quote:De mortar heb ik nooit echt onder de knie gekregenOp woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef TeringHenkie het volgende:
Battery is baas. Achter de 1e Axis spawn gaan zitten met een mortar, en al die Allies maar klagen dat ze gespawnkilled worden![]()
![]()
quote:Jewel!Op woensdag 27 oktober 2010 13:34 schreef ThaTim het volgende:
De mortar heb ik nooit echt onder de knie gekregen
quote:Sterker nog, je kon als Axis al helemaal naar het fueldump gedeelte lopen en daar gaan zitten kamperen met je mortar. Iedereen bij de tank ging dood en ze konden je nooit zienOp woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jewel!Je kon op je map zien waar je insloeg! Kon je daarmee mikken en dan gaan!
In het fueldump level wassie ook leuk! Je kon er heerlijk de tank en iedereen eromheen mee afknallen!
quote:Als ik soldier was, vond ik het altijd het leukst om met de Panzer, Flamethrower of MG-42 te knallen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jewel!Je kon op je map zien waar je insloeg! Kon je daarmee mikken en dan gaan!
In het fueldump level wassie ook leuk! Je kon er heerlijk de tank en iedereen eromheen mee afknallen!
quote:Kun je link geven waar ik het gemakkelijk kan installeren?Op woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik speel het ook nog!
Heb nu een geweldige server gevonden met alleen de 6 standaard mappen.
Alleen jammer dat er overdag vrijwel nooit iemand is, vooral Amerikanen dus. 205.234.152.179:27960
quote:Deze misschien?Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Kun je link geven waar ik het gemakkelijk kan installeren?
quote:Ja! En kleuren in mijn naam!Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Cathorax het volgende:
Speelden jullie met aangepaste config? (fov anders, kleuren anders, richtertje anders etc)
quote:Ik had volgens mij een enkel rood puntje als crosshairOp woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Cathorax het volgende:
Ow hier was ik pro in, enigste shooter waar ik ooit in clan verband iets mee deed!
Speelden jullie met aangepaste config? (fov anders, kleuren anders, richtertje anders etc)
quote:Als ik op f7 klikte werd mijn naam spontaan Huub
quote:ah zo doen ze daOp woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Sterker nog, je kon als Axis al helemaal naar het fueldump gedeelte lopen en daar gaan zitten kamperen met je mortar. Iedereen bij de tank ging dood en ze konden je nooit zien
quote:Ja, ik was ook zo pro! En altijd medic spelen voor selfheal en schelden enzoOp woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Cathorax het volgende:
Ow hier was ik pro in, enigste shooter waar ik ooit in clan verband iets mee deed!
quote:Of in railgun met 2 soldiers met mortars de axis spawn spammen, field ops er bij en gaan!Op woensdag 27 oktober 2010 13:33 schreef TeringHenkie het volgende:
Battery is baas. Achter de 1e Axis spawn gaan zitten met een mortar, en al die Allies maar klagen dat ze gespawnkilled worden![]()
![]()
quote:SpawnkillersOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Of in railgun met 2 soldiers met mortars de axis spawn spammen, field ops er bij en gaan!
quote:fueldumpOp woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Of in railgun met 2 soldiers met mortars de axis spawn spammen, field ops er bij en gaan!
quote:ja ^2 ^3 ^4 enzo :pOp woensdag 27 oktober 2010 16:25 schreef Cathorax het volgende:
Kleurtjes in je naam was idd ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |