quote:* krakkemieke stopt FFT inOp maandag 25 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak; ik miste de laatste tijd iemand om me in te stoppen!!![]()
you're back en ik lig plat. wil je me instoppen ajb?
quote:als je niets te doen hebt, je bent welkom.Op maandag 25 oktober 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja wat jammer dat de meet niet dit weekend is! heb ik verdorie 2 weekeinden vrij
quote:Hier ook zin in taartOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
Hm ben niet geil, maar heb wel zin in taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Jij kiest dus voor de chocoladetaart, begrijp ik.Op maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed toch,zie je tenminste echt geile meiden
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Nog even een aggressief muziekje luisteren en dan slapen.
SSSSSLAAAYEERRRRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat album was echt tof, had ik vroeger op bandje voor in m'n walkman, toen die dingen nog bestonden
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Oh wat akelig! Sterkte!Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gister beroerte gehad, 46 jaar, kids van 14.17 & 19 en ze gaat t niet reddenze krijg tnu geen vocht/voedsel meer en kwestie van tijd
bah
quote:Dat je het zo koud hebt komt omdat je haast geen vetjes meer overhoudtOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is gewoon het derde topic vandaagHoe snel gaan jullie
Ik skip dat huiswerk en ga slapen
Nu echt
In mijn bureaustoel slapen is ook zo koud
![]()
quote:sterkte.Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gister beroerte gehad, 46 jaar, kids van 14.17 & 19 en ze gaat t niet reddenze krijg tnu geen vocht/voedsel meer en kwestie van tijd
bah
quote:Da's kutOp maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:PTOp maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben Dexter kijken, Een Vlucht Regenwulpen lezen, Porcupine Tree luisteren en andere zulk soort toffe dingen totdat ik moe ben en dan ga ik slapen!
quote:Sterkte.....Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |