quote:Tevens was dat een fipo.
quote:En dat een sepo.
quote:Vervolgens verliest nederlandOp dinsdag 26 oktober 2010 19:33 schreef robr0 het volgende:
ik kwam er laatst achter dat ik gewoon een twitteraccount heb speciaal om gepijpt te worden door het blowjobteam van bobbie eden
quote:en was ik zo stom om mn eigen naam op te geven bij die twitter maarja mssn moet je tijdens die pijpbeurt wel identificeren daarom maar echte naam ingegeven en nu staat mn naam verdomme op internet gelijk mijn naam in renesite veranderd waiwai
quote:hij glimt wel zo lekker als die kale bol van danny roodbolOp dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef VASND het volgende:
wat een schrale nieuwe layout eigenlijk.
quote:ik vraag me oprecht wat je in je jeugd tekort bent gekomen als je het geil vindt om in je bek gezeken te worden aangezien ik al die sex tropics van fok niet meer inmag zal ik er helaas nooit achterkomen damnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:49 schreef TripleP het volgende:
Ik hou wel van handboeien, maar plasseks nein
quote:ik vind je net een teddybeerOp dinsdag 26 oktober 2010 19:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik vraag me oprecht wat je in je jeugd tekort bent gekomen als je het geil vindt om in je bek gezeken te worden aangezien ik al die sex tropics van fok niet meer inmag zal ik er helaas nooit achterkomen damn
quote:je bent zo'n doerakje dat ik je wil knuffelen
quote:hihi ik word er bijna verlegen vanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
je bent zo'n doerakje dat ik je wil knuffelen
quote:wanneer gaan we nou de liefde bedrijvenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef TripleP het volgende:
en dat was mijn liefdesverklaring van vandaag
quote:waar woon jeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:03 schreef robr0 het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou de liefde bedrijven
quote:Ahaaaaaa. Ik kom daar bijna elke dag.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef robr0 het volgende:
[..]
een verkapte buitenwijk van utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |