zorg dat je zorgverzekering het dekt, dan maakt het niet uit waar je het laat doen (of volgens voorwaarden verzekering).quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef BraveDribbel het volgende:
*kick
Wij gaan in mei richting Zuid Amerika en ik ben nu aan het kijken voor inentingen.
Ik weet dat je het bij de GGD kan laten doen, maar ik las in een eerder topic dat ze redelijk duur zijn en dat het beter ergens anders kan. Ik kan dat bericht alleen nergens terugvinden, weet iemand misschien waar je dus nog meer inentingen kan krijgen?
Mancora is toch prima strand?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef Lemans24 het volgende:
Peru is prima haalbaar qua budget. Maar dan weer niet qua tijd (strand is ook vrij lastig, zeker in de buurt van de attracties waarvoor je waarschijnlijk zou gaan).
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mancora is toch prima strand?
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1330&bih=647
Wat bedoel je met v.v.?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef ScudRaket het volgende:
3-4 weken: Ik zou Lima - Arequipa - Cusco - La Paz - Uyuni of v.v. doen.
Vice versa. Hoewel dat lastig kan zijn i.v.m. de hoogte. Regel Galapagos in Quito. Neem wel een dikke portemonnee mee als je er vol van wil genieten. Chili kan ik weinig over zeggen, ik ben alleen in San Pedro de Atacama geweest, leuk voor 2 dagen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Spektor het volgende:
[..]
Wat bedoel je met v.v.?
M'n vriendin wil graag de Galapagos eilanden zien, iets wat mij ook wel trekt. Dat kan dus ook nog wel als je vanuit Equador gaat?
Iemand nog tips voor een route door Chili?
Quito heb je in 3 dagen gezien. Leuk zijn juist de plaatsjes eromheen, zoals Baños, Mindo, Otavalo of relaxen in Papallacta.quote:Op vrijdag 8 april 2011 05:33 schreef Plopr het volgende:
Of Equador: Quito (historische hoofdstad) - Banos (natuur, activiteiten) - Tena (raften, evt jungle) - Cotopaxi (vulkaan) - Cuenca (historische stad) - Montanita (strand & stappen) - Galapagos (nuff said).
Heb je nog goede tips voor het boeken van tickets?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Quito heb je in 3 dagen gezien. Leuk zijn juist de plaatsjes eromheen, zoals Baños, Mindo, Otavalo of relaxen in Papallacta.
Naar Quito of Galapagos? Ik heb destijds mijn ticket via World Tocket Center geregeld: AMS-MAD-Q en Buenos Aires-MAD-AMS was iets minder dan 1000 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef Spektor het volgende:
[..]
Heb je nog goede tips voor het boeken van tickets?
Eigenlijk gewoon voor tickets van Europa naar z-amerika. Ik begrijp dus dat we binnenlandse tickets beter ter plekke kunnen boeken? En qua onderdak heb je ook ter plekke geregeld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Naar Quito of Galapagos? Ik heb destijds mijn ticket via World Tocket Center geregeld: AMS-MAD-Q en Buenos Aires-MAD-AMS was iets minder dan 1000 euro.
KLM vliegt rechtstreeks op Lima, is financieel nog te doen ook. Vluchten binnen Z-Amerika zijn in het algemeen duur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef Spektor het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon voor tickets van Europa naar z-amerika. Ik begrijp dus dat we binnenlandse tickets beter ter plekke kunnen boeken? En qua onderdak heb je ook ter plekke geregeld?
Ik ben nu een paar mogelijke reisroutes aan het uitzoeken, om daar vervolgens een keuze uit te maken. Landen en plaatsen staan dus nog niet definitief vast.
Niet teveel. De goede hostels hebben betrouwbaar personeel en kluisjes. Je kan dus wel een groot bedrag pinnen, maar let zeker in landen als Peru, Ecuador of Bolivia op zakkenrollers en overvallers. Heb 20 euro op zak, dat is ruim voldoende voor een dag, en je kan iets overhandigen mochten ze je te pakken hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef toetsenbordridder het volgende:
Vraagje, hoeveel geld hadden jullie telkens op zak? Want pinnen is daar niet zo vanzelfsprekend als hier toch?
Ben van plan om meerdere maanden door Zuid Amerika te trekken maar twijfel nog hard aan de landen die ik wil gaan aandoen.
Jawel (in het SC-topic, waar het op dat moment 30 graden was o.i.d.?) maar er werd weinig op gereageerd en ik moest zeggen dat ik het toch wel naar m'n zin had met een stel kiwi's in een reggae-barquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef flipsen het volgende:
En niet eens even laten weten dat je in Bariloche was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |