quote:hebbie er nog lang last van gehad met genezen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oorschelp-piercing [ afbeelding ]
quote:ja ik dacht al aangzien conch een schelp isOp woensdag 27 oktober 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oorschelp-piercing [ afbeelding ]
quote:het geneest nog steeds ... kan tot 9 maanden duren he? dus ben nog wel even bezigOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
hebbie er nog lang last van gehad met genezen?
quote:mooiOp woensdag 27 oktober 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het geneest nog steeds ... kan tot 9 maanden duren he? dus ben nog wel even bezig
Heb afgelopen weekend wel gezwommenterwijl ik eigenlijk nog even een maandje moest wachten maar goed, daarna goed schoongemaakt.. (nog) geen last van.
quote:Ah okeOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
keuring voor de verkoop is hier in belgie verplicht als je een auto verkoopt
quote:Ja precies.Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn van chirurgisch staal, je hebt ze ook van acryl maar dan nog
Ik vind het geen probleem om ze er eruit te halen maar meld het even van te voren dan doe ik een dag van te voren makkelijkere piercings in die ik zo eruit kan halen.
Mijn conch blijft lekker zitten, dat zoeken ze zelf maar uit
quote:Dat is wel fijn ja, Systeria heeft er wel veel problemen mee, ze was zelfs van plan om ze eruit te halen maar of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft weet ik nietOp woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi
mijn tepelpiercing geneest ook erg goed
weinig last van ook
quote:Ik vind mijn conch ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
Ja precies.
Haha
Hij is echt leukkkk je conch
Ik ga denk toch maar voor de tattoos, ipv de piercings. Op mn werk zijn ze er nogal streng in, maar ook wat vaag. Collega van mij moest haar wenkbrauw- en neuspiercing eruit halen (die laatste was maar een klein knopje magoed), maar ik mag mn anti-tragus wel inhouden, daar is nog nooit iets van gezegd
Waarschijnlijk omdat ie vlak bij mn oor zit. Maar ik gok dat als ik een industrial neem, dat er dan wel wat van gezegd wordt
quote:Saai niet hoor, puur natuur kan ook mooi zijnOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
jeetje ..
wat een versieringen allemaal..
ik ben gewoon puur natuur
( en een oude saaie doos)
quote:HahaOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
jeetje ..
wat een versieringen allemaal..
ik ben gewoon puur natuur
( en een oude saaie doos)
quote:Ja, zeker... Vind het wel jammer hoor. Als ik ander werk zou hebben waar uiterlijk niet van belang zou zijn zou ik echt al vol zitten met tattoos/piercings op zichtbare plekkenOp woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja, Systeria heeft er wel veel problemen mee, ze was zelfs van plan om ze eruit te halen maar of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft weet ik niet
[..]
Ik vind mijn conch ook leukhihi kan niet wachten tot er een ring in kan (als dat uberhaupt al mogelijk is)
Lastig is dat met werk. En tattoos kunnen ook maar tot op zekere hoogte toch? Of mogen die wel zichtbaar zijn?
Ik hou van beide.. en met beide nog lang niet klaar
quote:Mja lastig maar ergens ook wel logisch dat het niet overal wordt geaccepteerd, ivm hygiene bijvoorbeeld.Op woensdag 27 oktober 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Ja, zeker... Vind het wel jammer hoor. Als ik ander werk zou hebben waar uiterlijk niet van belang zou zijn zou ik echt al vol zitten met tattoos/piercings op zichtbare plekken![]()
Ja, klopt. Niemand op mn werk weet ook dat ik tattoos heb, want ik kan ze allemaal verbergenEn ik kan ze idd niet op mn onderarm doen ofzo.
Maar dat geeft niet, heb verder nog genoeg ruimte over
![]()
Neee ik ook niet
quote:Nja, piercings & hygiene? Denk dat het eerder gewoon het imago is van de gezondheidswerker. Ik krijg ook echt streng gelovige mensen, zwarte kousenkerk enzo, nou, als ik dan een piercing of tattoo zichtbaar zou hebben zou ik niet meer normaal mn werk kunnen doen. Het verandert wel steeds meer, jongeren accepteren het natuurlijk meestal meer dan ouderen, maar nu heb je gewoon nog mensen die je gelijk als tokkie of weet ik het wat zien als je tattoos/piercings hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja lastig maar ergens ook wel logisch dat het niet overal wordt geaccepteerd, ivm hygiene bijvoorbeeld.
(als snap ik niet echt wat er onhygienisch aan is hoor)
Ik heb wel een tattoo op mijn onderarm maar ik ben mijn eigen werkgeverdus ik heb er niet zoveel problemen mee
En nu Koen even uit bed halen anders ligt hij te lang en dan slaapt hij vanaaf niet
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeJe gaat 'm verkopen dus
Komt er er ook een nieuwe?
![]()
quote:bij mij is het alleen maar witOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik had een oorbel maar nu ben ik ijzer vrij.
alhoewel er erg veel wit was te zien op de tandarts foto
quote:Ah.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze had ik LL gegeven om op en neer te rijden
quote:Ik zou zeggen ga je gang. Or in real good inglishOp woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
doe deze nog eens volmaken voor ik naar huis ga
quote:Het is 16:00Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
doe deze nog eens volmaken voor ik naar huis ga
quote:Ja dus daaaaaaag Wokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |