quote:Bij ehhhh Control Panel en dan zoeken op services (bij administration nogwat). Daar stond wat over op googleeeee. Daar staat dat ding bij en ik heb hem disabled (jaja) maar vroeg me af of je dat ding ook helemaal compleet weg kan krijgen (QueryExplorer heet het).Op woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
waar zie je dat staan dan?
pics!
ik weet niet waar je het over hebt.
quote:To Delete A ServiceOp woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij ehhhh Control Panel en dan zoeken op services (bij administration nogwat). Daar stond wat over op googleeeee. Daar staat dat ding bij en ik heb hem disabled (jaja) maar vroeg me af of je dat ding ook helemaal compleet weg kan krijgen (QueryExplorer heet het).
quote:Ah google zei dat het net iets anders moest *gaat kijekn ofite het nu wel doet*Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
To Delete A Service
* Start | Run and type cmd in the Open: line. Click OK.
* Type: sc delete <service name>
* Reboot the system
quote:Ik denk altijd maar zo van, als je er geen last van hebt, doe er dan niks meeOp woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
The specified service does not exist as a installed service. Blaalbalblabllablbalbal oke laat maar ik laat het wel zo. Thaanks
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lekker handig zo'n Engels calculusboekKommas en punten zijn andersom en ik snapte het daardoor niet.
quote:CTRL + S werkte niet?Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef Hyman het volgende:
Oeps
Ik kreeg zo een call met " Ja ik zie alleen mn muis op het beeldscherm, ik kan niets meer"
Dus ik zo de pc overnemen, "ja dat klopt, het enige wat ik nu kan doen is een herstart". Dus ik zo de pc opnieuw opgestart, zegt ze: " maar mijn excelbestand dan? daar ben ik heel de dag mee bezig geweest". Ik zei zo " Ja die wordt om de 10minuten automagisch opgeslagen hier op de server."
Dus wij zo kijken waar die autoherstel bestanden worden opgeslagen, blijkt dat met de nieuwe policies die wij hier hebben dat dat niet meer kan. oftewel, de bestanden waren gewoon foetsie.
En toen was ze flink pissed. Maarja had ze ook maar vaker moeten opslaan tussendoor.
quote:Dat zei ze pas nadat ik em een reboot had gegeven
quote:ExcelOp woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef Hyman het volgende:
Oeps
Ik kreeg zo een call met " Ja ik zie alleen mn muis op het beeldscherm, ik kan niets meer"
Dus ik zo de pc overnemen, "ja dat klopt, het enige wat ik nu kan doen is een herstart". Dus ik zo de pc opnieuw opgestart, zegt ze: " maar mijn excelbestand dan? daar ben ik heel de dag mee bezig geweest". Ik zei zo " Ja die wordt om de 10minuten automagisch opgeslagen hier op de server."
Dus wij zo kijken waar die autoherstel bestanden worden opgeslagen, blijkt dat met de nieuwe policies die wij hier hebben dat dat niet meer kan. oftewel, de bestanden waren gewoon foetsie.
En toen was ze flink pissed. Maarja had ze ook maar vaker moeten opslaan tussendoor.
quote:GefeliOp woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Eindelijk een stagebedrijf.. En nog toffe gasten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |