abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:21:12 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_108069790
Is het trouwens ook zo dat als je er al twee hebt, dat je dan niet bang bent dat je van een derde minder zou houden? Niet dat hier iets in de planning is :') vroeg het me gewoon af :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108069906
Ik was niet bang dat ik minder van mijn kind zou houden. Had dat gevoel ook niet bij m'n 2e. Maar ik was bang dat ik mijn andere kinderen te kort zou doen, ze zouden toch minder aandacht krijgen. Dat was het enige eigenlijk.
Maar ik probeer ze zoveel mogelijk aandacht te geven als Lucas op bed ligt.

Ik werk zelf niet, dus ze zien mij vaak genoeg (soms heb ik het idee dat ze dat niet altijd leuk vinden haha)
Financieel moeten wij het ook rustig aan doen.
Ik ben nu 5,5 jaar thuis, ons huis hebben we gekocht op 1 loon, we gaan 1 keer per jaar op vakantie in de zomer, uit eten gaan we 1 keer per jaar, soms helemaal niet.
En boodschappen en kleding halen we zo goedkoop mogelijk.
Op dit moment lukt sparen ons niet eens, en daar baal ik wel van. We komen elke maand net rond.
Maar over een aantal jaar wil ik weer gaan werken (in een winkel ofzo) en dan hoop ik dat we het ietsje ruimer hebben.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108070172
Er is nooit in me opgekomen dat ik van de derde minder zou gaan houden. Misschien idd juist omdat je bij de tweede meteen gemerkt hebt dat je van alle 2 evenveel kan houden!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:01:11 #301
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108070218
ik had alleen angst, nooit over genoeg liefde maar dan reed ik (zwanger hè, dus zo labiel als een wipkip) langs het water, en dan overviel me de paniek. Straks moet ik kiezen welk kind ik eerst red als ik in het water rijd :o

ben nog nooit het water in gereden natuurlijk, het slaat helemaal nergens op, maar het gevoel dat ik dan moest kiezen, dat vond ik verschrikkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 17-02-2012 09:32:13 (oi!) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')