abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88093999
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Ik heb een waardebon van 51,85 door ingeleverde ps2 en DS games bij de game mania dus die 13 kan me geen fuck schelen om eerlijk te zijn :') :9
Hoezo verlies draaien :') :P
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:53:10 #27
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_88100061
Kreeg me toch een paar posters erbij joh, buttons en een vlaggetje met de woorden "geen werk, geen brood" Alsof Wilders erachter zit. :')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_88107666
:X Bol.com heeft hem nog niet verzonden :X
Xbox Live: Anormius
pi_88108536
Wel echt een vet spel, tof hoe je twee spells tegelijk kunt casten dmv weaving. _O_ Lightning-fireballs? Fuck yes. _O_
Of toch du vader?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:46:41 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88114814
hmm aan het aantal reacties in dit topic zie ik al dat dit spel fail is. Ik haal em wel een keer 2e hands voor een tientje :)
Op elke fokker past een bril.
pi_88114848
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Catch_me het volgende:
hmm aan het aantal reacties in dit topic zie ik al dat dit spel fail is. Ik haal em wel een keer 2e hands voor een tientje :)
de meeste hebben hem pas sinds vandaag of nog niet... bovendien had de GOTY van vorig jaar ook maar verdomd weinig reacties en topics... zegt dus niks...
PWBF
pi_88114943
Ik kan niet wachten op de PC versie. Mijn angst is dat dit spel weer even kort zal zijn als de vorige delen...helaas.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:57 #33
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88115054
quote:
Als je je gaat aantrekken van wat men op fok vindt kun je beter alleen maar WoW en CoD spelen, zat topics voor.

Veel beter om recensies, impressies en gameplay video's te bekijken.
AFC AJAX
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:14:53 #34
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88115802
quote:
Jij bent een groote fail :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_88122423
Hoe kan je je gameplay opslaan om het spel op te slaan? :') Met "start" ga ik steeds naar de sanctuary :@
pi_88122583
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe kan je je gameplay opslaan om het spel op te slaan? :') Met "start" ga ik steeds naar de sanctuary :@
Ik vind ook niet alles even duidelijk, maar als je op de Guide button drukt (behalve in de Sanctuary), en dan weer om het popup menu van de Xbox zelf weg te drukken, krijg je een menu met wat opties e.d., waar je bij de bovenste optie (Game Management) ook "Save and Continue" kan drukken. :)
Of toch du vader?
pi_88124090
Waar vind je de quest list? :S

Ik ga steeds handmatig naar de map en kijken waar de gele ! te vinden zijn in een dorp of kaart.. niet erg handig als je 10 courier/fetch/find quests tegelijk doet.

Dat is tot nu toe het enige rottige puntje in het spel.
Dat je 1 voor 1 npc's moet bevrienden en dat zijn er nog al wat..

Voor de rest moet ik zeggen ik vind het er stukken beter dan fable 2 uitzien.
Best onder de indruk van sommige uitzichten.. kaarten zijn ook veel groter dan eerst (waardoor ik nu de minimap vooral mis, terwijl in fable 2 het eigenlijk niet nodig was)

Voiceovers zijn uitstekend trouwens.
pi_88126036
Het is even wennen maar voor saven en alles moet je naar de sanctuary en aan je rechterhand staan van die 'statues' waar options enzo staan, en waar je kan saven.

Quest list kan je zien als je in de santuary bent en op Y drukt . Dan krijg je een overzichtelijke questlist. Alles gaat via de sanctuary dus, dat is je menu geworden eigenlijk.
There are only 151 Pokémon.
pi_88126105
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
Het is even wennen maar voor saven en alles moet je naar de sanctuary en aan je rechterhand staan van die 'statues' waar options enzo staan, en waar je kan saven.

Quest list kan je zien als je in de santuary bent en op Y drukt . Dan krijg je een overzichtelijke questlist. Alles gaat via de sanctuary dus, dat is je menu geworden eigenlijk.
Aha dank je wel.

Het is op zich tof zo'n interactief menu al het ware maar kan ook nadelen hebben.
Gelukkig zijn de laadtijden nihil.
pi_88130714
Heb hem ook.
Nieuw start 'menu' is even wennen inderdaad...
Doe eens niet.
pi_88132525
Ik heb 'm de 27ste in de middag ontvangen (weet niet waarom? 29ste was release? Maar who cares :P ) en tot nu bijna non-stop gespeeld. Het is even wennen aan de "menu"-functie en het hud-loos zijn van de game. Health regenereerd en je weet dat het gevaarlijk wordt als alles rood aan het worden is en je hartklopping geluiden hoort. Alles wordt spelenderwijs duidelijk. Ik heb al een flink hoeveelheid geld (soms, want huizen kopen om ze te verhuren kost geld). Hoogste bedrag in mijn schatkist is tot nu toe ong 245.000 en real estate is over de half miljoen :s)
pi_88132571
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik kan niet wachten op de PC versie. Mijn angst is dat dit spel weer even kort zal zijn als de vorige delen...helaas.
Weet je ook wanneer de PC versie uit komt?
pi_88133902
Straks ook maar eens spelen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_88133915
Vind het ook wel tof om te zien, die vergelijking tussen je eigen scores en die van je vrienden :D
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:11:08 #45
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_88134222
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 03:06 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Weet je ook wanneer de PC versie uit komt?
Verwacht in februari.

Burnt to the core but not broken
pi_88134369
Hmm gamefaqs zegt 12-12 in EU
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:35:07 #47
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_88134546
mss dat Bart Smit hem pas later gaat verkopen?
Het blijft daarnaast natuurlijk een 'verwacht' datum.
Burnt to the core but not broken
pi_88135959
Ik weet het ook niet, ik wacht nu nog op de postbode :(
pi_88140020
Oké dan.. Ben iets aant zoeken voor Sabine. Komt er ineens een blauw bolletje en tja ik heb geen wapens dus dat lukt niet. Terug naar Jasper toe, is de eerste deur schoongemaakt, alleen is ie nog dicht. Kan ook niet meer uit die kerker, dus mag weer overnieuw beginnen :r :N
pi_88140559
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oké dan.. Ben iets aant zoeken voor Sabine. Komt er ineens een blauw bolletje en tja ik heb geen wapens dus dat lukt niet. Terug naar Jasper toe, is de eerste deur schoongemaakt, alleen is ie nog dicht. Kan ook niet meer uit die kerker, dus mag weer overnieuw beginnen :r :N
Dan doe je iets niet goed denk ik.

In die kerker is waar je je eerste wapens zal krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')