Ik heb best sterk dat ik verschillende toekomstscenario's voor mezelf zie. Misschien wil ik wel héél veel kinderen en bij hen thuisblijven en ze thuisonderwijs geven of zo. Of misschien wil ik op het platteland wonen, lesgeven op een dorpsschooltje en mijn twee kinderen meer zien overdag. Maar ik kan me ook prima voorstellen dat we juist weer meer in de stad gaan wonen en ik best veel werk om hogerop te kopen en via nevenactiviteiten flink bij de kinderen betrokken blijf (bijvoorbeeld door in een oudercommissie te zitten).quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ik kan me op dit moment juist ook heel goed voorstellen dat we met z'n drietjes blijven. Ik zie het voor me, van alles ondernemen, twee van die kleuters, aan iedere hand eentje. Tis goed zo.![]()
Maar van de andere kant belicht: misschien vind je het over een paar jaar helemaal niet mee zo erg als nu om uit de running te zijn. En als je bang bent jezelf te verliezen, zou het dan niet juist fijn zijn als Lente al wat ouder en zelfstandiger is als de tweede zou komen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
En dat vind ik eigenlijk te lang. Die babyperiode vond ik namelijk eigenlijk helemaal niet zo leuk, niet omdat Lente niet leuk was, maar omdat ik me zo niet mezelf voelde. Ik vind het hiernaast niet fijn om zo lang uit de running te zijn, vooral op m'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |