abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:15:56 #176
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88118018
Wij zijn nu net lid geworden van de spelotheek. We hebben een kassa meegenomen, en ze vermaakt zich er momenteel geweldig mee. :D Als de speelochtenden ook zo goed bevallen dan laat ik de psz in de toekomst lekker zitten. Zwemmen, gymmen en een ochtend spelen vind ik wel genoeg.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:50:03 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88119403
Willow :D :'( _O-

Woensdag duurde het huilen met wegbrengen slechts 3 minuten, gaat dus de goede kant op!
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:34:15 #178
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88121489
Kersjes, zeker goede kant op :)

Leuk van dat spelen, GWS. Ik vind het ook voldoende, hoor. Beisan doet hier ongeveer een zelfde hoeveelheid in sociale/andere activiteiten en het gaat steeds beter :D

Maar goed, ik weet dat mijn kind een sterk ontwikkelde kotsreflex heeft, maar vandaag sloeg toch weer alles. Net naar beneden geweest naar het wasgebeuren hier in den flat, en een flinke hoeveelheid wasgoed gedeponeerd. Naar boven en ging met kind even een snack eten, kaas. Na 2 stukjes, en ze zit bij mij op schoot, gezellig, hield ze het voor gezien en kotst ze gewoon alles weer uit. Over mijn (SCHITTURUNDUH) tapijt, kleren, haar kleren etc. Even daarna hoesten en dan vragen om: meer? Ik alles maar even snel met de hand gewassen, auw mijn rug, maar er is dus echt niets met kind aan de hand. Vrolijk, helpt me mee door continu de koude kraan op maximaal te zetten en de wc-rol geheel af te rollen, maar verder niets aan het handje. Voor de zekerheid toch maar een rijstewafel gegeven, en geen appelsap ofzo (daar moest ik vroeger vaak van overgeven). Maar goed, geen idee hoe dit te voorkomen en met bijna tweemaal wekelijkse overgeef sessies ben ik inmiddels een pro in schoonmaken. Ze doet het erom....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88123015
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!

Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88133438
Awh Kobus O+ *aai terug*

Heel veel plezier morgen Ingrid *O* Ik hoop dat hij snel weer definitief naar huis kan komen.

Basboussa wat vervelend dat overgeven, bah! :X Gelukkig heeft zij er zelf niet zoveel last van, ik weet nog wel dat ik vroeger heel erg moest huilen wanneer ik overgegeven had.

Willow :D Nou, dat lijkt me een stuk minder vervelend dat huilen wanneer jij vertrekt van het KDV Innepin!

Ik hoop dat wij de meet een beetje goed doorkomen. Niels heeft weer bijna niet geslapen vannacht :{ en zijn middagslaapje valt net in de reis/ op de meet :X Vannacht was het duidelijk honger, hij eet nu al zijn tweede boterham, dat is echt uniek. Maar drinken wilde hij niet, nou ja hij wilde wel, maar hij heeft duidelijk een negatieve associatie met de borst 's nachts.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88135745
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef McLaura het volgende:
Ingrid, wat een leuk uitstapje was dat!

Heel veel plezier morgen, als Tyler thuis is!
Dank je!
Hij komt ipv vandaag morgen, maar is ook leuk natuurlijk!

Kijk nou hoe schattig, deze is van maandag. Hmm beetje rare hoek genomen en raar geworden met verkleinen.
In het fototopic staan er nog een paar.

pi_88135787
Twinkly succes vandaag. Ik hoop voor je dat hij onderweg lekker slaapt en de meet leuk is.
pi_88136380
Tyler, mooie knul O+

Ik zit eraan te denken om een nieuw bedje te kopen. Eentje van metaal ofzo. Deze is van hout en als ze niet wil slapen, gaat ze staan en in het hout bijten. Dat is al vervelend, maar wat ik echt erg vind is dat het nu zo erg is dat de splinters er echt aanhangen.
Net ging ik even bij haar kijken omdat ze dus miepte, heeft ze een stuk hout op haar lip en nog wat kleine stukjes op haar slaapzak :X Ik vind het doodeng!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88136727
Innepin, bij de ikea hebben ze bijtrails, zou dat niet het e.e.a oplossen, desnoods gewoon goed vastgeplakt? Of kauwt ze (ook) aan het hoofd- en voetbord?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88136803
Oh Poppedein, je bent geniaal! _O_ Ik zat net al te denken, zou zoiets bestaan :P
Ze bijt alleen op één plek aan de kant van het bedje die richting deur staat. Bedje hebben we inmiddels al een paar keer omgedraaid zodat ze aan de nog niet aangevreten kant kan beginnen, maar dat helpt op een gegeven moment ook niet meer natuurlijk :+

*tripje naar Ikea plant*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:23:05 #186
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88136830
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88136891
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb ook zo'n jochie die zijn bedje als kauwstaaf/tandenslijper- of stoker gebruikt dus dank voor de tip!
Hee Rocka! Hoe is het met jou en jouw knul dan? Je bent hier zo weinig, doe es een update? :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:34:37 #188
190853 RockabeIIa
pi_88137126
Ik lees wel mee hoor ;)
't Gaat goed met het flipje :) Hij tokkelt de hele dag vrolijk achter zijn broer aan en speelt leuk mee met duplo (B bouwt, hij sloopt het weer) en heeft al behoorlijk wat herrie. Hij is duidelijk de bikkel van mijn twee en B gaat het over niet al te lange tijd afleggen ;) Can't wait!
Zijn eerste woordje (na mama uiteraard) is Opa. :D en dat lag zo in de lijn der verwachting. Opa is nl het allerleukst.
Verder kwijlt ie zich een ongeluk de laatste dagen, groeit hij goed, krijgt BV en is nog steeds gem. 2x per nacht wakker.

En nu slaapt ie lekker zijn middagdutje :zzz

filmpje:
  Moderator zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:40:44 #189
5428 crew  miss_sly
pi_88137305
Leuk filmpje O+ En wat heeft hij mooie ogen O+

Mijn moppies zaten net samen op bed de Donald Duck te lzen O+ :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:58:19 #190
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88144712
Inderdaad een leuk filmpje Rocka. En wat een diepe stem heeft hij al zeg!

Thomas heeft na zijn slaapje ineens flinke koorts, 39,7. Hij is wel een tikje jengelig en erg knuffelig/hangerig zo nu en dan, maar verder oogt hij niet ziek. Ik heb hem toch maar een paracetamolletje gegeven, hopelijk zakt het weer net zo snel als het gekomen is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88146081
Wat een leuk filmpje Rocka!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88148118
Eng Innepin!

Wat een lief filmpje Rocka!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:12:36 #193
190853 RockabeIIa
pi_88152905
*gloei*
Er staan nog wat meer filmpjes voor de liefhebber ;)
pi_88155000
Ik heb net je filmpjes zitten bekijken met Willow (nou ja een paar uur geleden, maar soit). Ze wilde je jochie z'n spekkie afpakken _O-
Hij is echt leuk! O+ En inderdaad een lage stem, ik verwacht elk moment een I'll make you an offer you can't refuse ofzoiets. :P
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:30:39 #195
190853 RockabeIIa
pi_88155463
:D
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzo :@ Zo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:42:12 #196
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88155850
Oooohw, mooie kleine spekjesvreter O+

Basboussa, lastig zeg. Is er ooit naar gekeken? Dat moet vast niet fijn zijn voor d'r maag, slokdarm en gebit :{

Yikes Innepin :o

Thomas, niet ziek worden hoor!

Toby is van de leg. Vanmorgen een half uurtje geslapen, vanmiddag een drukke meet gehad en daarna maar eventjes gedommeld in de Yamo. Hij was verder wel vrolijk maar wilde niet naar bed. Na nog geen half uur geslapen te hebben vanavond is hij nu helemaal overstuur, zo oververmoeid...
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:00:16 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88156360
Muh, hij is inmiddels toch wel wat ziekig. Wou niet eten (dat is normaliter nooit een probleem) en is ook vroeg naar bedje gegaan. Rond tien uur is hij nog even wakker geweest, verse luier, paracetamolletje en nog 'een beetje' drinken. 300 cc! En als ik nog meer aangeboden had, had hij dat waarschijnlijk ook nog gedronken... Maar hij klotste nu al als ik m verlegde, dus ik vond het wel genoeg zo. Hij is nog steeds een gloeiend kooltje van 39,5 graden, ik kreeg het er zelf gewoon heet van! Maar hij is na zijn flesje weer heel lief gaan slapen, lekker opgerold tot een bolletje in zijn bedje.

Ik ben wel benieuwd wat er nou is... de aanloop van een ziekte of misschien een kiesje? De tijd zal het leren...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88164736
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
:D
ondertussen had ik al wel 15 spekjes op ofzo :@ Zo tergend langzaam en intensief met 1 spekje! Argh! Als kleine baby lag ie al te grunten als een volwassen beer in een metal band trouwens... Heel wat anders dan dat ge'mama!' op de achtergrond van B.
Dat verschil viel me inderdaad ook op :D

Beterschap voor Thomas :*

Ik weet nooit wanneer er kinderseries op tv komen voor de echte ukkies, maar zojuist dus :P Heb Willow op d'r stoeltje gezet voor de tv met een rietjesbeker thee, en een boterham. Zit ze heel braaf de boterham op te eten, en mee te klappen met alle kindjes in Bumba :D Zo lief O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:31:32 #199
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88165449
Alle dreumesen vandaag op de meet heel veel plezier!! En mama's geniet ervan.

Ik ga zo met Joep naar het zwembad. Ondanks dat de klokverzet is, heeft ie toch heel fijn tot 07.00 geslapen!

Kobus, leuk is dat hè Ikea ;) en ik hoor van je mama dat jij al heel verstandig je mondje niet wil branden. Goed bezig!

Basboussa, wat naar :{ Hopelijk is de dame snel weer helemaal opgeknapt.

Nou, de beugel van de trip trap hoeft er hier officieel niet meer in. HIj kan het prima zelf en blijft ook goed zitten tijdens het eten! Verder is zijn favo plek in huis: de vensterbank. We hebben nog al een brede, dus via de zitzak klimpt ie erop... neemt zijn drinken mee en gaat uitgebreid, lekker zitten loeren O+

Ingrid, leuke foto!!

Miss, heerlijk O+ je klinkt zo heerlijk warm moederlijk!

Niels, hopelijk slaap je vannacht wat beter ventje. Stomme prikken ook :*
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:52:31 #200
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88170046
Leuk filmpje Rocka! O+ Annicka had gisteren ook een spekje van oma gekregen, maar ze heeft hem maar voor de helft opgegeten. De rest liet ze liggen. Dat was mooi voor mij dus. >:)

Beteschap voor alle zieke kleintjes. Het seizoen is nog niet voorbij dus. -O-

Hier kan Annicka al heel wat lichaamsdelen benoemen trouwens, neus, oog, oor, mond, arm, wang, haar, teentjes O+ . Heel leuk om te horen. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')