abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:36:16 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88124425
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Orea het volgende:
Ja, het is dus niet raar hè, dat ik alweer een poosje rammel :@ ze is echt zó leuk! O+
Nu al??? Kan hoor, moet er zelf niet aan denken haha.
pi_88124461
Haha, al sinds ze een week is :@
pi_88124861
amelie wat doe je :D en het ook nog lekker vinden! geweldig!

Ingrid zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad!

Orea ik zal niet voor de herhaling gaan, maar blijf het een mooie foto vinden van jullie saampjes O+

wij zaten vanavond weer eens in bad, ditmaal voor het eerst met echt schuim:
best interessant


vind ik het wel wat?


ja toch wel!
pi_88124932
Oooooh Draak en mini-Draak!! O+ O+ OMG OMG wat een cute foto's!

Ik moet nog steeds een keer met Leia in bad (en op babyzwemmen, moet ik ook nog steeds eens regelen...)
pi_88125111
zwemmen is echt heeeel tof, nou ja van mij hoeven die liedjes niet zo maar gewoon het feit dat zij geniet betekend dat ik er met een nog grotere glimlach naast sta!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:43:19 #81
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88127260
Miss, hij loopt daar inderdaad los.. Dat doet hij nu een klein poosje, het is echt schattig om hem zo rond te zien hobbelen O+ Zijn voorkeur gaat nog wel uit naar kruipen, want dan is hij sneller en zekerder, maar als hij zijn bui heeft wandelt hij keer op keer de kamer door. En ja, dat kan ik beamen: Senna is live het állermooist O+ (Maar een foto hier of daar zou ik ook niet erg vinden hoor :))

Poppejans, hahaha, ja! Hetzelfde broekje! Ik moest nog aan je denken toen ik het kocht, ik kwam het tegen in de uitverkoop in een nog toekomstige maat van Stef dus toen heb ik 'm meegenomen :) Toen ik die voor jou kocht hadden ze er nog maar heel weinig en in hele kleine maatjes, dus toen had ik 'm laten hangen. Ben blij dat ik een herkansing kreeg O+ En ja man, raar he? We hebben al een tijdje het gevoel dat hij wat 'ouder' wordt in zijn gezicht, maar de laatste weken gaat het echt heel hard ineens. Wacht maar, ik geef Wolf nog een paar weken en dan heeft hij dat ook :)

Lijnloos, ik vind het zelf ook erg jammer enerzijds, maar ik ben bang dat ik mezelf voorbij loop als ik morgen wéér zoveel moet.. Maarehm, meets zijn zo gepland natuurlijk he? ;)

Oh. My. Gáwd! :o O+ Niels! Die knuffelfoto's, Twinkly, hóe schattig is dát! :o Darnit. Nu moet ik óók een Niels }:|

Oh, Suzanna, wat leuk! Van mensen die niet in de topics rondwaren waar ik vooral kom heb ik soms moeite de kindjes bij de ouders te plaatsen :) Maar echt hoor, wat een prachtmeiske heb je daar O+ Ze heeft zoiets dromerigs over zich,maar tegelijk ook iets heel vrolijks, en dan die ógen! En dank je wel O+ :D

Holy crap, Vicky, heeft ze een groeispurt gehad ofzo? Wat ziet Tess er groot en wijs uit op deze foto zeg! Hoe lief! O+

Claudia, wat lief van je :* Ik vind dat zelf ook zo sneu, het kereltje heeft het echt ff zwaar de laatste tijd. Gelukkig slaan de medicijnen aan, echt een pak van mijn hart.. En haha, grappig, hij heeft écht de wenkbrauwen van zijn vader. Ik geef hem nog een jaar of 4 voordat de eerste Lubbers-haren de kop opsteken :7 En Tjezus! Die foto van Ivan in dat badjasje! :o Het lijkt wel een engel zo, met die haartjes, en die prachtige lichte ogen.. En dan dat badjasje erbij, en die lieve hapbeentjes O+ Hij is altijd mooi op foto's (herkenbaar, wat je zegt van het uitzoeken van je foto's, hoewel het mij gelukkig nog wel eens gebeurt een onbewogen foto van een beweegmoment te maken, hoera voor lensjes met grote diafragmamogelijkheden ;)), maar díe foto vind ik écht heel mooi en bijzonder.

Amélie, woehahahaha! Lekker ding O+ _O- Oh, echt zeg, die blik in combinatie met dat vieze mondje is echt goud, hahaha!

Ingrid, wat leuk, zo'n ingespannen kijkend kindje, het was vast een hele mooie show? Het ziet er gezellig uit!

Orea, wat zijn jullie mooi allebei O+ Ik zoek een smeltsmiley, maar ik kan er geen vinden :P Nog een maandje en ik durf Stef ook weer in de doek te nemen, yay! Door jouw foto kijk ik er extra naar uit :)

Ooohh, minidraakje! O+ Die laatste foto, och, wat een pracht O+ Dat is het enige dat ik jammer vind aan ons nieuwe huis: er is geen bad en voorlopig komt die er ook niet. Als ik dit dan zie vind ik dat toch wel jammer hoor, wat geweldig zo!
3!
pi_88128426
Amélie! *O* _O-

Leia O+

Badderfoto's O+

*smelt*

Wij waren op vakantie met Evi ;) Dus...moet ik even spammen O+ Kon gewoon niet kiezen...zoveel leuke foto's! :D

Ze loopt trap! :o




Beer is favoriet O+



Strandfoto's


Uit eten ;)






Zwemmen en moe na het zwemmen :D






Zoveel lol :D O+
#geen
pi_88129466
O+ Ohw wat een wijs ding is Evi! Sjonge,en zo groot! Of lijkt dat zo? Welke maat zit ze nu in? Leuke vakantiespam, ze geniet echt he!

ik zag nog een paar leuke kiekjes van Stef, leuk om hem ook weer eens te zien, beetje uit het oog verloren na onze overstap naar de dreumesen.... Sneu zeg, dat hij wallen had door slaapgebrek....tandjes??
En geen helm meer! Goedzo!

Kim, wat is Lilah groot geworden! En uniek in haar soort hoor! Echt een leuk gietje!

Boef Amélie! Lekker aan de curry! Je papa zal wel lachen daar in het verre oosten!

Wat hangt Leia daar lekker bij je Orea, wat lief!

En draculettetje, wat heerlijk die laatste foto! Die lach en die beentjes...ow vet lief!

Wat is Niels daar lekker aan het knuffelen, hij ziet er echt mega-aaibaar en lief uit!

En ik zag nog een lekker dik ingepakte Minke! mooie jas hoor!

En julia, mooie julia, lekker aan het genieten, en straks niet meer de kleinste!

Dit was het even, uit mijn hoofd....voor wie ik ben vergeten....ik heb jullie allemaal gezien, en het is allemaal echt O+ O+ O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88141746
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Claudia_x het volgende:

Mila blijft een mooierd. Ik vind haar haar ook ontzettend leuk. Zoek je voor haar een kapsel uit, Raissa, of groeit het vanzelf zo?
Ik wil proberen haar haar zo lang mogelijk te laten groeien voor onze bruiloft volgend jaar mei. Ik vind haar haartjes nu niet zo leuk, thuis wil ze geen elastiekjes of knipjes in, helaas.. Maar goed, het groeit erg hard en ik denk dat we volgens jaar een heel eind zijn! Op het KDV krijgen ze het wel voor elkaar om staartjes in te doen en dan het liefst zo'n belachelijke recht op haar hoofd :+
pi_88145363
ooooo Mila wat ben je mooi! en groot geworden!! O+

En Kim jouw meisje is ook al zo groot!! en wat een moooooie meid zeg O+

Evi; wat een heerlijke vakantiefoto's weer O+

Een mooie draagfoto van Leia en Orea... ziet er heerlijk en gezellig uit. O+

en jeetje Stef; wat ga jij ook hard zeg! O+

ahhhh Minke en Amelie en Isabeautje zag ik ook nog O+ O+ O+

en hier is mijn meissie nog ff weer; fijn om in deze heftige week opgevrolijkt te worden door mijn vrolijke muppie:


Noorse Trui annieone?? :+ :+ :+



Nieuwe muts passen:

O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88146263
Huup, ik moest echt vreselijk lachen om de curryfoto _O_
Ingrid, wat worden je kinders alweer groot joh! Leuke foto!
Wat is Leia O+ Krijg er zelf babykriebels van :? ;)
Draculettetje, wat leuk die badfoto's :)
Evi lacht altijd volgens mij he? Ze kijkt op alle foto's zo vrolijk!
Beessie, wat een prachtige kijkers heeft ze!

Kleine Sara en Merel spam van onze minivakantie :D









Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88158492
Oh die laatste foto van Merel O+

Evie wat wordt je groot (en eigenwijs :D) O+

@Karin: Evi zit nu in maat 80-86. ;)
#geen
  zondag 31 oktober 2010 @ 03:55:06 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88164405
Beessie wat een schatje... O+

Sara en Merel O+ en wat staan jullie er weer prachtig op!

Evi... wat een mopje ben je! Echt zo'n heerlijke dreumes, leuke foto's!

Leia en Orea O+ O+ ... wat ziet die doek er lekker warm uit, wat is dat er voor eentje? Lijkt me heel fijn om straks met de baby zo te kunnen wandelen.

Incantrix, ik kan meestal de kinderen niet bij de ouders plaatsen, dus ik vind dat je het heel knap doet :) ;) (vaak geen tijd gehad om te internetten, de laatste tijd wat meer omdat ik veel 'moet' zitten, kan niet meer zoveel doen in huis dus tja, dan ga je automatisch meer computeren (terwijl de boel om je heen versloft :') :P )
En nogmaals bedankt voor je complimentjes. Ik vind het ook een heerlijke meid en geniet van haar dromerige uitdrukking die ze vaak heeft. 't Is echt een heerlijk kind. Alleen maar leuk als mensen dat alleen al aan de foto's zien!
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:13:05 #89
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88170618
Ow ik kom hier veel te weinig... wat een mooie foto's van evenzo mooie kinderen. En wat groeien ze allemaal snel!!

Mijn kroost:


moe na een dagje kdv, lekker bij papa slapen

hieperderpiep hoera!!




Pas op!!












krijtkunstenaar aan het werk..
pi_88171574
Lennon heeft zo'n leuk koppie!

Evie altijd goedlachs!
Wanneer meeten we BJ?

Och Merel, slaapt ze daar nu echt Fuente?
Jullie dames hebben ervan genoten zo te zien!
Sara is ook zo'n mooi meisje, zo'n klein engeltje....

Deze foto komt bij ons aan de muur in het groot! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88171672
Oh wauw, karin! O+ Die snoetjes *; .
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:55:43 #92
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88171976
Mooi Karin!! Wat een schatjes zo... O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:11:09 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88172417
ahhh die foto is inderdaad heeeeeeel mooi Karin!!!

en ik zal je ff PMen ;)
komende vrijdag moet ik helaas werken; ga zo direct ff kijken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:12:23 #94
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88172449
Karin, wat een mooie foto O+ :Y
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:15:56 #95
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88172555
O+ Meike en Lars O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:46:34 #96
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88173434
Pfff, wat veel foto's weer erbij zeg.
Heb alle vakantiespams gezien hoor! En de andere spams natuurlijk ook! En jullie hebben allemaal het/de allermooiste kindje(s), op die van mij na natuurlijk!

En Karin, die foto mag wel heel groot worden zeg, wat een beauty!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88177443
Karin wat een mooie foto!
pi_88184553
Wat een genot om hier altijd te kijken, allemaal mooie kinders O+

We hebben gisteren Mette's verjaardag gevierd. Het taart eten schoot erbij in, dus hebben we dat vandaag met 3tjes gedaan. Maar ze vind taart vies, ze eet liever rozijntjes :D
Maar de foto's zijn geweldig dus:











De verjaardag was heel leuk, ze heeft de hele middag lekker rondgekropen met vriendje Teun O+ (3 weekjes jonger, zoontje van vrienden, ze zijn natuurlijk uitgehuwelijkt).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88184616
Haha Wickie, die derde en die vierde foto :D O+ .
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:37:22 #100
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88189367
Ze zit erbij als of: 'klaaaaaaar voor de start................. AF!!!!!'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')