quote:Nee, meer van: ik heb niks gezienOp zaterdag 30 oktober 2010 01:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt er heel erg veel op.
quote:Oh, sorry.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, meer van: ik heb niks gezien.
quote:+ vakantie =
quote:Elke ep gezien, maar was me niks gitaarigs opgevallen. Was het Phil?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, sorry.Programma zelf ook niet?
quote:Ik kijk het te weinig, volgde het ook niet echt.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Elke ep gezien, maar was me niks gitaarigs opgevallen. Was het Phil?
quote:Oh jaaaaaaaaa!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kijk het te weinig, volgde het ook niet echt.
Maar het was deze:
http://www.imdb.com/title/tt1530595/
Ofwel Claire wilde Phil een mooi cadeau geven, het werd iets met Edward Norton (=) op de bas door geloof ik zo'n amp.
quote:Gisterenavond een mailtje gestuurd en zojuist een keer gebeld. De beste man zit nu in België maar ik moest een mailtje sturen en dan zou hij terugreageren. Ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalenOp vrijdag 22 oktober 2010 01:37 schreef Iemand91 het volgende:
Zo dat is een afschrijving!In 2 uur ¤75 waardeverlies.
't gaat trouwens hierom.
Vergeleken met dit.
[ afbeelding ]
Leuk voor je! Succes/plezier ermee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:40 schreef Spelvout het volgende:
Nog even uit 2 topics terug
[..]
Gisterenavond een mailtje gestuurd en zojuist een keer gebeld. De beste man zit nu in België maar ik moest een mailtje sturen en dan zou hij terugreageren. Ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalen
Hé, heb jij er ook zo-een?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Altijd handig broers met soldeerapparaten; wil wel even tussendoor m'n kabel repareren.
quote:
quote:Die van mij is alleen maar handig!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vaak irritant, maar soms zijn broers best handig.
Kan het zelf ook wel, maar ik heb er geen een.
Jimi hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef wimjongil het volgende:
Tele, jij hebt toch ook een rooie Dano?
[ afbeelding ]
Jimi ook.
Misschien heeft ie em nog steeds?quote:
In onze gedachten zal hij hem altijd hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien heeft ie em nog steeds?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
In onze gedachten zal hij hem altijd hebben.
Die Longhorn is niet eens meer gek mooi, die is gewoon ronduit lelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Telecaster het volgende:
Ik weet 't, 't is vloeken in de kerk, maar ik heb weinig tot niks met Hendrix.
Neen, wat Danelectro betreft dan dit:
[ afbeelding ]
eenschquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die Longhorn is niet eens meer gek mooi, die is gewoon ronduit lelijk
Ik heb ook niks met Hendrix en houd dan ook wijs mijn mondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Telecaster het volgende:
Ik weet 't, 't is vloeken in de kerk, maar ik heb weinig tot niks met Hendrix.
Neen, wat Danelectro betreft dan dit:
[ afbeelding ]
Als ome Link er zo'n godvergeten vuig geluid uit weet te krijgen mag 'ie van mij verder spuuglelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die Longhorn is niet eens meer gek mooi, die is gewoon ronduit lelijk
Bij vrouwen val je toch ook niet alleen op het innerlijk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als ome Link er zo'n godvergeten vuig geluid uit weet te krijgen mag 'ie van mij verder spuuglelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |