quote:Ja, 't kwam onverwachts, totaal geen inspiratie en daar zit je dan te kijken naar een leeg schermOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
meestal kijk ik wel uit, maar het ontgaat mij ook wel eens
quote:Dan wordt het al snel redelijk grof denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben voorstander van een wetsvoorstel om debatten niet via de voorzitter te laten lopen, maar rechtstreeks. Niet: "mevrouw de voorzitter, wat is gezegd is buiten de werkelijkheid", maar "wat jij vertelt is lulkoek !"
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben voorstander van een wetsvoorstel om debatten niet via de voorzitter te laten lopen, maar rechtstreeks. Niet: "mevrouw de voorzitter, wat is gezegd is buiten de werkelijkheid", maar "wat jij vertelt is lulkoek !"
quote:Da's een pluspunt dusOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt het al snel redelijk grof denk ik
quote:Denk ik ook, maar ze draaien zo rond het potje, alles zo vooraf op een briefje geschreven, niks spontaan en gemeend.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wordt het al snel redelijk grof denk ik
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kijk nu al uit naar haar standaard laatste zin
quote:Neem me? pak me dan? doe me? wie kan ik plezieren vanavond?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kijk nu al uit naar haar standaard laatste zin
quote:dat hoort zo mop
quote:Ow je keek ook al.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Thieme, Thieme....![]()
![]()
![]()
Ze is alvast een stuk leuker gekleed dan Femke
quote:o god...
quote:Ik heb m'n broek nog aanOp dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef anufri het volgende:
[..]
o god...![]()
pak er een keukenrol bij Rem
quote:Ze zegt grote jongen tegen meOp dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef anufri het volgende:
[..]
dat hoort zo mop![]()
hebben alle grote jongens...
quote:Ik heb hem niet volledig paraat, maar volgens zegt ze altijd iets over de bio-industrie en dier en welzijn. Ik hoor dat iedere keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Neem me? pak me dan? doe me? wie kan ik plezieren vanavond?
Wat zegt ze dan ?
quote:En tevens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrieOp dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hem niet volledig paraat, maar volgens zegt ze altijd iets over de bio-industrie en dier en welzijn. Ik hoor dat iedere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |