quote:pon and ziOp woensdag 27 oktober 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn zo lievvvv!
Pfoeh, wat zal ik eens gaan ontbijtenHeb nergens zin in....
quote:Hey MarijkeOp woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boterMaar idd, echt slim zal ze niet zijn
Vlees grillen is lekkerIk eet steeds minder vlees
Heb er steeds minder behoefte aan
Maar als ik het eet dan bakken in een beetje vloeibare bak en braad of olie
[..]
Ferb!![]()
Hoe is het?
[..]
Lekker van de energieHihihi, Koen
Wat een schattig knulletje is dat
Hier is het mwah... Vanmiddag om 17:15 naar de DA met Bow (cavia)Dat vind ik echt heel kut, had het gewoon nog niet helemaal verwacht dat ie nu al zo zou aftakelen... Dus ik ben bang dat dit de laatste dag is dat ie bij me is
[..]
Hoe gaat het werken? Houd je het weer een beetje vol?
quote:Ja waarom denk je dat ik mijn laatste Rolo deel. Straks kom ik over een paar jaar een Olifant tegen en die ramt mij in elkaar met zijn slurf omdat ik mijn laatste Rolo niet wilde delen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
![]()
Ja graag
quote:wie weet doet die olifant wel wat anders met zijn slurf.Op woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik mijn laatste Rolo deel. Straks kom ik over een paar jaar een Olifant tegen en die ramt mij in elkaar met zijn slurf omdat ik mijn laatste Rolo niet wilde delen.![]()
*die reclame van Rolo vond ik heel leuk*
quote:Ja dat kan natuurlijk ookOp woensdag 27 oktober 2010 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wie weet doet die olifant wel wat anders met zijn slurf.
quote:blaast ie zomaar het verhaaltje uit
quote:JohOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
blaast ie zomaar het verhaaltje uit
quote:wheheheOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:als hij een gouden fluit heeft wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:een gouden fluit?Op woensdag 27 oktober 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als hij een gouden fluit heeft wel ja.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
![]()
Lekker dat er zoveel verbetering in zit!
quote:
quote:gezondheid
quote:mien moeke zei dat ook maar dat is heel niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mooi weer
(zei mijn moeder altijd)
quote:Ik vind inhouden juist hoogst irritantOp woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
ik doe altijd hatsssssssst dan krijg ik op mijn donder omdat niezen inhouden slecht is
maar ik vind zo'n niesspray zum kotsen
quote:hand voor je mond als je niest/hoest (zeg ik altijd als moeder)Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
ik doe altijd hatsssssssst dan krijg ik op mijn donder omdat niezen inhouden slecht is
maar ik vind zo'n niesspray zum kotsen
quote:Neej da week ook welOp woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mien moeke zei dat ook maar dat is heel niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |