quote:Gozert.. waar ben jij nou helemaal bezig zoal? (oprecht geïnteresseerde vraag)
quote:Schuif bovenaan naar links...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef trovey het volgende:
Hoe stop je in vredesnaam dat updaten van die pagina...ik wil geen 5 seconden en niet 60 seconden , ik wil helemaal geen automatische updates
quote:
quote:Ik wel,
quote:Behalve het uitvogelen hoe ik mijn Fok! weer aan de praat krijg bedoel je?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Gozert.. waar ben jij nou helemaal bezig zoal? (oprecht geïnteresseerde vraag)
quote:In your head!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:02 schreef hondjes het volgende:
Zie steeds Noek tevoorschijn komen.![]()
kijk ik even t.v. , dan weer op het scherm,,en floep, daar komt ze..
quote:Wat goed! En wat snel al. Is het tof?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve het uitvogelen hoe ik mijn Fok! weer aan de praat krijg bedoel je?
Geld verdienen; studeren; rijk worden.
quote:Rustig aan hè, ik ben bij de eerste stap. Maar als het wil zoals ik wil is het érg tof.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! En wat snel al. Is het tof?
quote:Doe nou ff rustig aanOp dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef Gert het volgende:
Wát studeer je dan en waar verdien je geld mee?
(als het iets achter het CS is: details)
quote:Vannacht ga ik van je dromen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
In your head!![]()
(dit is één van mijn favo fietsnummers! )
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! En wat snel al. Is het tof?
quote:"het uitvogelen hoe je FOK! weer aan de praat krijgt"... OK.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe nou ff rustig aanIk ben nog bezig met het éérste gedeelte
quote:Lekker relaxt soundtrackie erbij.
quote:Ik heb besloten dat ik mijn ontzettende creativiteit in moet zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
"het uitvogelen hoe je FOK! weer aan de praat krijgt"... OK.
Wil je al wel vertellen wát je wil gaan studeren, of komt dat wel als het eenmaal zover is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |