abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 23:05:46 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111856910
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ik ken een pharming fanboy die 500.000 stukken heeft, opzich nog niet zo veel, maar met een gemiddelde inkoopkoers van 0.60 euro toch best jammer :|W
500K stukken en een verlies van 56 cent per stuk? Dat is meer dan 250K!!

Is die persoon heel rijk dat hij zoveel in dat fonds heeft gestort of zet hij alles op alles? Het enige voordeel dat hij heeft is dat het grootste verlies al geleden is (nog 15.000 euro te gaan).

Gelooft hij er nog steeds in? Heeft hij geen spijt? Kan hij nog slapen? Dan moet je toch ook iedere dag met afgrijzen zien hoe de laatste centen eraf vallen...
The End Times are wild
  maandag 21 mei 2012 @ 23:16:42 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111857504
Ik snap trouwens wel hoe zo iemand denkt (en aan zo'n enorme hoeveelheid komt). Waarschijnlijk door middelen.

Dat Pharming nog ooit 60 cent gaat worden is onwaarschijnlijk. Maar 15 cent zou zo maar kunnen.
Als je dan nu tegen 4 cent 1.500.000 aandelen opkoopt (kost 60.000 euro, klein deel van het totaal), dan komt je gemiddelde inkoopprijs op ( 310.000/2.000.000) = 15 cent.
Dan verkopen en je verlies is goedgemaakt.
Of je koopt voor 250K nog eens 6 miljoen aandelen. Dan hoef je er nog maar 8 cent voor te vangen.

Maar met dezelfde logica heeft hij die 500.000 aandelen in z'n maag gesplitst. Op een zeker moment durf je niet meer.
The End Times are wild
  maandag 21 mei 2012 @ 23:18:37 #78
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_111857607
Mijn gedachte: Het bedrijf is gewoon shit, niet aanraken dus. Maar dat zal wel een vreemde gedachtegang zijn ofzo.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:25:57 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111858029
quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Mijn gedachte: Het bedrijf is gewoon shit, niet aanraken dus. Maar dat zal wel een vreemde gedachtegang zijn ofzo.
Dat denkt iedereen wel. En die aandelen op een koers van 1 cent krijg je ook nog niet zo gemakkelijk.

Maar snel nu monkyy, dat jij er 100.000 zou kunnen kopen @ 0,01. Dan is alles wat je hoeft te doen een langlopende verkooporder @0,02 ct in te leggen. Komt die ooit aan de beurt, heb je 100% winst. Dan nog een keer het rondje in. Et cetera.

Antonov zal wel waarschijnlijk (binnenkort) van de beurs verdwijnen tenslotte. Dat is onvermijdelijk, want als zo'n investeringsmaatschappij haar aandelen niet meer kwijt kan op de beurs dan geven ze ook geen geld meer. En dan is het meteen faillliet natuurlijk. Of de AEX zelf steekt er een stokje tussen, ik geloof dat ze een aantal regels overtreden hadden. Dan zit je met 100.000 waardeloze antonovs. Dat is het risico.
The End Times are wild
pi_111869463
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat denkt iedereen wel. En die aandelen op een koers van 1 cent krijg je ook nog niet zo gemakkelijk.

Maar snel nu monkyy, dat jij er 100.000 zou kunnen kopen @ 0,01. Dan is alles wat je hoeft te doen een langlopende verkooporder @0,02 ct in te leggen. Komt die ooit aan de beurt, heb je 100% winst. Dan nog een keer het rondje in. Et cetera.

Antonov zal wel waarschijnlijk (binnenkort) van de beurs verdwijnen tenslotte. Dat is onvermijdelijk, want als zo'n investeringsmaatschappij haar aandelen niet meer kwijt kan op de beurs dan geven ze ook geen geld meer. En dan is het meteen faillliet natuurlijk. Of de AEX zelf steekt er een stokje tussen, ik geloof dat ze een aantal regels overtreden hadden. Dan zit je met 100.000 waardeloze antonovs. Dat is het risico.
upc stond ook een tijd tussen 1 en 2 cent. Uiteindelijk van de beurs voor 7 cent.
Maar Antonov is niets waard, maar dan ook echt niets. Er zit niets van waarde in dit bedrijf.
Eigenlijk bizar dat dit aandeel zo lang op de beurs genoteerd staan, en ook heel lang een flinke marktkapitalisatie had, eigenlijk een anomalie op de beurs.

Antonov kan zo weer een reverse split uitvoeren, hebben ze vaker gedaan....
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:35:24 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111886599
Vers van de pers (hilarisch!):
quote:
Antonov overweegt reverse-split aandelen
Gepubliceerd op 22 mei 2012 om 11:40 | Views: 1.052

Euronext zet Antonov op het strafbankje
Anotonov geeft aandelen uit
AMSTERDAM (AFN) - Antonov overweegt een reverse-split van zijn aandelen. ,,Daar denken we over na'', aldus topman Jos Haag van de onderneming dinsdag tegen het ANP.
Een reverse-split is volgens de topman een van de mogelijkheden om de koers te verhogen.
_O- Ja, en voor Antonov de enige mogelijkheid!!! Wat een inzicht. Wat moet je nu met een topman die op deze manier 'beurswaarde' wil creeeren!'

quote:
Die noteert dinsdag op Euronext Amsterdam op 0,01 euro. ,,We zouden bijvoorbeeld 5 voor 1 aandeel kunnen doen'', zo filosofeerde hij. Concrete plannen zijn er echter nog niet, zo benadrukte hij.
Antonov kreeg maandag een oorvijg van Euronext Amsterdam. Het beursbedrijf zette de onderneming op het zogenoemde strafbankje. De reden daarvoor is dat de versnellingsbakkenontwikkelaar bij talrijke private placements verzuimd heeft een aanvraag in te dienen voor toelating tot notering en verhandeling van aandelen.
Dat is dan een minder puntje.

quote:
Quivest
,,Het prospectus ligt in principe klaar. Ik ben bezig met het regelen van nieuwe financiering. Als dat is gebeurd, dan moeten de handtekeningen van de directors eronder en sturen we een en ander op'', aldus Haag.
Haag wilde niet concreet zeggen met hoeveel partijen hij praat over financiering. Wel wilde hij kwijt dat investeerder en grootaandeelhouder Quivest een rol zal spelen.
Jaarcijfers
Het feit dat Antonov bezig is om financiering binnen te halen is volgens Haag ook de reden dat de jaarcijfers nog niet zijn gepubliceerd. ,,Daarin wil je toch iets kwijt over toekomstverwachtingen'', zo zei hij.
Ja, dat is wel aardig. Maar ach, een paar maandjes meer of minder. Was het niet Antonov die de vulkaanuitbarsting op IJsland aanwendde om een paar maanden later te komen met cijfers? Een impact op de versnellingsbakkenindustrie jongen!!

quote:
De bestuurder verwacht ,,de komende maanden'' de jaarcijfers over 2011 te publiceren.
Haag ziet in de onrust en de lage aandelenkoers rondom zijn bedrijf overigens geen reden om op te stappen. ,,Dat heb ik totaal niet overwogen en zit niet in mijn aard. Je moet niet vertrekken als het zwaar weer wordt.''
Het wordt dus slecht weer :o . Tot nu toe stralend lenteweer geweest, maar de komende tijd zal het minder gaan? Het moet niet gekker worden!
The End Times are wild
pi_111886667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Homey het volgende:

Maar Antonov is niets waard, maar dan ook echt niets. Er zit niets van waarde in dit bedrijf.
Fiscaal compensabele verliezen? ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:37:39 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111886682
En nu zitten we dus ook in de (voor Nederland unieke!) situatie dat er wél een laat is, maar geen bied!!
Dat voorspelde ik een paar dagen terug al, maar dat het zo snel zou gebeuren dat had ik niet verwacht
quote:
Bied 0,000
Laat 0,010 (1.288.200)
Dus je kunt kopen wat je wil voor een cent!!
The End Times are wild
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:38:24 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111886716
(Er is trouwens wel een bied, op -0,01 euro!!) Kijk maar in het orderboek: http://www.iex.nl/Aandeel-Koers/12273/Antonov/koers.aspx
The End Times are wild
pi_111887142
Zullen we een overnamebod lanceren, LXIV, voor -0,01 euro?
Hier zitten vast beleggers in die daar in trappen :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:25:46 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_111888694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zullen we een overnamebod lanceren, LXIV, voor -0,01 euro?
Hier zitten vast beleggers in die daar in trappen :P
Ze zouden een bied van 0,00 vind ik wel moeten toestaan. Stel dat je als Antonov-believer nu van je geloof afvalt en ze allemaal wil dumpen. Tegen welke prijs dan ook. Gewoon, om ze niet meer in je portefeuille te hebben hoeven staan. Dan lukt dat dus niet. Want er is helemaal geen bied.

Door de mogelijkheid te openen om ze gewoon te dumpen, voor niets, kun je die schandvlek dan tenminste verwijderen.
The End Times are wild
pi_111890448
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niet helemaal (wel qua koersontwikkeling). Maar bij Pharming zijn ze in ieder geval serieus bezig (geweest) om een werkelijk product te ontwikkelen, dat goedgekeurd te krijgen en te verkopen. Omzet vs kosten stelt nog steeds niks voor en het is de vraag of het ooit rendabel zal worden, maar goed. Het is geen aandelendrukkerij pur sang.

Ik betwijfel echt of er bij Antonov nog iemand bezig is met het daadwerkelijke ontwerpen van versnellingsbakken. Volgens mij is het echt een complete lege huls.
Pharming heeft alleen nog Rhucin/Ruconest, een middel tegen erfelijk angioedeem :') Zonder Pharming zou ik er nooit van gehoord hebben :') Dat bedrijf geeft zoveel aandelen uit (met verwatering als gevolg) dat ze in de AMX terecht zijn gekomen door het hoge volume _O- _O-

In dit soort bedrijven zou niet gehandeld mogen worden, en zeker een notering in de leidende indices is compleet van de zotte :+
pi_111891012
LXIV, google eens op Opportunity Investment Management (OIM) + antonov :+
pi_112007055
quote:
Prins Bernhard van Oranje-Nassau van Vollenhoven treedt terug als niet-uitvoerend lid van de directie van Antonov. Dat maakte de versnellingsbakkenfabrikant, die eerder deze week op het strafbankje van beursbedrijf Euronext werd geplaatst, vrijdag bekend.
De zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven had bij Antonov sinds een jaar de functie van niet-uitvoerend directielid, vergelijkbaar met een commissariaat.

Bernhard van Oranje-Nassau is volgens Antonov van mening dat hij onvoldoende in staat is om de benodigde tijd aan zijn functie te besteden. ,,Het bestuur heeft zijn terugtreden geaccepteerd en bedankt hem voor zijn waardevolle bijdrage'', aldus Antonov.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:16:53 #90
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_112008611
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:08 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat hij uberhaubt toe was getreden tot die oplichtersclub. Een grote schande!
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_112019143
quote:
versnellingsbakkenfabrikant
Het grote nieuws is dat Antonov blijkbaar iets is gaan fabriceren.
pi_112081959
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef knnth het volgende:

[..]

Het grote nieuws is dat Antonov blijkbaar iets is gaan fabriceren.
Hoe is antonov eigenlijk zo'n hype geworden? Ok, je heb nu op dit moment een select clubje gelovigen, maar waarom is men in den beginnen ooit gaan geloven dat die versnellingsbakken zo revolutionair zouden zijn?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:23:32 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112300652
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:08 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Wat deed de koers op dit bericht? :')
The End Times are wild
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:37:11 #94
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112319064
Ze fabriceren al jaren onzin.
pi_112321310
Ze fabriceren aandelen, dat is hun core business.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:38:16 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_119025382
De koers van Antonov is inmiddels al een tijdje één cent. Tenminste...

Er worden miljoenen aandelen aangeboden voor één cent. Veel bieders zijn er echter niet. Gisteren werd maar liefst één aandeel Antonov verkocht (omzet dus 1 ct), vandaag waren het er al drie!

Een stijging van de omzet met 300% dus!! Zou er iets in de lucht hangen? Komt er een overnamebod? Morgen toch ook maar eens een aandeel Antonov kopen!!
The End Times are wild
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:41:51 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_119025525
Een aanzet van 0 bij een laat van 1 cent is trouwens theoretisch de laagste "koers" denkbaar. Denk dat we die nog wel gaan zien binnenkort.
The End Times are wild
pi_119045121
De ontwerpafdeling van dit "bedrijf" bestaat uit 3 (drie!) FTE :-D .
Bron
pi_119221503
Toen Roumen Antonov met zijn tandwieltjes aan het klooien was, stond een automaat voor een brandstofverspillende, traag schakelende, koppelomvormerbak met een groot hydraulisch "brein". Zwaar, duur en ingewikkeld. Ja de Antonov-bak zou een goed alternatief zijn geweest.

Echter in de tussentijd is de cvt sterk verbeterd met stalen duwschakelbanden, is de DCT(DSG) ontwikkeld en succesvol gekopieerd, zelfs de klassieke automaat is een computergestuurde 7 of 8 traps geworden die net zo zuinig is als een handbak.

TX6 is niet goedkoper of zuiniger of beter dan de hierboven genoemde 3 bak-soorten. Er zit volgens mij niet eens bijzondere (eigen) gepatenteerde techniek in, laat staan dat ze hun technologie winstvol kunnen licenceren.
.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:03:30 #100
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_119221636
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ze fabriceren al jaren onzin.
ik denk dat de enigste juiste conclusie is ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: