Voorbeeld:quote:Het wordt meer een politieke game. Als koning van Albion kun je kiezen om je eigen kasteel te pimpen, of juist dat geld te gebruiken voor de armeren. Wat doe je aan criminaliteit?
Het mooie is ook dat keuzes die je gemaakt hebt op weg naar het koning worden invloed hebben op de periode dat je daadwerkelijk koning bent. Een beetje zoals Obama nu voor z'n kiezen krijgt.
Ratingsquote:Say you're in your throne room and they bring in a girl caught stealing food. You can listen to the witness's statement and arguments for setting an example.
You can investigate things further yourself, or at any time say you've heard enough and make a judgment.
Or you can listen to the girl's case and excuses for why she stole. You can go and visit her family, for example, and see if they really are as poor as she says.
Then you can choose what to do - throw the girl a handful of gold or throw her in the dungeons?
There will be all sorts of judgments: "Everything from a crust of bread being stolen to a huge countrywide thing - shall we go to war?"
quote:Review Tweakers.net : 8.5Pluspunten:
+ Het Sanctuary
+ De humor, art en originaliteit
+ De keuzes
Minpunten:
- Soms overdramatisch en onlogisch verhaal
- Graphics en engine
- Slechte pathfinding
quote:Pluspunten:
+ Ethische keuzes
+ Voelt vertrouwd
+ Briljante sfeer en presentatie...
+ ...voornamelijk dankzij de uitstekende stemacteurs
+ Nog steeds veel te doen
Minpunten:
- Extra mogelijkheden verdwijnen naar achtergrond...
- ...en daardoor wordt het spel vrij kort
- Weinig vernieuwing in side-missions, baantjes en spelletjes
quote:Gister Fable 2 nog eventjes gespeeld om nog wat achievements te halen en tijd te doden..Op woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat FOK! die graphics niet mooi vind dat snap ik niet. Ze hebben het zeker op een CRT scherm gespeeld want het ziet er veel mooier uit dan Fable 2 en Fable 3 ziet er waanzinnig uit.
quote:Idd, het ziet er aanzienlijk mooier uit.. en dien sfeer is echtOp woensdag 27 oktober 2010 19:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat FOK! die graphics niet mooi vind dat snap ik niet. Ze hebben het zeker op een CRT scherm gespeeld want het ziet er veel mooier uit dan Fable 2 en Fable 3 ziet er waanzinnig uit.
quote:PC versie is uitgesteld tot ??? 2011Op donderdag 28 oktober 2010 06:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Misschien de PC versie, de Xbox versie is het iig niet. Die verschijnt officieel morgen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef Flashbag het volgende:
Limited Edition pre order gedaan bij game maniadus morgen ophalen
!
quote:Ik heb een waardebon van 51,85 door ingeleverde ps2 en DS games bij de game mania dus die 13 kan me geen fuck schelen om eerlijk te zijnOp donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Bij Dynabyte was de LE 13 euro goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |