te slapen.
Ik hoop dat het bij fabel 3 ook gaat gebeuren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |