quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef haakon het volgende:
ik ben net gevraagd voor een band als gitarist
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:51 schreef haakon het volgende:
ik ben net gevraagd voor een band als gitarist
quote:geen idee, op VBL is hij ook niet veel te vinden...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Over voetbal gesproken, waar is Robin eigenlijk gebleven
quote:dat zou kunnen...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Mdrop het volgende:
Nogmaals en ik weet het niet zeker + kan het niet terug vinden, maar was hij niet voor lange tijd geband?
quote:David
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Mdrop het volgende:
Nogmaals en ik weet het niet zeker + kan het niet terug vinden, maar was hij niet voor lange tijd geband?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef yvonne het volgende:
kopbal, Thijz, Thieske,Szura,
Damzkieee TerroRobbie,Robinhoo Topicverkloten, ban voor onbepaalde duur.
Breach, omdat ik ook weleens wil lachen..
quote:Juist die ja, dankjeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef omearos het volgende:Ban dinges
quote:Het was al eerder gevraagd dus. Sorry.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Mdrop het volgende:
quote:Kan maar zo, het staat inmiddels 3-0 dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doelpunt zeker? Ik hoor hier nog het gejuich.
quote:Truste skat
quote:CoolOp dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
Avond
Morgen naar het asiel, ik heb me aangemeld als vrijwilliger voor 1 dag in de week
quote:Nou ja, ik weet nog niet of ik aangenomen wordt, maar het asiel van Enschede
quote:Leuk asielOp dinsdag 26 oktober 2010 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nog niet of ik aangenomen wordt, maar het asiel van Enschede
quote:nice! al plannen wat je dan wel gaat doen?
quote:goed bezig dusOp woensdag 27 oktober 2010 09:34 schreef Intelligence het volgende:
TuurlijkWil er zo snel mogelijk in
Donderdagavond, vrijdagavond en zaterdag komt de schilder om een paar muren te behangen
quote:Ff die nieuwe layout uit figulierenOp woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
nice! al plannen wat je dan wel gaat doen?
quote:ga ik ook ff doen, heb komend weekend vast wel tijdOp woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Ff die nieuwe layout uit figulieren
quote:precies, kan ik kijken wat ik aan materialen nodig heb voor de vloeren/muren... en ook of de meubels, die ik in gedachten heb, er allemaal wel inpassenOp woensdag 27 oktober 2010 09:40 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco, maten is wel handigOnze woning is ook 20cm groter dan eerst doorgegeven aan ons haha. Vandaag in de pauze maar ff een 'todo' list maken voor de woning
quote:Jij bent toch aant werk nu ?Op woensdag 27 oktober 2010 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ga ik ook ff doen, heb komend weekend vast wel tijd
quote:ik zit op m'n werk jahOp woensdag 27 oktober 2010 09:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Jij bent toch aant werk nu ?
Kun je dat nu ook wel doen
quote:Nee valt best meeOp woensdag 27 oktober 2010 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk jahis er veel uit te figulieren dan?
quote:Klopt !Op woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dankudanku, ja terechte overwinning.
goedemorgen
quote:draak van een wedstrijd + 3 punten pakken = niks te klagenOp woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt !
Al was het wel een draak van een wedstrijd
quote:3 punten zijn 3 punten.Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt !
Al was het wel een draak van een wedstrijd
quote:lekkere feestavond gehad dusOp woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
3 punten zijn 3 punten.
na heracles nog personeelsfeestgehad..
nu nog koppijn
quote:en daar komt nog bij, het moet allemaal in de komende 5 weken gebeurenOp woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef Intelligence het volgende:
zo, lijstje gemaakt wat er nog gedaan moet worden ... schrik je toch wel ff van haha
quote:omdat?Op woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef haakon het volgende:
ik vind die auto updates van de posts in My active topics niet echt handig..
quote:heel veel succes met alles!! maar dat gaat goedkomen denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 10:05 schreef Intelligence het volgende:
@ Remcore, ik denk dat je schrikt, als je nu zou kijken wat we al gedaan hebben. Zit geen moment stil daarDus het schiet echt lekker op. Helaas vanavond een verjaardag, dus dat komt ff tussendoor. Maar in gedachten zit ik dan nog alsnog in het huis, plannen en kijken wat er gebeuren moet.
quote:ik klik nu ook altijd de laatste post in het topic aan via MyAT en blader dan terug naar mijn laatste postOp woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Je niet makkelijk meer kunt bijhouden waar je bent gebleven in welk topic
quote:dat gaat wel goedkomen, wat ik zo zag ik het allemaal niet zo moeilijkOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Intelligence het volgende:
Succes met de papierwinkelWat zul jij blij zijn als je daar van af bent haha ...
quote:Daag, AP.Op woensdag 27 oktober 2010 12:33 schreef honkeytonk het volgende:
Jullie zijn mij te serieus, ik ga weer terug naar het geliefde Onzin voor je Leven!
quote:tsjoow!Op woensdag 27 oktober 2010 12:33 schreef honkeytonk het volgende:
Jullie zijn mij te serieus, ik ga weer terug naar het geliefde Onzin voor je Leven!
quote:kerel gaat nog grotere bakken met geld verdienenOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Intelligence het volgende:
Oeh ... nieuwe handel/mogelijkheden ontdekt voor Patrick Inc ... maar kan nog niets vertellen
quote:Waarom een kat nemen als jij er allergisch voor bent?Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar sterkte
Ben allergisch voor katten
quote:denk dat de dokter bij iedereen die langskomt, wel iets kan vinden waarvoor de persoon in kwestie wat in moet nemen; beetje de aard van het beroepOp woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef Intelligence het volgende:
Ik voel me ook wel prima, maar t moet van de doc
quote:Selma
quote:Omdat het alles is wat m'n ma wilOp woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom een kat nemen als jij er allergisch voor bent?![]()
quote:Zoals ik de vraag al voorbij zag komen...Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar sterkte
Ben allergisch voor katten
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik was vanochtend bij de huisarts voor de uitslag van het bloedonderzoek: heb een tekort aan vitamine B en D, ik ga zometeen even naar de apotheek voor vitamine D-pillen
quote:Doe ik altijd
quote:Bekend terreinOp woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef Intelligence het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
sorry moest even, oude wagen waar ik op gereden heb heeft voor de 2e keer in de sloot gelegen zie ik net
http://www.vastgereden.nl(...)der-in-de-sloot.html
Vorig winter lag hij ook al in de sloot, ook in Saasveld haha...
quote:nog steeds?Op woensdag 27 oktober 2010 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Tof effect trouwens.
Nog steeds werken
quote:danku
quote:zoals het nu staat, zitten we 20 december bij de notaris... intrekkersmoal zou dus daarna kunnen zijn
quote:maar 1 kanaal EL hier thuis (actiemaand bij Ziggo) en Twente komt op 4, dus maar ff streampje
quote:Klopt!
quote:net als deze;Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt!
Hou niet echt van die muziek, maar dit is wel echt een vette plaat !
quote:dus dit vind je niks?Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef haakon het volgende:
Lekkere clubmusic dat
Niet van die eentonige house..
quote:van die eentonige shit houd ik ook niet hoorOp woensdag 27 oktober 2010 18:45 schreef haakon het volgende:
Jawel, maar sinds chersonissos kan ik veel house nummers niet meer aanhoren ivm te vaak gehoord
Van die echt eentonige prut, hier zit nog fatsoenlijke melodie in enzo
quote:
quote:http://atdhe.net/index.htmlOp woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
maar 1 kanaal EL hier thuis (actiemaand bij Ziggo) en Twente komt op 4, dus maar ff streampje
quote:streampjes weet ik wel te vinden, geen probleem
quote:staat twente niet tussen. 'direct rood' in 't spaans heeft 'm er wel tussen staan
quote:een andere site ook, maar dat is geheel vrijblijvendOp woensdag 27 oktober 2010 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
staat twente niet tussen. 'direct rood' in 't spaans heeft 'm er wel tussen staan
quote:daar kijk ik meestal ook wel op.Op woensdag 27 oktober 2010 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een andere site ook, maar dat is geheel vrijblijvend
quote:Roda directaOp woensdag 27 oktober 2010 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
staat twente niet tussen. 'direct rood' in 't spaans heeft 'm er wel tussen staan
quote:- Geen ReclameOp woensdag 27 oktober 2010 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
hoezo klotesite?
die van jou is nou ook niet bepaald een toppertje
quote:maar geen FCTOp woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
- Geen Reclame
- NL Streams
- 720P
- NL Hosted
Topper dus.
quote:Heul wel, volkswagentje streamt gewoon constant de 4 EL kanalen al is er geen voetbal
quote:Ik heb het niet over atdhe , die is vol van reclame, EN , geen 720P en kut streams
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nu ben ik wel benieuwd waar jij reclame ziet op rojacirecta![]()
[ afbeelding ]
en dit noem jij geen reclame?
en engels commentaar
quote:er staat allemaal reclame in beeldOp woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nu ben ik wel benieuwd waar jij reclame ziet op rojacirecta![]()
[ afbeelding ]
en dit noem jij geen reclame?
en engels commentaar
quote:zeg dat danOp woensdag 27 oktober 2010 19:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb het niet over atdhe , die is vol van reclame, EN , geen 720P en kut streams.
[..]
![]()
quote:volkswagentje?Op woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heul wel, volkswagentje streamt gewoon constant de 4 EL kanalen al is er geen voetbal.
Links staan dacht ik wel op dat 'illegale' vbl forum.
quote:je leuter heb je in je andere vuist?Op woensdag 27 oktober 2010 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga trouwens gewoon via tv-kijken, met een flesje bier in de vuist, hoewel ik denk dat ik weinig zie van de wedstrijd
quote:zijOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volkswagentje, al heb ik hier nu gewoon EL.![]()
Dat zij ik toch?
quote:is volgens mij een gebruiker daar.Op woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
daar ben ik mee bekend, maar snap dat 'volkswagentje' niet...
quote:Hij dan....?Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
zij
maar je zei dat rojadirecta een klotesite was terwijl je zelf met een nog kuttere site aankwam.
quote:Heb u niks aan (Deny all in htaccess) je IP moet op zon white list ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand een link van dat volkswagentje geval heeft kan die 'm dan pm'en?
quote:neee, de pizzaOp woensdag 27 oktober 2010 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je leuter heb je in je andere vuist?
quote:x2Op woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand een link van dat volkswagentje geval heeft kan die 'm dan pm'en?
quote:ik snap d'r geen biet meer van
quote:Ah oke, beter misschien welOp woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik snap d'r geen biet meer van![]()
lama zitten
quote:V&A of mischien bij de V&A van tweakers?Op woensdag 27 oktober 2010 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand trouwens nog een goedkoop HDxxxx videokaartje liggen?
quote:Ik heb hier 2x 4850 in de pc zittenOp woensdag 27 oktober 2010 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand trouwens nog een goedkoop HDxxxx videokaartje liggen?
quote:Nice, 1 keer de MSI R5870 Eyefinity 6 doet hier zn werkOp woensdag 27 oktober 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hier 2x 4850 in de pc zitten
quote:hek niks anOp woensdag 27 oktober 2010 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb hier 2x 4850 in de pc zitten
quote:Waarom niet bij Azerty een goedkoop ClubFX kaartje en die 'overklokken'?Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
hek niks an
wil beeld op tv hebben
quote:Hoi!
quote:Nu mag twente wel winnenOp woensdag 27 oktober 2010 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tsjongejonge1-0 Willem II
Het wordt dus weer zo'n pot...
quote:ja, mooi kutOp woensdag 27 oktober 2010 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tsjongejonge1-0 Willem II
Het wordt dus weer zo'n pot...
quote:
quote:PM
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze stand is toch juist mooi, GAE - Heracles, sowieso uitverkocht.
quote:neuh, ik zag tieten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zak over het hoofd?
Het zijn net kerels
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, ik zag tieten.
die koppen lette ik pas later op
quote:Daar kun je nooit teveel naar zoeken/kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Wouter
Alweer op zoek naar tieten?
quote:altijdOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Wouter
Alweer op zoek naar tieten?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar kun je nooit teveel naar zoeken/kijken
quote:Special price for you my friendOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijd
of heb jij nog wat in de aanbieding?
quote:2 stuks denk ikOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar kun je nooit teveel naar zoeken/kijken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijd
quote:ah, for sale.Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Special price for you my friend
quote:* rulerofdeath geeft 10 cent en gaat erop stampen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft 10 cent en gaat erop stampen
quote:Ik heb het toch gekocht... !!!!11!1!!1!uno!!111!eleven!!!11!!!Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft 10 cent en gaat erop stampen
quote:Jij bent mie goed heeOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens m'n contacten en agenda gesynct met thunderbird
quote:En daarom ben je goed?Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens m'n contacten en agenda gesynct met thunderbird
quote:nee, dat ik goed ben heeft geen uitleg of een of andere vreemde reden nodig
quote:Wouter, jij bent zonder reden echt fantastisch.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat ik goed ben heeft geen uitleg of een of andere vreemde reden nodig
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouter, jij bent zonder reden echt fantastisch.
quote:weet ikOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouter, jij bent zonder reden echt fantastisch.
quote:
quote:Jij in een leren pakje?Op donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alvast een fijne pakjesavond
quote:Femke
quote:dankjeOp donderdag 28 oktober 2010 10:47 schreef Intelligence het volgende:
Remco! Jij gefeliciteerd he!
Heb gisteravond nog wat restjes behang verwijderd, muren glad gemaakt, plinten in de slaapkamer geschilderd, en beneden bijna alle plinten eraf gehaald.
Vanavond begint het behangen, en begin ik met sausen in mn werkkamer
Jij bent toch accountant he, leg mij dit eens uit haha:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)g-via-nederland.html
quote:http://www.tctubantia.nl/(...)n-huis-in-Almelo.eceOp donderdag 28 oktober 2010 08:24 schreef omearos het volgende:
Vanmorgen moord bij een collega in de straat, in Almelo. Da's schrikken
quote:Vaag...Op donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef omearos het volgende:
Hoi RemcoHen
Patrick
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)n-huis-in-Almelo.ece
quote:PMOp donderdag 28 oktober 2010 13:49 schreef Intelligence het volgende:
Ja hoor remco, heb wel wat te vertellen. Heb een nieuwe site online geknald vannacht, welke dat is mogen jullie zelf uitvinden
Hij is nogal leeg op t moment, als de tijd rijp is knal ik hier wel een link neer, of als je goed zoekt vind je m al
quote:en de Kever is dus van m'n kameraadOp donderdag 28 oktober 2010 14:17 schreef Intelligence het volgende:
Hey ya verrek haha, en ik had jou niet eens gezien!
quote:neem aan dat je die Kever bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |