quote:BehoorlijkOp woensdag 27 oktober 2010 05:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij had er iemand nog honger op het late tijdstip![]()
quote:
quote:Slaap lekker
quote:hey, een andere aardappelOp woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef aardappel het volgende:
koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie
quote:hehe true
quote:das ook lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Andere UI?
Ik kreeg net een gratis zak bakkerskruidnoten bij de AH
quote:kan inderdaad lekker zijn
quote:Tentamentijd he, heb al 4 dagen geen druppel op =)
quote:nagaan dat die gast consultant is en meer betaald krijgt dan mij
quote:Saucijzenbroodjes
quote:Studenten zijn lui!Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Dream on. Heb deze week vakantie op stage, dus aan het studeren voor mijn tentamen volgende week.
Volgende week is het weer gewoon:
Maandag werken;
dinsdag school/tentamen;
woensdag thuis stagewerk doen;
donderdag stage;
vrijdag stage;
zaterdag werken;
zondag werken.
Dus:
Uitslapen -> nope
Weinig doen -> dit wordt laatste tentamen, dus eerh.. komt een extra stagedag voor in de plaats
Vroeg naar huis -> stagedagen zijn van half negen tot vijf, werkdagen 8 uur lang (op maandag tot sluitingstijd)
Laat naar bed -> mwaa..
Op weekdagen naar de kroeg -> I wished!
Stufi -> al bijna 3 jaar niet meer
Oh ja, leuk man.. studeren.
quote:nee, KommaOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Studenten zijn lui!
. <------ PUNT!
quote:Jaja, nu weten we het wel, je bent jaloers op onze fantastische levenstijl, boehoeOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Studenten zijn lui!
. <------ PUNT!
quote:Valt het op?Op woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel, je bent jaloers op onze fantastische levenstijl, boehoe
quote:Jaa, in dat filmpje zit een oudklasgenoot van me, zag 'm op facebook al voorbij komen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |