quote:PeeedooooooOp dinsdag 26 oktober 2010 22:28 schreef Shinoken het volgende:
Ja, jammer genoeg is het probleem,
ik ben net 18.
gelukkig nog 17 in tijd van de relatie, en zij is 4,5 jaar jonger.
ik heb ook nog smsjes liggen die van nog geen maand terug zijn, over hoe erg ze me mist enzo.
zouden dat bewijsmaterialen voor kunnen stellen, dat er dan nooit sprake is geweest van aanranding?
quote:En dat heeft TS dus niet gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik hoop iig wel dat je een paar keer flink hebt mogen sprietzen
quote:huh, zit jij ook nog op de middelbare school dan...?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:55 schreef Shinoken het volgende:
[..]
de communicatie met haar is al stil, eigenlijk ging het alleen zo lang door omdat zij erom smeekte, uiteindelijk me bijna gekickt uit de 'feestcommissie' van onze school (beter bekend als zuipcommisie) doordat ik haar stalkte.
vandaag liep ik door de school wat op te bouwen, tot ik dit hoorde bij een wc:
'en hij gooide vandaag gewoon water in m'n gezegt, oh en jij ook <mijnnaam>! met een schreeuwstem opeens.
@omnifacer, ik zal ze daar wel is over aanspreken dan, misschien is het toch handig, voor t geval de politie er wel wat mee doet.
quote:ik gaf aan dat het door haar als stalk gedrag werd verteld,Op dinsdag 26 oktober 2010 22:57 schreef Doutzen het volgende:
Het meisje heeft gelijk en jij bent een fucking stalker die ontucht pleegt met kleine meisjes. Je gaf zelf aan dat je bijna door stalk gedrag uit de feestcommissie bent gezet.
Wellicht heb je nog meer dingen gedaan waarvan wij geen weet hebben.
quote:Toch niet door het vak Nederlands he?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Shinoken het volgende:
@Antwerpen
ja ik was in 4VWO samen met een kwart van mn klas blijven zitten,
dus ik doe dit jaar eindexamen (mag ik dan nu nog hopen) in de 6e..
Welnee.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Peeedoooooo![]()
![]()
Je bent er gloeiend hard bij. Zeg maar dag tegen je toekomst.
Dus je hebt een meisje van 13 geneukt terwijl je zelf 17 was en nu doet ze aangifte, waarschijnlijk onder druk van haar ouders ofzo?quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef Shinoken het volgende:
ik ga niet zeggen dat dit over een vriend van me gaat ofzo want dit is gewoon mijn situatie maargoed;
ik zoek dringend iemand die me ook korte termijn advies kan geven op het volgende, wegens alles wat er draait kan ik niet alles hier open & blood neerzetten denk ik, dus ik hoop dat iemandn met kennis hierover mij een pm zou kunnen sturen.
mijn ex-vriendin heeft me aangegeven/wilt me aangeven voor aanranding. iets wat totaal nooit heeft plaatsgevonden, nu draaien er ook nog andere dingen een rol die ik wel in een PM wil geven, zoals leeftijdsverschil.
hoop dat iemand me op korte termijn advies kan geven, ik ben bang ergens te belanden terwijl ik onschuldig ben.
alvast bedankt
Zul jij dan de volgende keer wat beter lezen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dus je hebt een meisje van 13 geneukt terwijl je zelf 17 was en nu doet ze aangifte, waarschijnlijk onder druk van haar ouders ofzo?
Ik zal niet zo snel iets veroordelen op leeftijd ofzo, maar de wet is de wet en als het goed is wist je dat toen ook. Hoe graag zij het ook gewild zou hebben, seks met een minderjarige is standaard strafbaar. Dus het enige advies wat ik je kan geven is gewoon vol te ontkennen ooit seks met haar gehad te hebben of zelfs maar een relatie. Op het moment dat je voor de rechter zegt dat je inderdaad seks gehad hebt met haar dan hang je, ongeacht de omstandigheden.
Succes ermee. Volgende keer niet zo achter je pik aan lopen.
Dat ligt er maar helemaal aan. Al het feit dat er aangifte gedaan wordt (voor zover dat gedaan wordt) kan voor sommigen een reden te zijn om TS meteen te veroordelen, waardoor hij alsnog de lul is.quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ie niet geneukt heeft wtf is dan het probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |