quote:Dat is Sinnie volgens mijIk zat even te kijken op de ea forums maar daar is I 7 I Ronaldo wel een beetje een kneus hoor. Weet niet meer wie van jullie hier het was maar serieus
quote:ja dat is sinnieOp dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Dat is Sinnie volgens mij
Net 15 (11 op doel) schoten voor 0 tegen, en dan met 1 - 0 winnenDamn, ik moet echt even beter leren afmaken.
quote:Weet niet meer waar ik 't precies zag. Was aan het kijken bij die dev update en toen op 't forum even gekeken in een topic over Chelsea.
quote:Deze? http://forum.ea.com/uk/posts/list/28372.pageOp dinsdag 26 oktober 2010 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik 't precies zag. Was aan het kijken bij die dev update en toen op 't forum even gekeken in een topic over Chelsea.
quote:Met pics erbij hahaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Santello het volgende:
Iemand wou Sinnie dissen maar hij kwam 10x zo hard terug.
quote:Haha, ja en dat laat deze jongen niet zomaar ff gebeurenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Santello het volgende:
Iemand wou Sinnie dissen maar hij kwam 10x zo hard terug.
quote:puik verdedigingswerk daar bij arsenal achterinOp dinsdag 26 oktober 2010 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/44757223
Geinige vrije trap wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja hier nog dat doelpunt dat niet meetelde van gister.
Had die wedstrijd daardoor verloren met 1 punt verschil![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/44918407#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Rijstbal het volgende:
Voor mij niet klootzak!Hoeveel was het geworden tegen Santello?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja hier nog dat doelpunt dat niet meetelde van gister.
Had die wedstrijd daardoor verloren met 1 punt verschil![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/44918407Misschien wij straks nog een potje?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:5-0Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel was het geworden tegen Santello?Misschien wij straks nog een potje?
quote:Bedankt voor het compliment. Wel meer motivatie voor mij om je van de mat te vegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
5-03 penaltys waarvan 1 gestopt en 4 roden kaarten.
Wou er nog er nog 1 halen voor de staking zodat de vernedering wat minder was
Ja is goed wel komen!. Je bent 1 van de weinige Fokkers waar ik wel kans maak!
quote:True dat. Spanje vind ik echt te beroerd voor woorden. Xavi en Iniesta mogen dan wel 89 hebben, maar geef mij maar figuren met minimaal 80 in kracht en een lengte van 1.80 of meer. Een lange Jan vlak achter je diepe spits is geweldig in FIFA11 - de lange passes van spelers zijn zo bizar goed (zelfs al hebben ze er 50 in) dat je vanuit het niets zo een bal op 25m van de goal kan krijgen, hem door kan koppen en 1op1 met de keeper staat. M'n vriend wordt gestoord van het pure kick and rush voetbal dat ik speel met FC Porto en ZwedenOp woensdag 27 oktober 2010 01:25 schreef Babbatuur het volgende:
Ben niet kapot van spelertjes als Sneijder, komen fysiek te kort vind ik. Ik word nu trouwens wel kotsberoerd van het feit dat spelers constant van positie wisselen, dit is echt onwijs hinderlijk.
quote:Zelfs wanneer je die potjes gewonnen had werd je pissig. Ik snap je ook wel een beetje. Als veel van je pasen niet aankomen waar je wou, je meeste voorzetten niet goed zijn en je kansen er niet in gaan begrijp ik wel dat je geirriteerd bent.Moest stiekem ook een beetje lachenOp woensdag 27 oktober 2010 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gewoon een kutspel af en toe. Net tegen Rijstbal heb ik wel heel veel kansen maar scoor ik amper wat en als ik dan eindelijk scoor, is het een doelpunt dat eigenlijk een pass breed was op een vrijstaande speler. Echt hoe triest.
Laatste potje nog wel 8-0 gewonnen maar dat was de uitzondering. Voor de rest scoor ik gewoon amper tot nooit. In fifa 10 heb ik geloof ik dubbel het aantal doelpunten en hetzelfde aantal kansen per wedstrijd.
quote:En maar weer schoppen he:P Het kan ook niet anders.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
quote:Pffff, de eerste wedstrijd had ik het nog onder de controle en kon ik het aan maar die 2de wedstrijd:POp woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik speel altijd met Bayern.
Robben en Ribéry zijn bazen, daar kan powah over meepraten
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:43 schreef Hamilcar het volgende:
Het is echt tof om met 'mindere' teams te spelen met FIFA11.
quote:weinig FIFA spelende gamer meldt zich!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
quote:Het ligt er maar aan hoe je de tijd instelt, maar wij spelen 6 of 7 minuten per helft en als je dan een 'alle ballen op..' tactiek probeert, dan is die gozer altijd helemaal kapot halverwege de 2de helft. Alleen types als Kuyt met een hoge stamina en de motor trait blijven dan een beetje conditioneel okay. Dat is opzich wel een verbetering over FIFA10, ik heb nu tig acties zien mislukken omdat de speler gewoon even adem nodig had.Op woensdag 27 oktober 2010 02:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik walg van het spel van Barcelona / Arsenal en het Real alle ballen op Ronaldo en rennen maar Madrid
quote:weet je dat ik dat niet eens zeker weet...volgens mij Melluk. Das toch de naam die je hebt als je vrienden toevoegt enzo?
quote:potje wordt wel vanavond dan als je dan kan.Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Rijstbal het volgende:
Voeg mij anders toe. Gewoon Rijstbal
quote:Nee joh ZOOOOOOO slecht ben ik ook weer niet. Heb weleens van Marssu en Harregarre gewonnen haha. Alleen van jou, Santeilo en Powah zal ik wrs nooit winnenOp woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Sinnie het volgende:
Rijstbal voor zijn eerste FOK! overwinning
quote:Dan weet je hoe ik me zondag voelde ):
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Santello het volgende:
SHUT UP straks doet sinnie mee godverdomme
quote:Haha, ja was echt gefrustreerd omdat het al paar dagen zo was en het dan niet echt ontspannend is...met tentamenweek er ook nog bij.Op woensdag 27 oktober 2010 11:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je die potjes gewonnen had werd je pissig. Ik snap je ook wel een beetje. Als veel van je pasen niet aankomen waar je wou, je meeste voorzetten niet goed zijn en je kansen er niet in gaan begrijp ik wel dat je geirriteerd bent.Moest stiekem ook een beetje lachenHoevaak je Jezus wel niet zei.
quote:Online?Op woensdag 27 oktober 2010 15:51 schreef Santello het volgende:
Iemand die een vaste 2v2 partner van me wil zijn?
Voornamelijk voor toernooien met prijzen/ ( 2v2 waarbij je allebei ANY bent)
quote:Behalve als je het een mooi doelpunt scoort. Heb verdomme uit 150 games 1x een mooi doelpunt gescoord en precies toen moest hij quitten. Normaliter heb ik nooit zoveel quitters. Komt ook omdat ik zelden wedstrijd win met 3+ doelpunten verschilOp woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef Rijstbal het volgende:
Maakt niet uit toch? Is voor jou een win
quote:Ligt eraan. Aan het einde van de wedstrijd niet en in het begin wel. Dan krijg je minder performance punten. Maar het scheelt niet zoveel. Zeker met jouw level krijg je steeds 60-70 puntenOp woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef CasselerRIP het volgende:
Haha inderdaad. Maakt het trouwens uit qua hoeveelheid punten die je krijgt?
quote:Ja, maar schoten op doel enzo die tellen daar ook allemaal bij. Als hij in de 30e minuut quit heb je lang niet zoveel schoten op doel gehad dan als hij in de 85e minuut quitOp woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, als je 10-0 wint krijg je meer prestatiepunten lijkt me.
quote:L1 + R1Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef CasselerRIP het volgende:
Kijk, net iemand die 3-0 verloor en de revanche aanging. Dat maakt het een stuk leuker.
Hoe skip je trouwens het juichen bij een doelpunt?
quote:Daar werd Real niet blij van denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
L1 + R1
hahaha speel ik net online, scoor ik in de 3e minuut zo klik en in de 5e minuut zo
klik
quote:Oja je hebt op xbox toch? over half uur een potje?:POp woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ben een noob dus voeg me toe en win van me haha....
melluk
quote:Haha nee, zijn commentaar was ook direct: 'Fifa is nepOp woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar werd Real niet blij van denk ik2 vrije trappen tegen.
De 1e door de muur heen? Werkt dat goed?
quote:Ik zie het, ziet er goed uitOp woensdag 27 oktober 2010 18:57 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Haha nee, zijn commentaar was ook direct: 'Fifa is nep'.
Zo'n lage vrije trap werkt erg goed. Alleen je moet het gebruiken wanneer de tegenstander verwacht dat je hoog in de kruising krult. Want dan springt zijn muur natuurlijk.Keeper is gegarandeerd kansloos.
quote:nop ps3. dacht dat je die ook had. helaas dusOp woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja je hebt op xbox toch? over half uur een potje?:P
quote:Word vanzelf minder als je een beetje tegen gelijke tegenstanders komtOp woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef joeyettt het volgende:
Ik ben net begonnen met online, zit nu op niveau 6, maar 1 op de 3/4 potjes gaat de tegenstander weg.
Is daar nu een verbetering tov 10? Krijgt die punten in mindering? En wat krijg ik als benadeelde partij?
quote:Merci.
quote:Ik had het bij het spelen van clubs. Liep hij in de 3/4e minuut steeds vast. Ik moest toen mijn hele PRO verwijderen en opnieuw doen toen deed hij het wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:53 schreef Rijstbal het volgende:
Jezus kutzooi. Als ik nu fifa 11 opstart en naar clubs wil gaan, stopt de muziek en loopt het spel vast.
quote:Moet je running jockey gebruiken, LT en RT en dan in de goede lijn lopen. Ik doe dat nu ook en gaat een stuk beter. Het is wel moeilijk om het een hele wedstrijd te doenOp donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een grap weer zeg
Nu ik custom formation en tactics heb met Chelsea gaat het al een stuk beter. Speel ik net weer eens tegen Barcelona. Hij wint 2-0 omdat, ik op de lat kop en 2 goals afgekeurd krijg. Niet normaal gewoon de rooie en gele lijn zat een millimeter tussen.
Tja volgende potje speel ik tegen Man U en verlies ik met 4-1 omdat ie alle ballen op Hernadez deed en er geen houden aan was, rennen > kappen > rennen > rb + b schotje![]()
eg... keer op keer gaat er iemand 1 op 1 op me keeper af omdat die verdediger doodleuk naar voren rent terwijl er een steek bal word gegeven
quote:Dit werkt wel goed inderdaad, al maak ik er ook nog wel eens blunders mee. Wat ook een beetje helpt is op de snelle stand 'verdedigend' te spelen. Komt ook omdat veel mensen hem online al gauw op 'ultra-aanvallend' zettenOp donderdag 28 oktober 2010 07:41 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Moet je running jockey gebruiken, LT en RT en dan in de goede lijn lopen. Ik doe dat nu ook en gaat een stuk beter. Het is wel moeilijk om het een hele wedstrijd te doen
quote:Hoeveel punten heb je momenteel? Ik zit nu zelf rond de 1.5k punten en win alles met Ajax, misschien moet je het ook maar is proberenOp donderdag 28 oktober 2010 03:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een grap weer zeg
Nu ik custom formation en tactics heb met Chelsea gaat het al een stuk beter. Speel ik net weer eens tegen Barcelona. Hij wint 2-0 omdat, ik op de lat kop en 2 goals afgekeurd krijg. Niet normaal gewoon de rooie en gele lijn zat een millimeter tussen.
Tja volgende potje speel ik tegen Man U en verlies ik met 4-1 omdat ie alle ballen op Hernadez deed en er geen houden aan was, rennen > kappen > rennen > rb + b schotje![]()
7 op rij verloren zie ik nu, de tering zeg... keer op keer gaat er iemand 1 op 1 op me keeper af omdat die verdediger doodleuk naar voren rent terwijl er een steek bal word gegeven
quote:Ps3/Xbox?Op donderdag 28 oktober 2010 10:27 schreef Splobber het volgende:
Probleem!
Ik denk dat mijn save-file beschadigd is, want als die wil openen loopt het hele zooitje vast. Hoe verwijder ik die?
quote:heel veel spelen. Boekje keer doorlezen wil wel helpen daar zijn de moves beschreven.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef CamelNLD het volgende:
Wij zijn met een ploegje net begonnen met Fifa 11 spelen, nu heb ik nog nooit voetbal spellen gespeeld en snap er ook nog niet veel van hoe alles werkt. Het overspelen tackelen en schieten op het doel gaat wel goed maar het mist net dat stukje tactiek en inzicht.
Hebben jullie nog tips / moves of iets anders om het niveau een beetje op te krikken?
quote:In het spel zelf staan ook nog wat tutorials waaronder die over de running jockey.Wel handig vond ik.Op donderdag 28 oktober 2010 13:39 schreef CamelNLD het volgende:
Boekje heb ik niet, heb hem digitaal gekocht.
quote:Had 1.5k, zit nu op 1260Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je momenteel? Ik zit nu zelf rond de 1.5k punten en win alles met Ajax, misschien moet je het ook maar is proberen
quote:Zorg dat de keeper van zijn lijn moet afwijken, schuin op hem af lopen, dan laat hij de hoek wat meer vrij.Op donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had 1.5k, zit nu op 1260Gebruik jockey nu ook ja, als hij 1 keer kapt dan ben je nergens meer
en het allermakkelijkste schot krijg ik er gewoon niet in, iedereen scoort met rb + b in een hoekje, ook al druk ik op b 1 milliseconde dan nog peert ie em door de lucht in de handen van de keeper
quote:De rest achteruit gegaan?Op donderdag 28 oktober 2010 17:53 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb zit tegen de 5k aan en ik zag net dat ik in de top 3 ben gekomen zonder te spelen
quote:I kstond 4e maar de nummer 2 had gister 600-700 punten verloren
quote:haha, volgens mij ben je gewoon slechtOp donderdag 28 oktober 2010 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Van de laatste 15 potjes maar 1 gewonnen
quote:Hahaha, dat meen je niet xDOp donderdag 28 oktober 2010 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Wat is je gamertag??????? :p Ik wil tegen je spelen NU!Op donderdag 28 oktober 2010 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Het viel eerst wel mee alleen nu lukt het me voor geen ene meter meerOp donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha, volgens mij ben je gewoon slecht
quote:Iedereen bleef nog wel een beetje op zijn positie, dat geschreeuw was er wel ja..Op donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef Rijstbal het volgende:
11 vs 11 is een chaos. Nog altijd veel ego trippers. en britse mongolen die door de mic schreeuwen.
Spelen zo wel over half uurtje goed?
quote:Ik wel op de PS3Op donderdag 28 oktober 2010 19:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand zin in een potje....een lecht iemand graag:P
op PS3....: Melluk
quote:3 novemberOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben van plan om FIFA 11 te gaan halen, maar zit Ultimate Team er al op of niet?
quote:Geweldig dan heb ik een betere kans om Ronaldo te krijgen, met 10 veel te laat begonnen en heb nog steeds geen Ronaldo..
quote:Ik had Ronaldo met UT alleen had hem weer verkocht met veel winst.Op donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geweldig dan heb ik een betere kans om Ronaldo te krijgen, met 10 veel te laat begonnen en heb nog steeds geen Ronaldo..
quote:Ik had Robben 81 geloof ik, verder alleen maar kut spelers..Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had Ronaldo met UT alleen had hem weer verkocht met veel winst.
quote:welke club?Op donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef Sinnie het volgende:
Nergens last van
Zit nou eindelijk eens bij een goede club. Staan 25e van de wereld
quote:Jock was aware
quote:Moest het 5x lezen voor ik het begreep. Nee, dat kan niet.Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef Vragende het volgende:
Kan een speler online het spel naar wil laten vastlopen?
quote:Ik denk het wel, als ik usenet aan zet dan gaat de hele verbinding naar de knoppe en gaat hij ongetwijfeld weg.Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Moest het 5x lezen voor ik het begreep. Nee, dat kan niet.
quote:Ja, dan verneuk je de verbinding maar daar loopt je Xbox niet last van.Op donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als ik usenet aan zet dan gaat de hele verbinding naar de knoppe en gaat hij ongetwijfeld weg.
quote:Maar spelen blijft dan onmogelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dan verneuk je de verbinding maar daar loopt je Xbox niet last van.
quote:Dat vroeg hij toch niet?Op donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar spelen blijft dan onmogelijk.
quote:Ja had ze al gevonden. Mooi record hebben ze. Welke rol heb je daar dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jock was aware
Divisie 1 - 7e plek British Islands en world rank 24. Moet alleen ff wennen aan me nieuwe rol
quote:Nou eerst was ik gewoon ANY bij mij eigen club waar ik zelf ook nog spits was dus ik kon er veel scoren. Nu speel op de flanken en moet ik voorzetten geven en acties maken dus ik scoor niet zoveel meer.Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef powah87 het volgende:
[..]
Ja had ze al gevonden. Mooi record hebben ze. Welke rol heb je daar dan?
quote:Aha, die munten verdienen is online of offline?Ultimate Team
In Ultimate Team kunnen spelers een eigen team samenstellen, op basis van spelerkaarten die zij in deze modus kunnen verzamelen. Deze kaarten zitten in packs, die met in de modus te verdienen munten aangeschaft kunnen worden. Spelers kunnen het daarna met hun ultieme team opnemen tegen vrienden, die ook hun eigen droomteam inschakelen. Ook is er een optie voor hen om de in vorige versies van FIFA gemaakte teams terug te zien, en te tonen aan andere spelers.
quote:Online. Je speelt wedstrijden met je team en daar verdien je coins mee. Je speelt kleine toernooitjes en als je hem wint win je extra coins.Op donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, die munten verdienen is online of offline?
quote:Kan ook offline hoor, maar dan krijg je minder punten..Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Online. Je speelt wedstrijden met je team en daar verdien je coins mee. Je speelt kleine toernooitjes en als je hem wint win je extra coins.
quote:Ik ben er nog geen 1 tegen gekomenOp donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef Vragende het volgende:
Triest, iedereen speelt online met 7-0-3 formatie
quote:Wel eens gekeken naar je internet instellingen?Op donderdag 28 oktober 2010 23:24 schreef Babbatuur het volgende:
Nu vliegt ie er echt asociaal vaak uit bij mij. Het heeft welhaast geen zin om verder te spelen, ik blijf steeds op hetzelfde level, omdat ik eerst een potje win/gelijkspeel en dan daarna steevast er vanaf wordt gegooid door EA
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wel eens gekeken naar je internet instellingen?
quote:Ik heb daar ook echt totaal GEEN problemen mee. Nauwelijks een disconnect van mijn kant. Volgens mij pas 1x.Op donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wel eens gekeken naar je internet instellingen?
quote:Ik speelde tegen Rijstbal, hoge lobpassjesOp vrijdag 29 oktober 2010 00:36 schreef n0ir het volgende:
Ik heb ook nooit problemen.
Niet met de connectie, niet dat tegenstanders vaak quitten, niet met hoge lobpassjes, niet met oneerlijk buitenspel, eigenlijk nergens mee!
Fifa
quote:Clear je cache eensOp vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:
Verdomme zeg. Ik had dus eerst problemen met clubs waar de game in de 2/3e minuut vast liep. Nou ik had dus me PRO opnieuw aangemaakt en hij deed het weer voor een game of 10 en nu freezed hij weer verdomme ):
Me rating is ook van 7,5 gegaan naar 6,8 vanwege deze bullshit
Zit ik eindelijk bij een fatsoenlijke club heb ik dit.
quote:Hoe gaat dat?
quote:Toen ik tegen Rijstbal speelde kwam er geen lobpassje door hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik speelde tegen Rijstbal, hoge lobpassjes
quote:Ik speel verschillendOp vrijdag 29 oktober 2010 01:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Toen ik tegen Rijstbal speelde kwam er geen lobpassje door hoor.
quote:Ga je naar dashboard
quote:!!Op vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef Sinnie het volgende:
Toen ik tegen Rijstbal speelde kwam 'ie niet eens over het middenveld
quote:Ik had hem al gevonden. Nu doet me VP het niet meerOp vrijdag 29 oktober 2010 01:11 schreef powah87 het volgende:
[..]
Ga je naar dashboard
My xbox -> helemaal naar links -> System settings heet dat -> Memory ga je heen dan ga je op je harddrive staan en druk je op Y dan kan je clear cache doen.
quote:Hmm, moet je ook opnieuw beginnen met de accomplishments? Als je daar geen zin in hebt heb ik wel een oplossing voor je:POp vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden. Nu doet me VP het niet meer
Nu weer wel gelukkig. Nu ff kijken of het gewerkt heeft.
quote:Het heeft niet gewerkt hij loopt nog steeds vast.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef powah87 het volgende:
[..]
Hmm, moet je ook opnieuw beginnen met de accomplishments? Als je daar geen zin in hebt heb ik wel een oplossing voor je:P
quote:Ik denk dan dat er dan een algemene patch komt. Die ons gelijk voorziet van UT en geen disconnects meer. Dan kan ik eindelijk normaal Fifa-en heb nu 15 gewonnen 1 gelijk en 5 verloren. Die gelijkspel en 5 verlies partijen allerlei door die ***** EA verbinding.
quote:Hmm, ik had het laatst nog een keer gehoord. Cache clear en het was opgelost.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het heeft niet gewerkt hij loopt nog steeds vast.
Ik snap het niet toen ik mijn eigen club had liep hij nooit vast en nooit problemen. Toen joinde ik deze club en liep hij de hele tijd vast binnen de 5 minuten. Toen maakte ik me PRO opnieuw en heb al die kut accomplishments gedaan en hij deed het ook weer voor een game of 10 en nu heb ik het godverdomme weer.
En VP downloaden gaat toch met zo'n Xbox usb stick of niet?
quote:PES10 viel anders beter te spelen dan Fifa 10 op de PC.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef Sinnie het volgende:
Zelfs op de gameboy zou Fifa 11 beter zijn dan PES dus dat is geen probleem
quote:Een maand lang je Xbox in een kluisOp vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef Sinnie het volgende:
Verdomme zeg. Verlies ik net weer tegen iemand met 1-0 waar ik echt 3-4 1 op 1 had en 2x de paal had geraakt. Echt frustrerend
En ik begin er ook moe van te worden dat het dan altijd spelers zijn met 4000 punten. Dat zijn goede spelers alleen als ik win krijg ik 25 punten en als ik verlies verlies ik er 60. Er zijn nauwelijks mensen rond me level gvd
quote:FAK ik word er helemaal gek van!.. ok m'n dag was ook niet echt briljant maar FIFA IS ECHT FUTOp vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Vragende het volgende:
Mijn DNF% is 20 en bijna al mijn losses komen door disconnects![]()
En de patch komt pas midden november, FUT is belangrijker
quote:wil het wel een keer met Groningen proberen, alleen me virtual pro speelt wel meeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Sinnie het volgende:
Op welke console speel je het eigenlijk Jordiii?
Anders wil ik er wel eens een Feyenoord-Ajax tegenaan gooien. Ben wat dat betreft nog ongeslagen
quote:Dan doe ik de mijne er ook bijOp zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef jayb0n het volgende:
[..]
wil het wel een keer met Groningen proberen, alleen me virtual pro speelt wel mee
quote:Ik heb dat ook. Het is zo fcking frustrerend als die paast naar een man die buitenspel of fedekt staat terwijl er gewoon een man vrijstaat.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:07 schreef joeyettt het volgende:
Spelen jullie met controls die allemaal op handmatig staan (of deels)?
Bij mij staan ze nu nog standaard op semi-pro enzo, alleen raak soms zo erg gefrustreerd over pasen die helemaal niet gaan zoals ik wil...
Jonge v Persie is goed. Alleen niet in vorm bij WK.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef Ferdii het volgende:
speel meestal met nederlands elftal laatste tijd
v Persie is stuk bter dan in het echt
quote:Passes gaan fout, ongeacht of je 'm op assisted/semi of manual hebt staan. Boutspel gewoon af en toe.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:07 schreef joeyettt het volgende:
Spelen jullie met controls die allemaal op handmatig staan (of deels)?
Bij mij staan ze nu nog standaard op semi-pro enzo, alleen raak soms zo erg gefrustreerd over pasen die helemaal niet gaan zoals ik wil...
Elia is snel, de jong en van bommel hebben kracht, van persie is gewoon goed, sneijder heeft perfecte passes, afstandschot en huntelaar/nistelrooi maken uitstekend af. Uiteraard is robben de bestequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:23 schreef Sinnie het volgende:
Nederlands elftal lijkt me nou echt waardeloos. Enige speler waar je wat aan hebt is Robben. De rest is niet sterk/lang/snel genoeg voor Fifa
Gister trouwens de 5000 punten bereikt
Bij Barca. Die wedstrijd domineerde ik echt maar kwam je er twee keer door met z'n geniepige hoge dieptepass.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:05 schreef Rijstbal het volgende:
Gister was op een gegeven moment je microfoon uit?
Ja, maar zet het eens tegenover de andere 5 sterren teams en er blijft niks meer van dat team overquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Elia is snel, de jong en van bommel hebben kracht, van persie is gewoon goed, sneijder heeft perfecte passes, afstandschot en huntelaar/nistelrooi maken uitstekend af. Uiteraard is robben de besteEDIT: zou ik toch bijna paard kuyt vergeten en vdv die gewoon skills heeft
![]()
Geef ons eens wat tips.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:17 schreef Sinnie het volgende:
Ja, maar zet het eens tegenover de andere 5 sterren teams en er blijft niks meer van dat team over
Net 2e van Nederland geworden![]()
![]()
![]()
goede vragen jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef ons eens wat tips.
Gebruik je semi-assisted settings? Doe je veel tricks? Bouw je langzaam op of snel? Voorzetten of door het midden? Scoor je veel uit spelhervattingen?
Ik heb:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef ons eens wat tips.
Gebruik je semi-assisted settings? Doe je veel tricks? Bouw je langzaam op of snel? Voorzetten of door het midden? Scoor je veel uit spelhervattingen?
is goed, lachequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dan doe ik de mijne er ook bij
En SuperHarre, is dat wle mogelijk? Ik heb alle accomplisments voor speed gehaald maar ik zit op 96/95
Hij speelt dan ook niet in het midden maar erbuiten. Ren gewoon door je verdedigingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef jayb0n het volgende:
[..]
is goed, lache
ik heb er waarschijnlijk meer voordeel van, want tomasson vs. matavz wint tomasson makkelijk qua stats
BTW, voor mensen die nog fifa willen kopen of nog mensen kennen die hem nog willen kopen:
bij gameoffer in de dagaanbieding:
fifa 11 voor 45,- incl verzend
Hmm, ja switching had ik tot nu toe op air balls staan maar dan heb ik dus heel vaak dat een speler ongewild wisselt, waardoor ik soms met een lob schiet (LB/1+schieten) terwijl ik gewoon wilde switchen + schieten. Maar goed, ik ga eens kijken of ik meer controle over m'n spelers heb met jouw settings. Bedankt in ieder geval!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb:
Auto switching: Manual
Switch switching move assistance: none
Pass assistance: off
Through ball: assisted
Shot assistance: assisted
Cross assistance: semi
Lob pass: assisted
Save assistance - semi (is voor keeper dus boeit ook niet)
Analog sprint: on
Verder speel ik een eigen 4-3-3, speel een beetje op de counter tegen goede spelers en tegen wat mindere dan heb ik wat meer balbezit. Ik ga nooit voor de schoonheidsprijs, ik schiet pas op doel als ik denk een kans te hebben om te scoren. Als ik kan afleggen dan doe ik dat (vooral dit is belangrijk).
Ik scoor nooit uit dode spel momenten en ik speel door het midden. Niet treuzelen met de bal maar pass and move. Geen truukjes misschien afentoe een fake ball maar niet meer dan dat.
Ik doe gewoon hetzelfde maar de success rate is inderdaad omlaag gegaan. Met Fifa 10 scoorde ik tussen de 18 en 25 meter bijna 100% van de vrije trappen. Gewoon kwestie van klein beetje bijdraaien en balkje precies goed stoppen. In Fifa 11 zit er nog een soort variatie in, denk ik. Soms schiet ik met precies dezelfde power en richting en gaat de bal toch heel anders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:27 schreef Ferdii het volgende:
hoe nemen jullie je vrije trappen in fifa 11 (PS)?
In fifa 10 deed ik altijd linker stick naar voren houden, r1 ingedrukt en schieten. Bal viel dan naar beneden achter de muur. Vrije trappen waren een 80% slagingspercentage
Alleen in fifa 11 lijkt het niet zo makkelijk te gaan als in fifa 10
iemand nieuwe taktieken?
Bij die eerste moet de bal toch op de grond komen of het net geraakt hebben. Of via de keeper die over de lijn staat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:23 schreef Santello het volgende:
Ik kon het overduidelijk zien, beiden kloppen gewoon.
Heb je een PM gestuurd: DeTaiLeD nL is m'n xbox live, iedereen die tegen mij wil spelen voel je vrij om me toe te voegenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook niet in het midden maar erbuiten. Ren gewoon door je verdediging
Haha, ja maar als ik m'n kansen gewoon benut, hetgeen ik in Fifa 10 wel deed, kom ik nog wel hoger dan 2000 punten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef Sinnie het volgende:
Kan je nagaan, en ik speel dan nog wel tegen mensen met gemiddeld skill level 18
Aye, ik ben I 7 I Ronaldo. Je kan me toevoegen ik heb wat mensen verwijdertquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinnie jij speelt Fifa op de xbox he? Ben zelf namelijk nummer 9 van Nederland op de playstation. Anders hadden we wel een wedstrijd kunnen doen.
Ik heb het nog ergerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oja, Sinnie, ik zat even statistieken te kijken:
Van mij:
Average Possession: 50.60
Tackle Success %: 54
Pass Success %: 80
Goals Per Game: 1.47
Shots For Per Game: 7.74
Shots Against Per Game: 6.97
Kansen per doelpunt: 5.26
En van jou:
Average Possession: 47.23
Tackle Success %: 62
Pass Success %: 78
Goals Per Game: 2.71
Shots For Per Game: 7.02
Shots Against Per Game: 6.27
Kansen per doelpunt: 2.6
Jij scoort gewoon meer dan twee keer zo makkelijk als ik. Ik denk dat daar ook gewoon het hele probleem ligt, samen met de lagere tackle success %. Tacklen en afronden moeten gewoon beter.
(Oja, Rijstbal, jouw kansen per doelpunt is: 4,7. Jij scoort dus ook al makkelijker dan ik. Alleen is jouw kansen voor/tegen verhouding niet in orde en heb je net als ik een lage tackle success %.)
Wat ik wel erg mis aan de statistieken: gemiddeld aantal tegendoelpunten. Ik wil weten hoe de success rate van schoten tegen mij is, daaruit kun je afleiden of je verdediging goed staat of niet. Voor hetzelfde geldt krijg ik 6 100% kansen per wedstrijd tegen en Sinnie 6 schoten vanaf 30 meter.
Had ik paar dagen geleden ook, 14 verloren en 1 gewonnen toenquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja en dan is het dus onbegonnen werk. En verdedigen kan ik ook al niet. Op de een of andere manier selecteer ik altijd de verkeerde speler, waardoor alles weer uit positie loopt. Tegenstanders kappen me ook uit alsof ik er niet sta.Ik snap er echt de ballen van. Afgelopen tien wedstrijden welgeteld 2 maal gewonnen, 2 maal gelijkgespeeld en 6 keer
verloren.
Timen is erg belangrijk bij verdedigenquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja en dan is het dus onbegonnen werk. En verdedigen kan ik ook al niet. Op de een of andere manier selecteer ik altijd de verkeerde speler, waardoor alles weer uit positie loopt. Tegenstanders kappen me ook uit alsof ik er niet sta.Ik snap er echt de ballen van. Afgelopen tien wedstrijden welgeteld 2 maal gewonnen, 2 maal gelijkgespeeld en 6 keer
verloren.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bij die eerste moet de bal toch op de grond komen of het net geraakt hebben. Of via de keeper die over de lijn staat.
En die 2e is gewoon over de lijn.
Hoe veel punten heb jij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinnie jij speelt Fifa op de xbox he? Ben zelf namelijk nummer 9 van Nederland op de playstation. Anders hadden we wel een wedstrijd kunnen doen.
Dat was in fifa 10 echt niet mogelijk, penal tegen door te duwenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef Sinnie het volgende:
1'tje was echt dom. Mijn verdediger was in duel met de aanvaller en hij duwde hem van de bal en dat was een penalty en de 2-2 )'=
Ik ook,quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:14 schreef J-V het volgende:
BTW op PS3.
Gister heerlijke game tegen Totteham ( met ajax).
Moet mn favo team online nog tegen komen.
PSVquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik ook,
bij veel teams heb ik toch altijd weer een maar :p
Zoek eigenlijk een team wat in 4-2-3-1 lekker kan spelen met een snelle balvaste spits, sterke/grote CAM er achter en 2 snelle vleugel aanvallers. Hoeft niet een 5 sterrenteam te zijn
iemand een idee
Real Madrid met Ronaldo in de spitsquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik ook,
Zoek eigenlijk een team wat in 4-2-3-1 lekker kan spelen met een snelle balvaste spits, sterke/grote CAM er achter en 2 snelle vleugel aanvallers. Hoeft niet een 5 sterrenteam te zijn
iemand een idee
Belachelijk goed tering team inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef Ferdii het volgende:
Ik wil niet met real spelen
is gewoon een kut team en voor noobs
Barca is nog beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Belachelijk goed tering team inderdaad
Bayern Munchen natuurlijk!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik ook,
iemand een idee
Joah, naja kijken we wel een keer. Ja ik ga vanavond ook clubs doen denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef Sinnie het volgende:
Geen probleem Powah al weet ik niet of het vandaag zal zijn. Ga vanavond clubs doen en heb nog wat mensen die tegen me willen spelen
Met clubs gaat het overigens ook heerlijk. Heb de ANY positie overgenomen en we zijn nu 20 wedstrijden op rij onverslagen met 3 gelijke spelen
1'tje was echt dom. Mijn verdediger was in duel met de aanvaller en hij duwde hem van de bal en dat was een penalty en de 2-2 )'=
dan hebben we die wedstrijd iig wel gewonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Vrijdag Xbox 360 + FIFA11 gekocht en zonet m'n eerste online potje gespeeld.
Nederland - Spanje, na 90 minuten stond het nog 0-0 maar in de 104e minuut scoorde de net ingevallen Van Nistelrooy de 1-0, daarop volgde een slotoffensief van mijn Spaanse tegenstanders maar die konden niet scoren. Na een snelle counter kreeg ik een hoekschop die werd binnen gekopt door Van Bommel: 2-0 en toen disconnecte mijn tegenstander.
Irritant hè.quote:Op maandag 1 november 2010 02:18 schreef Rijstbal het volgende:
KK marsuuuu. slaa die kk replays over!!! kk inter GRRRRRRRRRRRRR
Heb vandaaag geen 1 potje gewonnen
kloptquote:Op maandag 1 november 2010 13:55 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Oh yes![]()
En nog is gratis ook,, Dacht ik tenminste..
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/appquote:Op maandag 1 november 2010 14:04 schreef Flessedop het volgende:
Waar kun je dat team eigenlijks maken?
Want als ik naar http://easportsfootball.com/ultimateteam ga dan zegt die dat die pagina niet bestaat
geld ook niet voor de xboxquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef powah87 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook echt totaal GEEN problemen mee. Nauwelijks een disconnect van mijn kant. Volgens mij pas 1x.
Hij kan echt niet lezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zeg toch, ik zit op de Playstation 3 dus dat gaat niet.
Ik? :Squote:Op maandag 1 november 2010 15:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Begin het ook lachwekkend te vinden hoe vaak hij benadrukt hoe goed hij wel niet is
Niemand ?quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef yes-yes het volgende:
Weet iemand misschien waar je kan zien wat je totaal gespeelde tijd is ?
Uhm spelers hub aantal gespeelde wedstrijden x 12quote:
volgens mij heb ik nog best geluk met xabier alonso :0quote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef StijnDa het volgende:
Heb Vermaelen als topspeler bij Ultimate team![]()
Moet er maar mee door
Denk het ook ja.quote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog best geluk met xabier alonso :0
klopt idd, vooral met ronaldo in de spits. Je hebt gewoon teveel slome verdedigers.quote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef Snuf. het volgende:
Real Madrid is het meest overpowerde team uit het spel.
Ja, hij bedoeld jouw. Althans wat ik eruit kan opmaken. Naja je post misschien wel wat vaak over je stats en hoe goed je team wel niet is. Maja, schiet sommige wel eens het verkeerde keelgat in.quote:
Alleen managen. Voor de rest begint het allemaal woensdag volgens mij.quote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef MVP. het volgende:
Kan je Ultimate Team alleen nu spelen als je bij fifa 10 ook een team had?
je kan alleen via internet managen nog, ookal had je vorig jaar geen ultimate team.quote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef MVP. het volgende:
Kan je Ultimate Team alleen nu spelen als je bij fifa 10 ook een team had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |