haha ok.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
Rustig... beetje duf omdat er weinig bezoek is en weinig te doen..
Breng mij ook watquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok.
Ik zit maar is aan lekker ontbijtje
lus je toch nietquote:
Hoezo lust ik dat niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lus je toch niet
Pistoletje met kaas, ham en ananas zo in de oven voor 8 minuten
omdat ik het al op hebquote:
da kloptquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan lust ik het nog steeds wel. Ik krijg het alleen niet.
pfftquote:
weet nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga jij nog iets doen op deze mooie zondag?
Zocht het net ff op, maar wat moet het voorstellenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
Denk niet.
Vanavond ff nieuwe emergency5 spelen denk ik haha
Hulpdiensten simulator spelquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zocht het net ff op, maar wat moet het voorstellen
Kan dat ook gruwelijk verkeerd gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hulpdiensten simulator spel
Je bent zeg maar centralist van de alarmcentrale. Per missie is er een ander ongeluk. En dan moet je brandweer, ambulance, politie en heel de zooi sturen en je moet ze ook aan het werk zetten. Vanaf bovenaf gezienspel heet officieel emergency 2012
nieuwe deel nog niet gespeeld haha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan dat ook gruwelijk verkeerd gaan?Dat er imeens veel gewonden zijn, dat je alleen politie stuurt en dat ze maar een beetje hulpeloos toekijken?
![]()
Maar is het echt zo moeilijk? Het klinkt een beetje als: O, een ramp, dit en dit erheen sturen en je bent klaar...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwe deel nog niet gespeeld haha.
Vorige deel had je ook missies en moest je aan houden, maar daarnaast had je ook freeplay map. En daarin kon je gewoon makkelijk 40 gewonde tegelijk hebben als je niet goed bezig was
nah is moeilijkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar is het echt zo moeilijk? Het klinkt een beetje als: O, een ramp, dit en dit erheen sturen en je bent klaar...
Jot! Vanmorgen gaan sporten, had t rustiger verwacht maar die tent stond vol 40+-ers die zonodig kilo's kwijt moeten. Ik kan weer trots zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Oh ok, duidelijkIs trouwens rustig hier...
Goed bezigquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jot! Vanmorgen gaan sporten, had t rustiger verwacht maar die tent stond vol 40+-ers die zonodig kilo's kwijt moeten. Ik kan weer trots zijn
Reken maar op spierpijn de eerste twee weken. Waar ga je sporten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezigIk begin binnenkort na een jaar of 4 weer met sporten, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |