sorry lamzak, ging vanzelfquote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ey lamme tak,
Je hebt een puntmaar doe eens iets aan die naam
iets met openbaar forum, uitzending, enz enz. Ik post veel en uitzoeken wie ik ben is geen rocket science. maar mn naam.... kan ik net zo goed mn reg en V nummer posten
En fijn of niet, alles in limburg is traagen 21 april al vrijgemaakt in je agenda? en DT al in orde?
Nee geloof dat wij gewoon ons oude mouwembleem blijven houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:20 schreef Schild het volgende:
Gaan de mouwemblemen nu ook veranderen, gezien de overgang naar de Brigades?
Is op zich iets voor te zeggen. Wat gebeurd er dan met de huidige overhead?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Hubs het volgende:
bezuinigingen. De RMC's worden opgeheven en onder andere wij komen onder het commando van parate eenheden te staan. Hierdoor kunnen verschillende niet parate staven opgeheven worden. Dat was geloof ik de reden, was iig wel een speerpunt de afgelopen jaren bezuinigen op niet parate staven.
Veel staf is volgens mij beroeps, dus die kan je ergens anders indelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:27 schreef wiver het volgende:
[..]
Is op zich iets voor te zeggen. Wat gebeurd er dan met de huidige overhead?
Worden die weer soldaat of zo? Of komen die bij de parate eenheden erbij?
Dan hou je wel de kosten. Verplaats je alleen maar.
En anders hebben die gasten geen functie/baan meer..
Ben benieuwd.
graag gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:54 schreef hcwp het volgende:
@Hubs: Dank!
Dus operationeel zal er niet zo veel veranderen? Ben benieuwd wanneer er over dit onderwerp concrete communicatie plaats vindt vanuit de baas.
Ja, daar zie ik eigenlijk ook wel een beetje tegenop...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Bouke-p het volgende:
Als je als manschap naar de KMA gaat, mag je ook de alo gaan doen. Lekker weer leren hoe je in de houding moet staan.Sta je dan, als kpl1 met 4 uitzendingen, met je veldpetje op links te brullen. Pas vanaf sgt(1) sla je de alo over.
Je rang mag je gewoon houden als je al in dienst bent. Zat een vent een mn peloton die een aantal jaar in den Helder had gezeten en deel van de potom had gedaan. Die is dus 'opnieuw' begonnen bij de KLu maar bleef wel gewoon kpl. Valt dus te regelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:36 schreef Vortix het volgende:
Nou, op de KMA heet de AMO anders, namelijk ALO, en gaan ze in de stof veel meer in op leiderschap dan in de reguliere AMO. Ook ben je bij de Natres aangesteld in een andere hoedanigheid dan bij parate eenheden. Dus mijn opleiding en rang mag ik gewoon lekker inleveren
Zou ik juist niet doen. Bedenk je eens hoeveel voordeel je nu hebt. Als het kader ziet dat jij al veel ervaring hebt met zulke dingen ('simpele' dingen als exerceren, pgu kast, wapenonderhoud etc.), moet jij gewoon zelf het initiatief nemen om jou nieuwe maten gewoon al die dingen bij te brengen zonder dat het kader het hoeft te doen. Kan je vertellen: ze gaan van je houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik eigenlijk ook wel een beetje tegenop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |