quote:Hoezo verlies draaienOp donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik heb een waardebon van 51,85 door ingeleverde ps2 en DS games bij de game mania dus die 13 kan me geen fuck schelen om eerlijk te zijn![]()
quote:de meeste hebben hem pas sinds vandaag of nog niet... bovendien had de GOTY van vorig jaar ook maar verdomd weinig reacties en topics... zegt dus niks...Op vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Catch_me het volgende:
hmm aan het aantal reacties in dit topic zie ik al dat dit spel fail is. Ik haal em wel een keer 2e hands voor een tientje
quote:Als je je gaat aantrekken van wat men op fok vindt kun je beter alleen maar WoW en CoD spelen, zat topics voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Catch_me het volgende:
hmm aan het aantal reacties in dit topic zie ik al dat dit spel fail is. Ik haal em wel een keer 2e hands voor een tientje
quote:Jij bent een groote failOp vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Catch_me het volgende:
quote:Ik vind ook niet alles even duidelijk, maar als je op de Guide button drukt (behalve in de Sanctuary), en dan weer om het popup menu van de Xbox zelf weg te drukken, krijg je een menu met wat opties e.d., waar je bij de bovenste optie (Game Management) ook "Save and Continue" kan drukken.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe kan je je gameplay opslaan om het spel op te slaan?Met "start" ga ik steeds naar de sanctuary
quote:Aha dank je wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
Het is even wennen maar voor saven en alles moet je naar de sanctuary en aan je rechterhand staan van die 'statues' waar options enzo staan, en waar je kan saven.
Quest list kan je zien als je in de santuary bent en op Y drukt . Dan krijg je een overzichtelijke questlist. Alles gaat via de sanctuary dus, dat is je menu geworden eigenlijk.
quote:Weet je ook wanneer de PC versie uit komt?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik kan niet wachten op de PC versie. Mijn angst is dat dit spel weer even kort zal zijn als de vorige delen...helaas.
quote:Verwacht in februari.Op zaterdag 30 oktober 2010 03:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer de PC versie uit komt?
Dan doe je iets niet goed denk ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oké dan.. Ben iets aant zoeken voor Sabine. Komt er ineens een blauw bolletje en tja ik heb geen wapens dus dat lukt niet. Terug naar Jasper toe, is de eerste deur schoongemaakt, alleen is ie nog dicht. Kan ook niet meer uit die kerker, dus mag weer overnieuw beginnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |