quote:Ik heb maar snel gevijld en eroverheen gelakt.. no way dat ik ooit nog zonder lak de deur uit ga
quote:Ben ik net bezig met quoten, gaat het topic dichtOp dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Verkleurd en scheef, nee hoor
quote:Ze waren al een beetje verkleurd door emerald sparkle, en nu dus heel erg door ruby pumps..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ben ik net bezig met quoten, gaat het topic dicht![]()
Maar door welk lakje zijn je nagels zo verkleurd joh?
quote:Veel minder snel, maar ik ben daar te lui voorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan dat ook gebeuren als je basecoat gebruikt?
quote:Bekend probleem trouwens.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb maar snel gevijld en eroverheen gelakt.. no way dat ik ooit nog zonder lak de deur uit ga
quote:Handig he !Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bekend probleem trouwens.
En nu heb ik meteen de "open een nieuwe in deze reeks"-knop kunnen proberen
quote:Ja, maar kippenvelOp dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
daar hebben ze vijlen voor uitgevonden
quote:Je kunt 'm bij instellingen vast zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb me net eerst suf gezocht naar het Quote knopje, blijkt die pas te verschijnen als je er met de cursor bij in de buurt komt.
Nieuwe layout geeft mij een dom blondje complex
quote:Je kan die knopjes vastzetten trouwens, net als de smileys.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb me net eerst suf gezocht naar het Quote knopje, blijkt die pas te verschijnen als je er met de cursor bij in de buurt komt.
Nieuwe layout geeft mij een dom blondje complex
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Joysa het volgende:
De hond is me uit aan het dagen.
Als hij buiten in de tuin is gaat ie altijd voor de deur staan en blaft ie 1x, dan laten we hem binnen.
Als ie nu blaft en ik doe de deur open rent ie snel weg en gaat ie me uitdagend aankijken
quote:Ja het is echt heel schattigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Mijn hond doet ook zulke dingen, vooral het koppie dat erbij getrokken wordt is erg grappig.
quote:Oké thank god haha. Ik wist niet of je het gebruikte en had al bijna mijn nagellakverslaving opgegeven.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Veel minder snel, maar ik ben daar te lui voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |