quote:z houdt stiekem van muziek die zelfs voor mij te hip is.Op woensdag 27 oktober 2010 14:04 schreef Spektor het volgende:
Wat dachten jullie? Al die NFU's hier, laten we maar weer over vroeger gaan praten, dan gaan ze wel weg?
quote:Ik doelde eigenlijk op de gesprekken over de Grote Crash. Van mij geen kwaad woord over ouwe muziek, hoewel met hippe muziek ook weinig mis is.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
z houdt stiekem van muziek die zelfs voor mij te hip is.
quote:Waarom zou je dat willen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Frollo het volgende:
Ik ben een jaar geleden vastgelopen zo halverwege de Psalmen, maar ooit ga ik die Bijbel uitlezen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Frollo het volgende:
Ik ben een jaar geleden vastgelopen zo halverwege de Psalmen, maar ooit ga ik die Bijbel uitlezen.
quote:Nou ja, het komt regelmatig voor dat het al over een band gaat, en dat je dán pas zegt 'ken ik ook, supervet, lijkt op [vul hier iets anders hips in'. De meeste hippemuziekliefhebbers roepen 3x per week uit zichzelf dat ze WEER een tof aan grizzly bear gelieerd project gevonden hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Z het volgende:
Zo stiekem doe.ik dat toch niet?
Op een paar fantastische nummers na kunnen de stones me niks schelen. Hetzelfde geldt voor de Beatles.
quote:Ik sla niets over, zelfs niet de tien pagina's lange omschrijving van de opdracht tot het bouwen van de tent voor de Ark des Verbonds, noch de tien pagina's lange omschrijving van de daadwerkelijke bouw van de tent voor de Ark des Verbonds.Op woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef krapula het volgende:
[..]
is dat inclusief al die ellenlange stambomen? Of heb je die overgeslagen?
quote:Omdat het een van de belangrijkste grondvesten van onze cultuur is, om oudere kunst beter te kunnen begrijpen, omdat ik op een gegeven moment vaststelde dat ik wel (onder meer) de Azteekse, Noorse, Egyptische en Eskimo-mythen en sagen heb gelezen, maar die van mijn eigen deel van de wereld nog niet, en last but not least omdat het voor iemand die afgestudeerd is in de middeleeuwse letterkunde eigenlijk te bespottelijk voor woorden is als hij de Bijbel niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |