quote:Je kan er gewoon niet mee omgaan.Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
FUUUCk
Ben ik bezig met een missie in medal of honor, ben ik helemaal klaar, moet ik wegrijden. Is er ineens een bug zodat ik bovenop de quad sta. nu moet ik opnieuw beginnen
quote:moh is gaarOp woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
FUUUCk
Ben ik bezig met een missie in medal of honor, ben ik helemaal klaar, moet ik wegrijden. Is er ineens een bug zodat ik bovenop de quad sta. nu moet ik opnieuw beginnen
quote:Had je nou maar het nummer van die gast gevraagd!Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben arm en ik ga mijn tentamenweek verneuken en in mijn leven gebeurt niets leuks. Oh noes.
quote:Pff ik ben echt dom. Hij was serieus best leuk geweest zonder z'n klapperkaakOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je nou masr het nummer van die gast gevraagd!
quote:hey daniane ik zweer op mn mnoeders vagien ik had je foto gezien die je binnen 5 mins weer had verwijderd jajaja
quote:GODVERR klik ik perongeluk op een knopje, gaat ie een backup maken van mn spel, wil ik het cancelen, vraagt ie of ik het wil verwijderen, ik klik ja, maakt ie mn MOH corrupt
quote:Moet je maar normaal doen met je ps3 en niet gaan jailbreaken.Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
GODVERR klik ik perongeluk op een knopje, gaat ie een backup maken van mn spel, wil ik het cancelen, vraagt ie of ik het wil verwijderen, ik klik ja, maakt ie mn MOH corrupt
En toen crashte ie maar nog een keer, en moet ik het hele riedeltje weer voor de facking 450e keer vandaag doen
KAAAAAnnnnkâahh
ik ben zo fucking gefrustreerd door dat kloteding
quote:Die naaktfotosOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef robr0 het volgende:
[..]
hey daniane ik zweer op mn mnoeders vagien ik had je foto gezien die je binnen 5 mins weer had verwijderd jajaja
quote:En alle games die ik wil spelen kopen zeker. ik heet geen GatesOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet je maar normaal doen met je ps3 en niet gaan jailbreaken.
quote:Ga naar Australië, opzoek naar jezelfOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben mijn studie echt hard aan het verneuken. En ik snap mezelf niet zo.
quote:haha okee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef robr0 het volgende:
[..]
hey daniane ik zweer op mn mnoeders vagien ik had je foto gezien die je binnen 5 mins weer had verwijderd jajaja
quote:Ik wil serieus wel een jaar weg eigenlijk als ik mijn propedeuse heb. En mijn kamer dan voor een jaar verhuren ofzo want ik wil hier niet weg eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga naar Australië, opzoek naar jezelf.
Zo'n goede smoes is dat he. Iedereen kan dat flikken bij zijn ouders.
quote:HeheheheOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pff ik ben echt dom. Hij was serieus best leuk geweest zonder z'n klapperkaak
HEEEEE mijn apostrof doet het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |