quote:Wéét ik niet. Ik denk dat ik dan zou proberen te checken of die gene een sociaal netwerk heeft dat er iets mee kan.Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ik me afvraag; zou jij dit ook in real life zo tegen iemand zeggen?
quote:Hoe weet je nou dat ik dat nu op heb
quote:De dop schuift er helemaal over heenOp woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Duderella het volgende:
Steer, is die dop zo groot of die fles zo klein?
quote:ik doel op het feit dat je haar niet meer serieus neemt als ik zo die post lees. ook al doe je dat niet; dan zeg jij dit hier gewoon hard en dat ze maar een praatgroepje moet beginnen omdat ze dan weer het een zegt te hebben en dan weer het ander.Op woensdag 27 oktober 2010 15:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wéét ik niet. Ik denk dat ik dan zou proberen te checken of die gene een sociaal netwerk heeft dat er iets mee kan.
Ik zou in elk geval niet pappen en nathouden als ik iets ernstigs vermoed.
En jij?
quote:Mijn originele haarkleur is echt zo'n nederlandse peper en zout kleurOp woensdag 27 oktober 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jij was toch semi-blond, Sarabi? Heb je geen foto met je originele haarkleur?
quote:Leuk heOp woensdag 27 oktober 2010 15:54 schreef kahlie het volgende:
[..]
en vriendinnetjesdrat.. nu moet ik denken aan Bassie & Adriaan...
quote:Hij moet niet zeuren maar genietenOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft commentaar op de naam Contradiction voor een geurtje. Hij vindt het maar pretentieuze onzin
quote:20 minuten? Daar teken ik voorOp woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Aure het volgende:
Bel ik mn moeder even, zit ik meteen 20 minuten aan dr vastZoooo irritant
quote:Wat vind hij eigenlijk geen onzin?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft commentaar op de naam Contradiction voor een geurtje. Hij vindt het maar pretentieuze onzin
quote:Grote dop.Op woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Duderella het volgende:
Steer, is die dop zo groot of die fles zo klein?
quote:Ik moet eigenlijk ook eens mijn moeder bellen maar heb geen zin. Steer! Wanneer heb jij voor t laatst gebeld?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Aure het volgende:
Bel ik mn moeder even, zit ik meteen 20 minuten aan dr vastZoooo irritant
quote:Goeie.Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat vind hij eigenlijk geen onzin?.
quote:Bonita Avenue leest lekker vlot weg, maar als ie de helft dunner was geweest (nu dus 543 pagina's), zonder al die uitvoerige omwegen die Buwalda bewandelt had het nog steeds wel een goed leesbaar boek geweest.
quote:Zoiets als ik, zeg maar?Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn originele haarkleur is echt zo'n nederlandse peper en zout kleur
Zal even een foto proberen te zoeken die in de buurt komt maar die kleur heb ik al 12 jaar niet meer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |