abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88140668
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed denk ik.

In die kerker is waar je je eerste wapens zal krijgen.
En op welk punt dan?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:59:27 #52
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_88141540
Hier hetzelfde probleem...
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_88141975
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En op welk punt dan?!
Zolang je dat spoor volgt kom je vanzelf uit bij zo'n blauw ding waarvan je butler dan zegt dat je het moet raken met een slagwapen (zwaard) en of je aub naar de sanctuary kan komen voor uitleg.

Dat is wat ik me herinner maar goed wellicht vergis ik me. :?
pi_88142823
Weet iemand waar je gedetailleerd ALLE stats kan zien? Fable is altijd zo'n statwhore spel, van alles worden stats bijgehouden, en af en toe zie je iets leuks voorbij vliegen op een loading screen... Maar je kan ongetwijfeld wel ergens op een plek alle statistieken meteen zien? :)
Of toch du vader?
pi_88142875
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zolang je dat spoor volgt kom je vanzelf uit bij zo'n blauw ding waarvan je butler dan zegt dat je het moet raken met een slagwapen (zwaard) en of je aub naar de sanctuary kan komen voor uitleg.

Dat is wat ik me herinner maar goed wellicht vergis ik me. :?
Gelijk heb je! Maar ik kreeg geen uitleg van Jasper! Maar hij doet het nu wel, new game :(.. En nu zit er een rare texture in mijn sanctuary :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_88142898
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Weet iemand waar je gedetailleerd ALLE stats kan zien? Fable is altijd zo'n statwhore spel, van alles worden stats bijgehouden, en af en toe zie je iets leuks voorbij vliegen op een loading screen... Maar je kan ongetwijfeld wel ergens op een plek alle statistieken meteen zien? :)
Sanctuary! Kun je alles terug vinden
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:31:51 #57
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_88143926
Wow, wat een ruk....

Heb het spel gistermiddag binnen gekregen en na een marathon-sessie zo goed als uitgespeeld (iig tot de eind-credits, heb nog een paar quests open staan).

Peter Molyneux heeft het weer voor elkaar gekregen... Hij had een goed idee, zelfs een redelijk goed mal (vond Fable 2, muv het einde, goed te genieten) en een heel goed team. Maar toch krijgt hij het maar niet voor elkaar om het eens echt GOED te maken...

Ik snap best dat er mensen zijn die in de war raken van teveel wapens, informatie en what-not, maar om dan alles maar zo simpel te maken dat een blinde geestelijk gehandicapte het spel zonder na te denken binnen redelijke tijd uit kan spelen en de zaken die fable 2 zo interessant maakten naar de achtergrond te verplaatsen terwijl je de nadruk legt op een functie (koning zijn) die misschien maar een vijfde ofzo van het spel beslaat en eigenlijk niet echt veel toevoegt?

Ben WEER teleurgesteld, maar daar is Molyneux zelf de koning in.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_88145134
kan je na het uitspelen van de game nog vrij rondlopen (ben je dan nog koning of niet)? Zodat je alle quests enzo kan afronden?
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:34:51 #59
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_88145753
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Eenskijken het volgende:
kan je na het uitspelen van de game nog vrij rondlopen (ben je dan nog koning of niet)? Zodat je alle quests enzo kan afronden?
Ik weet niet of je afgezet kunt worden oid, maar je kunt na de eindbaas wel verder spelen en quests afronden.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_88146744
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef RedDevil085 het volgende:
Wow, wat een ruk....

Heb het spel gistermiddag binnen gekregen en na een marathon-sessie zo goed als uitgespeeld (iig tot de eind-credits, heb nog een paar quests open staan).

Peter Molyneux heeft het weer voor elkaar gekregen... Hij had een goed idee, zelfs een redelijk goed mal (vond Fable 2, muv het einde, goed te genieten) en een heel goed team. Maar toch krijgt hij het maar niet voor elkaar om het eens echt GOED te maken...

Ik snap best dat er mensen zijn die in de war raken van teveel wapens, informatie en what-not, maar om dan alles maar zo simpel te maken dat een blinde geestelijk gehandicapte het spel zonder na te denken binnen redelijke tijd uit kan spelen en de zaken die fable 2 zo interessant maakten naar de achtergrond te verplaatsen terwijl je de nadruk legt op een functie (koning zijn) die misschien maar een vijfde ofzo van het spel beslaat en eigenlijk niet echt veel toevoegt?

Ben WEER teleurgesteld, maar daar is Molyneux zelf de koning in.
Als je geen side quests doet en puur de main quest volgt kun je het in 1 middag uitspelen.
Wat je dan precies in die tijd bereikt behalve het einde.. tja.

Dat is jouw keuze.

Ik vermaak me al 2 dagen prima.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:32:08 #61
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_88149217
Gadverdamme wat een KUT einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_88149708
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gadverdamme wat een KUT einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Je weet dat het 'goede' eigenlijk het slechte is?

SPOILER
There are only 151 Pokémon.
pi_88158717
Haha joinde een random co-op en was 10 seconden later 300.000 gold rijker :x
Xbox Live: Anormius
pi_88161268
Pfff, gun damage upgrade 3 gehaald, en toen veranderde de loop van mijn pistool.
Waar voorheen mijn pistool tof was, en goed werkte, is het nu veranderd in een mini shotgun welke alleen nog maar op super close range werkt en eigenlijk compleet nutteloos is.

Ik heb ook ERG veel last van fps drops/slowdown, vooral in Bowerstone, waar het echt heel erg is. Enorm irritant vind ik het en ik krijg meteen zin om de xbox uit te zetten.

Ook kut dat de enige moeilijkheid van de jobs hem in de totaal willekeurige lag zit.

Nee, tot nu toe vind ik Fable 2 stukken beter.
Al is John Cleese wel super uiteraard
Doe eens niet.
  zondag 31 oktober 2010 @ 08:35:21 #65
239294 PierreTT
pi_88164992
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 01:21 schreef Necrodeath het volgende:
Pfff, gun damage upgrade 3 gehaald, en toen veranderde de loop van mijn pistool.
Waar voorheen mijn pistool tof was, en goed werkte, is het nu veranderd in een mini shotgun welke alleen nog maar op super close range werkt en eigenlijk compleet nutteloos is.

Ik heb ook ERG veel last van fps drops/slowdown, vooral in Bowerstone, waar het echt heel erg is. Enorm irritant vind ik het en ik krijg meteen zin om de xbox uit te zetten.

Ook kut dat de enige moeilijkheid van de jobs hem in de totaal willekeurige lag zit.

Nee, tot nu toe vind ik Fable 2 stukken beter.
Al is John Cleese wel super uiteraard
Dit viel mij ook op. In Bowerstone lagt het spel af en toe gewoon even, en als je lute gaat spelen en eenmaal 10x multiplier hebt moet je maar gewoon die knoppen inrammen en hopen dat het overeen komt met het tempo :')
pi_88170897
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:45:21 #67
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88173409
quote:
Ah handig.. :)
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:48:30 #68
239294 PierreTT
pi_88173481
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ah handig.. :)
Zullen wij samen even romantisch doen voor die ene demon door? :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:11:36 #69
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88174172
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:48 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Zullen wij samen even romantisch doen voor die ene demon door? :D
haha goed idee :)
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:35:12 #70
35623 PPL
#control
pi_88174960
Toch maar gekocht.
Nu boekje doorbladeren en dan dan straks maar eens zien wat er gebeurd.
Burnt to the core but not broken
pi_88177069
Geweldige game, alleen jammer weer van die tyfus bugs en vastlopers. Zet nu voor de 4e keer mijn 360 aan om de game proberen te gaan spelen. Nooit problemen met mijn 360 + staat op HDD.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_88177176
Dag allen,

Ik heb een makkelijke vraag waar verbazend moeilijk iets over te vinden is door gewoon op het net te zoeken: is dit spel vertaald naar het Nederlands? Ik lees overal dat er Spaanse, Franse en Duitse versies van zijn maar of er wel/niet een Nederlandse taaloptie is kan ik niet vinden.

Mijn moeder is Zelda fan dus vind ze dit spelletje wel leuk denk ik, maar ze is als 60+'er geen ster in het Engels.

Thanks!
One rabbit to rule them all!
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:20:25 #73
35623 PPL
#control
pi_88178075
quote:
5s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:50 schreef Pozo het volgende:
Dag allen,

Ik heb een makkelijke vraag waar verbazend moeilijk iets over te vinden is door gewoon op het net te zoeken: is dit spel vertaald naar het Nederlands? Ik lees overal dat er Spaanse, Franse en Duitse versies van zijn maar of er wel/niet een Nederlandse taaloptie is kan ik niet vinden.

Mijn moeder is Zelda fan dus vind ze dit spelletje wel leuk denk ik, maar ze is als 60+'er geen ster in het Engels.

Thanks!
Geen Nederlandstalige optie.
Wel Tsjechisch, Slowaaks en Pools.
Indien het gesproken allemaal te snel voor je moeder gaat maar zij wel het Engels machtig is kan je ondertitels aanzetten.

Tot nu toe overigens leuk.
Net een uurtje gespeeld en ik herken wel wat van de Fable-feel.
Kan nog weinig zeggen over knokpartijen, heb allen nog wat vleermuizen weggejaagd.
Ben benieuwd waar het hen gaat.

Wat ik mij wel afvraag:
SPOILER
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:35:16 #74
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_88178558
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef PPL het volgende:

[..]

Geen Nederlandstalige optie.
Wel Tsjechisch, Slowaaks en Pools.
Indien het gesproken allemaal te snel voor je moeder gaat maar zij wel het Engels machtig is kan je ondertitels aanzetten.

Tot nu toe overigens leuk.
Net een uurtje gespeeld en ik herken wel wat van de Fable-feel.
Kan nog weinig zeggen over knokpartijen, heb allen nog wat vleermuizen weggejaagd.
Ben benieuwd waar het hen gaat.

Wat ik mij wel afvraag:
SPOILER
Dat is wel apart...

Wat voor geslacht is je karakter? Ik heb namelijk de Prince en bij mij verwijzen ze altijd naar mijn vader, the king. Ga het spel trouwens nog eens helemaal doorspelen met de Princess, er zijn namelijk een paar missies waar dat volgens mij wat invloed op heeft.

SPOILER
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:51:44 #75
35623 PPL
#control
pi_88179092
Geen idee wat er gebeurd als je princess speelt, ik speel prince.
Wellicht dat het zo progged is.
Daarentegen, misschien kijkt fable 3 naar de svagemaes van fable 2 die nog op mijn xbox staan en herleidt zo het geslacht van mijn ouder in fable 3.
(Als dat technisch al mogelijk is).

Daarnaast probeer ik nu zoveel mogelijk evil keuzes te maken als mogelijk.
Wanneer ik klaar ben (en dan even een maandje wachten ofzo) zal ik opnieuw beginnen als princess en dan de good keuzes trachten te volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')