quote:Zo is het.Op woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef krapula het volgende:
Afkortingen als PINO kunnen je ook niet bekoren JAM?
en nu ik dit typ ben ik geneigd op te zoeken of JAM ook eigenlijk een hippe afkorting is.
quote:Ik ook, ik ook!Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef niettegenstaande het volgende:
En ik houd vooral van Mozart.
quote:Waarom zou dat erg zijn? Beide partijen krijgen hooguit de indruk dat je een sociaal persoon bent met een groot netwerk, dus wat kan daar mis mee zijn?Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kreeg 'n bericht van een recruiter over een vacature waar ik zelf niet op in wil gaan, maar waar ik wel graag 'n collega op zou zien reageren. Helaas kan ik zo gauw niet bedenken hoe ze met elkaar in contact te brengen zonder dat duidelijk wordt dat ik de bron ben.
quote:Eindstand: 3-1.Op woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef JAM het volgende:
Ondertussen in Groningen:
FC Groningen 0 - 1 ADO Den Haag.
quote:Oh, sorry.Op woensdag 27 oktober 2010 21:14 schreef broer het volgende:
Ja, godver, kun je nu zelfs niet meer in de LPT komen als je geen voetbaluitslagen wilt weten?
quote:Dat dat suggereert dat ik 'm weg wil hebben. Hetgeen ook zo is, maar voordat die mooie dag aanbreekt geef ik 'm liever geen aanleidingen voor nieuw Groot Drama.Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom zou dat erg zijn? Beide partijen krijgen hooguit de indruk dat je een sociaal persoon bent met een groot netwerk, dus wat kan daar mis mee zijn?
quote:Hetzelfde als in grotemensentaal.Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef herzberg het volgende:
en waar staat OK voor in studententaal?
quote:Mooi hoe je van een non-issue een issue maakt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat dat suggereert dat ik 'm weg wil hebben. Hetgeen ook zo is, maar voordat die mooie dag aanbreekt geef ik 'm liever geen aanleidingen voor nieuw Groot Drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |