quote:je woorden raken me, serieusOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
Goede TT. Dit is een nieuwe start.
En betreffende het msn'en: Nu is het nog spannend en nieuwe, over een weekje post iedereen vast veel minder.
En ik heb een serieuze vraag: Als een post wordt verwijderd, gaat die post dan ook van je postcount af? (En nee, mijn postcount maakt me niks uit, ik ben gewoon benieuwd.
En ik wil nog een kwaliteit boven kwantiteit zeggen, gewoon omdat het kan en ik het wel toepasselijk vindt. Want het aantal topics maakt niet uit, of hoe snel het vol is, maar de kwaliteit van de posts.
En deze post heeft best wat kwaliteit, nietwaar? Heb er in ieder geval mijn best gedaan!!
En ik ben er ook weer even vantussen, Bones begint weer.
quote:Die laatste zin verpest de kwaliteit van je post, waardoor het niks meer is geworden dan een kwaliteitsloze kwantiteitspost.Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
Goede TT. Dit is een nieuwe start.
En betreffende het msn'en: Nu is het nog spannend en nieuwe, over een weekje post iedereen vast veel minder.
En ik heb een serieuze vraag: Als een post wordt verwijderd, gaat die post dan ook van je postcount af? (En nee, mijn postcount maakt me niks uit, ik ben gewoon benieuwd.
En ik wil nog een kwaliteit boven kwantiteit zeggen, gewoon omdat het kan en ik het wel toepasselijk vindt. Want het aantal topics maakt niet uit, of hoe snel het vol is, maar de kwaliteit van de posts.
En deze post heeft best wat kwaliteit, nietwaar? Heb er in ieder geval mijn best gedaan!!
En ik ben er ook weer even vantussen, Bones begint weer.
quote:Is de OP veranderen niet ook een beetje kapen, of mocht het van BrandX?Op maandag 25 oktober 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ga je nog veranderen dan?
quote:ik denk alleen duidelijke regels opstellen om gebagger enzo te voorkomen,Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is de OP veranderen niet ook een beetje kapen, of mocht het van BrandX?
Niet dat ik de OP niet fantatisch vind hoor!!
quote:Klopt wel ja.Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk alleen duidelijke regels opstellen om gebagger enzo te voorkomen,
en om aan andere users te laten zien dat ze er heus wel tussenkomen
quote:het is een stuk duidelijker zo en ik vind het wel goed dat andere users dan lezen dat ze gewoon welkom zijn en weten dat ze niet hoeven op te geven als ze even genegeerd wordenOp maandag 25 oktober 2010 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klopt wel ja.Eerst was er op het plaatje na geen OP, en het doet het topic veel goed, dus het zal wel goed zijn ja...
quote:Jup. Want daar zijn wij allen ervaringsdeskundigen in!!Op maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een stuk duidelijker zo en ik vind het wel goed dat andere users dan lezen dat ze gewoon welkom zijn en weten dat ze niet hoeven op te geven als ze even genegeerd worden
quote:Anders is het zo weg hoor. Ik bedoel het niet om de reeks te kapen. Integendeel... de OP is wel uitnodigend vind ikOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is de OP veranderen niet ook een beetje kapen, of mocht het van BrandX?
Niet dat ik de OP niet fantatisch vind hoor!!
quote:daarom is het ook de bedoeling dat iedereen zich thuisvoelt bij ons want wij stoten zo niemand af en kan iedereen tevreden zijn.Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Want daar zijn wij allen ervaringsdeskundigen in!!
Maar het is goedgekomen!!
quote:Excuses aanvaard.Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Anders is het zo weg hoor. Ik bedoel het niet om de reeks te kapen. Integendeel... de OP is wel uitnodigend vind ikEn een leuke SC hoort een leuke OP te hebben
Ik laat het logo ook gewoon voor zoals die is
Mocht het toch tegen de regels in zijn... dan mijn excuus ervoor
quote:Ik heb het eerstgenoemde persoon een PM gestuurdOp maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
De OP is wel super hoor, echt heel uitnodigend!!
Ben benieuwd naar de reactie van BrandX en lipjes en goldfinger.
quote:dus wel, nouja ooit op een dag zullen wij met zijn allen zelf een SC hebben,Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Lutte het volgende:
Jammer maar begrijpelijk inderdaad, daarom vroeg ik me al een beetje af of het niet kapen was.
quote:And we have a dream...Op maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus wel, nouja ooit op een dag zullen wij met zijn allen zelf een SC hebben,
en nee geen gekaapte
quote:Ja we hebben iets om voor te vechten,we zullen knokken tot het ons luktOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
And we have a dream...
Maar inderdaad, de SC's die er nu zijn hebben ook moeten groeien.
quote:wie wat waar?Op maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
Dit is dus wel gewoon een SC kapen wat hier gebeurtGelukkig heb ik mijn eigen semi-SC al
quote:ik heb hem gemistOp maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
De OP is wel super hoor, echt heel uitnodigend!!
Ben benieuwd naar de reactie van BrandX en lipjes en goldfinger.
quote:Jammer.
quote:Michass!
quote:Dit is een ochtend vol met koppijn
quote:* NBT streelt over het hoofdje van PD, en neemt de zorgen bij hem weg...Op dinsdag 26 oktober 2010 08:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit is een ochtend vol met koppijn
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT streelt over het hoofdje van PD, en neemt de zorgen bij hem weg...
quote:Gaat het nu weer een beetje beter?
quote:Ik ben eigenlijk alleen op fok als ik op me werk ben...... Daarom ben ik er nooit 's avonds en in het weekend!Op dinsdag 26 oktober 2010 08:35 schreef Michhas het volgende:
Nou.. Michhas is op werk dus mag weer officieel posten hier
quote:Ja er is nu nog geen reet te doen (toepasselijkOp dinsdag 26 oktober 2010 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen op fok als ik op me werk ben...... Daarom ben ik er nooit 's avonds en in het weekend!
Hoe is het op je werk? Nog lekker rustig?
quote:Haha heel toepasselijk!Op dinsdag 26 oktober 2010 08:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja er is nu nog geen reet te doen (toepasselijk)
En bij jou?
quote:Wat doe je eigenlijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha heel toepasselijk!![]()
Hier ook vrij weinig te doen nog.....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 08:42 schreef NBT het volgende:
Ik doe vrij weinig.....![]()
Ik zit in de IT...
quote:Als we nou een ontvoering in scene zetten, waarbij jij mij ontvoerd van werk en ik jou, kunnen we samen bier gaan drinken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als we nou een ontvoering in scene zetten, waarbij jij mij ontvoerd van werk en ik jou, kunnen we samen bier gaan drinkenJoooooh!
Dat is pas een goed idee, jooooh!
quote:Ik mag jou welOp dinsdag 26 oktober 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan! Moet het wel Hertog jan zijn!
quote:In veenendaalOp dinsdag 26 oktober 2010 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mag jou wel
Waar werk je? Dan kom ik er nu aan met een panty over mijn hoofd.
quote:Cool, ik ben er over 2 uur
quote:Wat voor werk doe jij dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Even geen reet te doen hier. Nog 5 minuten en dan is pauze
quote:Pauze is altijd fijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Even geen reet te doen hier. Nog 5 minuten en dan is pauze
quote:Wacht. SwJ is natuurkundeleraar?!?!?!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
M'n leerlingen zijn nu bezig met een se over elektriciteit
quote:Hmm.. Leraar natuurkunde? Middelbare school neem ik aan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:heftig!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:lipjes!!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:56 schreef lipjes het volgende:
goedemorgen
ben mn lader kwijt en mn tel is leeg
quote:Goedemorgen!!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:56 schreef lipjes het volgende:
goedemorgen
ben mn lader kwijt en mn tel is leeg
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:56 schreef NBT het volgende:
[..]
lipjes!!![]()
Ohwww dat is kut!! !kan je geen laaier lenen van iemand?
quote:NBTOp dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
Is er niemand in huis met een vergelijkbare lader? Broersch en ik jatten ook altijd elkaars lader.
quote:das waar.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:00 schreef NBT het volgende:
haha dat scheelt heb je tenminste nog iets wat functioneert....
quote:Oeeh, blackberry!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
NBT
Lutte
helaasch niet,
en dacht dat ik hem op kantoor had laten liggen.
had ik nu gister toch maar beter gezocht
gelukkig heb ik mijn blackberry nog
quote:hahaOp dinsdag 26 oktober 2010 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, blackberry!
Mijn telefoon is een bejaarde Samsung, die je nog open moet klappen en waar de hipste actie de voicerecorder is...
quote:Ik heb de nokia c3 in hotpink!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
ik heb zelf nog een Sony Ericsson Xperia X1
maar wil een nieuwe kopen
quote:die ken ik niet
quote:ik zit weer heerlijk op kantoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:08 schreef Lutte het volgende:
Die zijn allebei vet!!
Ik ben trouwens nu ook aan het werk, kinda. Huisvrouw spelen
quote:Lekker lang weekend dus?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zit weer heerlijk op kantoor.
alleen nog vandaag en morgen werken en dan weer vrij
quote:Doe je goed!!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zit weer heerlijk op kantoor.
alleen nog vandaag en morgen werken en dan weer vrij
quote:lipjes
quote:ja lunch is ook mijn ontbijt heur.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lipjes
lunch![]()
ik moet nog aan me ontbijt beginnen
quote:ik ontbijt zelden of nooitOp dinsdag 26 oktober 2010 12:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja lunch is ook mijn ontbijt heur.
heb nog niet gegeten
quote:zolang het niet jouw contract isOp dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef NBT het volgende:
Pfffffffffff net is het contract van mijn collega beëindigd..nooit leuk!
quote:Klote zeg. Helemaal als je er goe dmee kon opschieten.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef NBT het volgende:
Pfffffffffff net is het contract van mijn collega beëindigd..nooit leuk!
quote:echt heeee................
quote:
quote:KUTTT!!!!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cool.
KUT!
KUUUT!
* Michhastrekt een ijskoud pilsje open
quote:dat wordt nog spannend NBTOp dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
Ik kon er goed mee opschieten ja, en 2 december hoor ik of ik mag blijven...
quote:ja nogal.... hij was veel meer gemotiveerd...... Dus ik vrees echt voor mijn contract!
quote:en hij deed zijn werk verder wel goed ?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef NBT het volgende:
[..]
ja nogal.... hij was veel meer gemotiveerd...... Dus ik vrees echt voor mijn contract!
quote:ja!!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij deed zijn werk verder wel goed ?
quote:dan klinkt het voor jou niet echt hoopvol
quote:ik zal voor je duimenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef NBT het volgende:
Nee inderdaad... maar ik hoop stiekem dat het goed komt..
quote:ik probeer hem nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef NBT het volgende:
Ahhhh ik probeer die nieuwe layout, wtf dit is raaaar!
quote:maar die andere gaat binnenkort weg toch!
quote:idd daarom ben ik hem nou maar aan het proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef NBT het volgende:
[..]
maar die andere gaat binnenkort weg toch!
quote:Over 4 dagen is bagger exit inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef NBT het volgende:
[..]
maar die andere gaat binnenkort weg toch!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Over 4 dagen is bagger exit inderdaad.
quote:HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIET!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef NBT het volgende:
Ja blaaat aan die lay out, en blaaaat aan het werk, ik wil naar huis, heb het gehad, moet keihard schijten en bahhhhh geen zin!
quote:Alleen vrouwen met anorexia poepen niet..... want die eten niks....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIET!!!
quote:Daar zit wat in jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met anorexia poepen niet..... want die eten niks....
quote:FOK!ken?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
Maargoed.............. hoe hou ik het vol tot 5 uur?
quote:Niet.. Ik in ieder geval nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
Maargoed.............. hoe hou ik het vol tot 5 uur?
quote:Er valt niet zoveel te fokken, geen interessante topic's
quote:Ik ben een interessant topicOp dinsdag 26 oktober 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te fokken, geen interessante topic's
quote:QFT.. Zit maar een beetje met die lay-out te fuckenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te fokken, geen interessante topic's
quote:die nieuwe lay-out is vreselijk kutOp dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
QFT.. Zit maar een beetje met die lay-out te fucken
quote:Ik vind van niet, maar wen er maar vast aan, want bagger en andere lay-outs gaan over een paar dagen de prullenbak in.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef 045represent het volgende:
[..]
die nieuwe lay-out is vreselijk kut
quote:Het ziet er wel mooi uitOp dinsdag 26 oktober 2010 15:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar wen er maar vast aan, want bagger en andere lay-outs gaan over een paar dagen de prullenbak in.
quote:nee wij zijn aan het werkOp dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
wahah hebben de Straat Fokkers zich hier opgehouden
quote:Zelfde toch?
quote:Positief of negatief?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef lipjes het volgende:
pfff
zit al sinds kwart over 1 in vergadering.
die nieuwe layout vind ik trouwens wel bruut
quote:Blijf van me af Lutte!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Positief of negatief?
En kan het zijn dat door de nieuw layout het 'Snel reageren'-venster verdwenen is op FOK!mobile? Of heb ik gewoon ergens met mijn tengels aangezeten waar ik vanaf moet blijven?
quote:Haha, ik ga wel verder met HT. We zijn getrouwd oid, kijk zijn FoBo.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Blijf van me af Lutte!Ik weet dat het moeilijk is maar ik wil niet JA!
![]()
quote:Ha-ha, Lutte date met APOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel verder met HT. We zijn getrouwd oid, kijk zijn FoBo.
quote:Aah, kom op. Het is AP niet, echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, kom op. Het is AP niet, echt niet.Dat bepaal ik zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb toegang tot informatie die jullie allemaal bespaard is gebleven
![]()
quote:positief.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Positief of negatief?
En kan het zijn dat door de nieuw layout het 'Snel reageren'-venster verdwenen is op FOK!mobile? Of heb ik gewoon ergens met mijn tengels aangezeten waar ik vanaf moet blijven?
quote:Promotie? Goed bezig!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
positief.
ik krijg binnen nu en een half jaar promotie als het goed is
quote:2e lijns ictOp dinsdag 26 oktober 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Promotie? Goed bezig!
Van wat naar wat?
quote:Het zegt me niet veel, maar promotie is nooit mis, gefeliciteerd!
quote:Lipjes, the name says it all!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zegt me niet veel, maar promotie is nooit mis, gefeliciteerd!
Ik ben nu wel een beetje benieuwd naar user lipjes.
quote:En welke informatie hebben wij het over?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf welIk heb toegang tot informatie die jullie allemaal bespaard is gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe dit toch maar niet
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik heb echt de neiging om nu te vragen
*Openen op eigen risico!!!!!Ik zeg Nee op je vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe dit toch maar niet
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik heb echt de neiging om nu te vragen
*Openen op eigen risico!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doe dit toch maar niet![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:MilkaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waar werk je dan Chocolade vrouw?
quote:Omdat CC geen reet heeft? of wat bedoel jeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als jij achter de ramen werkt, zou ik geen idee hebben waarom je geen reet te doen hebt
quote:Ik vind jou zeer sarcastisch overkomen Lutje
quote:Omdat iedereen haar meteen zou doen, dus zou zij zich nooit vervelenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Omdat CC geen reet heeft? of wat bedoel je
[..]
Ik vind jou zeer sarcastisch overkomen Lutje
quote:Neee! Ik vind hem echt heeeel fijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Omdat CC geen reet heeft? of wat bedoel je
[..]
Ik vind jou zeer sarcastisch overkomen Lutje
quote:bij jou om de hoekOp dinsdag 26 oktober 2010 21:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waar werk je dan Chocolade vrouw?
quote:Ja achter de Fokking ramen dus
quote:Je hebt gelijk, dit is echt fantastisch!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee! Ik vind hem echt heeeel fijn!![]()
Met de oude layout vond ik mobile fijner, maar dit echt fantastisch. Serieus overal is aan gedacht!
quote:En dan ben je al in extase vanwege al deze genialiteit, kom je in het berichteditvenster.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja achter de Fokking ramen dus
Klacht; Geluidsoverlast
[..]
Je hebt gelijk, dit is echt fantastisch!
quote:Ik volg je even nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan ben je al in extase vanwege al deze genialiteit, kom je in het berichteditvenster.
Omgzomg, ik ben verliefd.
quote:graag gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja achter de Fokking ramen dus
Klacht; Geluidsoverlast
[..]
Je hebt gelijk, dit is echt fantastisch!
quote:Ik vind deze layout supervet.
quote:Jeetje, Knabbel, dat is gewoon om mijn woorden kracht bij te zetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ooh zo..
Verliefd worden op een Lay-Out
quote:Ik ben even enorm prikkelbaar en pak alles zo slecht mogelijk op momenteel, sorry! Extra liev doen mag natuurlijk altijd.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dan kun je ook wel iets sterkers gebruiken
Tevens was dit gewoon voor de lol
quote:Zoals whiskey! Of wodka!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dan kun je ook wel iets sterkers gebruiken
Tevens was dit gewoon voor de lol
quote:ongesteld?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben even enorm prikkelbaar en pak alles zo slecht mogelijk op momenteel, sorry! Extra liev doen mag natuurlijk altijd.
quote:Dat, en ruzie thuis en Thomas zeikt en en en... Kaasknabbeltje zet stomme reacties in mijn FoBo.
quote:Ik leef met je meeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat, en ruzie thuis en Thomas zeikt en en en... Kaasknabbeltje zet stomme reacties in mijn FoBo.
quote:Succes ermee! Ik ben er voor jeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat, en ruzie thuis en Thomas zeikt en en en... Kaasknabbeltje zet stomme reacties in mijn FoBo.
quote:Okee Okee heb al aangepast om je te plezierenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:DudeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Succes ermee! Ik ben er voor je
quote:APOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Weet ikOp dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
DudeJij spoort echt voor geen meter weet je dat?
quote:Dankje!
quote:Wat ben je toch een gevoelige jongen Maarten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Dankje Knabbel!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Okee Okee heb al aangepast om je te plezieren![]()
Blij dat ik (wij) mannen niet ongesteld worden. Nooit chaggie Yes!
quote:Hij gelooft het nog steeds nietOp dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Wat ben je toch een gevoelige jongen Maarten.
[..]
Dankje Knabbel!
En kijk mij een goed multiquoten, goed he BrandX?
quote:Haha, ik kan me er beter buitenhouden, maar een beetje wel ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij gelooft het nog steeds niet![]()
Vrolijkt dit je wat op?
quote:Oké! Maar je zit er midden in! Maar ik houd het wel uit dit topic!Haha, ik kan me er beter buitenhouden, maar een beetje wel ja.
quote:Ik er middenin? Ik PM met jou en ik weet zeker dat jij AP niet bent, that's all.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! Maar je zit er midden in! Maar ik houd het wel uit dit topic!
quote:Oke.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Oja, Lutte zit er middenin! En AP ook! En honkeytonk ook! En Michhas kijkt van een afstandje toe hoe AP&HT zichzelf belachelijk maken!
quote:buiten is het engOp dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Sorry maar;
1Ga naar buiten
2Kijk tv
oid.
Dit ga ik nu doen tenminste,,
Daag Fans
quote:nee wat doe je me aanOp dinsdag 26 oktober 2010 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
CC maakt zich steeds meer waar als ultieme No-Lifer![]()
*begeleid CC naar buiten, ze knijpt ogen fijn, is licht niet gewend*
quote:Computerholletje, vindt PD vast interessant.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wat doe je me aanik wil weer snel terug naar mn computerholletje onder de grond
quote:hoezo dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Computerholletje, vindt PD vast interessant.
quote:haha okee tja geen ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is om een of andere reden nogal anaal gefixeerd. (Hetero hoor!)
quote:haha dankjeOp dinsdag 26 oktober 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zegt me niet veel, maar promotie is nooit mis, gefeliciteerd!
Ik ben nu wel een beetje benieuwd naar user lipjes.
quote:Wat jij kwijt wilt!! Als je je naam liever stilhoudt maar wel graag vertelt dat je 37 honden hebt houd ik je niet tegen!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha dankje
tja wat wil je weten he
quote:haha tja, ik ben een 20jarige mafketel die idioot goed is met pc'sOp dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat jij kwijt wilt!! Als je je naam liever stilhoudt maar wel graag vertelt dat je 37 honden hebt houd ik je niet tegen!
quote:Klinkt leuk. Een soort leuke computernerd dus?Op woensdag 27 oktober 2010 00:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha tja, ik ben een 20jarige mafketel die idioot goed is met pc's
quote:zoiets.Op woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Een soort leuke computernerd dus?
quote:Hmm lastigOp woensdag 27 oktober 2010 08:17 schreef NBT het volgende:
Mwaaaaaaaaaaaaah...... gister opeens me beste vriendin op de stoep.... ruzie met haar vriend, is bij me blijven slapen.... ben nu nog een beetje moe............. bahh!
quote:VervelendOp woensdag 27 oktober 2010 08:21 schreef NBT het volgende:
Nou dat ook weer niet.... maar was wel een latertje!
quote:Mag je niet eerder weg dan?Op woensdag 27 oktober 2010 08:24 schreef NBT het volgende:
Ja ik ook!!! Maar op woensdag is het altijd belachelijk rustig................![]()
quote:Jammer manOp woensdag 27 oktober 2010 08:26 schreef NBT het volgende:
Heb geen uren meer! Anders had het wel gekunt!
quote:Dat epische ontvoeringsplan van mij klinkt ineens heel aantrekkelijkOp woensdag 27 oktober 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
Dat zou ik ook wel willen joh!![]()
Ik ben bang dat het er niet inzit..... Baahhhhhhhh ik wil nooit meer werken!
quote:Oehwww, Als jij om 11 uur weg mag, kom je me dan ontvoeren?Op woensdag 27 oktober 2010 08:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat epische ontvoeringsplan van mij klinkt ineens heel aantrekkelijk
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehwww, Als jij om 11 uur weg mag, kom je me dan ontvoeren?
quote:Ik hou zeker van Hertog Jan! En je zorgt er maar voor dat je om 11 weg gaat!Op woensdag 27 oktober 2010 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jamet de nadruk op ALS ik om 11 uur weg mag
Gaat toch niet gebeuren
Je houdt van Hertog Jan toch?
quote:Dan neem ik de Hertog ook meeOp woensdag 27 oktober 2010 08:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik hou zeker van Hertog Jan! En je zorgt er maar voor dat je om 11 weg gaat!
quote:Dat is dan geregeld!Op woensdag 27 oktober 2010 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan neem ik de Hertog ook meeOeh, een dominante vrouw
![]()
quote:Waar is het ook alweer? Je hebt het gisteren gezegd maar ik ben het vergetenOp woensdag 27 oktober 2010 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld!Hoe laat kan ik je verwachten?
quote:Aaahwwww, dropje!Op woensdag 27 oktober 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt even lief zwaaien naar NBT
quote:Dan kijk je maar terug!Op woensdag 27 oktober 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar is het ook alweer? Je hebt het gisteren gezegd maar ik ben het vergeten
quote:Hoe is het met u?
quote:Ja over het algemeen gaat het goed! En met jou dan?
quote:Michhas is lui... Maar Veenendaal... Weet niet hoe lang ik er over doe om daar te komen, maar ik kom wel! Verwacht mij rond klokslag 3 uur
quote:Daar hebben we het even niet overOp woensdag 27 oktober 2010 08:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja over het algemeen gaat het goed! En met jou dan?![]()
quote:3 uur pas?Op woensdag 27 oktober 2010 08:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas is lui... Maar Veenendaal... Weet niet hoe lang ik er over doe om daar te komen, maar ik kom wel! Verwacht mij rond klokslag 3 uur
quote:Ohwjeee, klinkt niet best!Op woensdag 27 oktober 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hebben we het even niet over![]()
Hoop probs en ff geen zin om het over te hebben.
quote:Begint erop te lijken...........
quote:Hmmmmmmmmmm........ nou voorruit!
quote:Nou zegOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mag waarschijnlijk toch niet eerder weg
quote:Super chill!!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vertel mij wat, hoe chill zou het zijn als ik om 11 uur weg zou mogen
quote:Minder, dan moeten we een ander ontsnappingsplan bedenken..Op woensdag 27 oktober 2010 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar het zit er denk ik niet in
quote:Joah!Op woensdag 27 oktober 2010 09:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Minder, dan moeten we een ander ontsnappingsplan bedenken..
quote:Ik bel je baas op en doe alsof ik je vriendin ben die een ongeluk heb gehad, nou moet je heel vlug naar het ziekenhuis komen!
quote:Oke!Op woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik bel je baas op en doe alsof ik je vriendin ben die een ongeluk heb gehad, nou moet je heel vlug naar het ziekenhuis komen!
quote:Je kan ook onderstrepen enOp woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef NBT het volgende:
Ik wist niet eens dat je dik gedrukt en schuin kon doen! ...
quote:Morguhhhh!!!
quote:Jaaa supervet toch!Op woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook onderstrepen endoorhalen
quote:Bedankt voor de goedemorgens allen!!Op woensdag 27 oktober 2010 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Morguhhhh!!!
[..]
Jaaa supervet toch!
quote:Hee HT!! Ik ben lekker niet op mijn werk, vanmiddag een uurtje en vanavond waarschijnlijk twee.
quote:jeeeeej wat leuK!Op woensdag 27 oktober 2010 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bedankt voor de goedemorgens allen!!
En NBT heeft het strepen enzo ontdekt, wist je dat je ook iets laag of juist in superscript kan zetten?
quote:En dat kan je ook met smilies wist je datOp woensdag 27 oktober 2010 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bedankt voor de goedemorgens allen!!
En NBT heeft het strepen enzo ontdekt, wist je dat je ook iets laag of juist in superscript kan zetten?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
En dat kan je ook met smilies wist je dat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Je hebt echt tijd teveel op je werk he
quote:NBT, je bent me er eentje.Op woensdag 27 oktober 2010 10:14 schreef NBT het volgende:
Klopt! Vooral op woensdag is het erg rustig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:hihihihihihihihhihihi
quote:Weet niet... Michhas PMed ook maar langzaam terug, dus die zal wel bezig zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef NBT het volgende:
[..]
hihihihihihihihhihihi
Waar is iedereen?![]()
quote:pfff, stelletje hardwerkende mensen!Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet niet... Michhas PMed ook maar langzaam terug, dus die zal wel bezig zijn.
quote:Sorry, was ff roken en het was ff drukOp woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet niet... Michhas PMed ook maar langzaam terug, dus die zal wel bezig zijn.
quote:Dat nooit!Op woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef NBT het volgende:
[..]
pfff, stelletje hardwerkende mensen!
quote:Je rookt?Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry, was ff roken en het was ff druk
[..]
Dat nooit!
quote:Rook jij dan? Vast nietOp woensdag 27 oktober 2010 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt en daar word ik op aan gekeken.
quote:Wordt je anders niet aangekeken?Op woensdag 27 oktober 2010 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt en daar word ik op aan gekeken.
quote:Jij was toch ook diegene waarmee ik een discussie had dat rokers asociaal zijn als ze het bij mensen doen die er last van hebben?Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wordt je anders niet aangekeken?
quote:Dat is een uitdrukking, haha. Ik bedoel dat ze zeggen dat ik rook, omdat mijn moeder rookt en mijn spullen daar blijkbaar door naar rook ruiken. En das echt niet leuk.Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wordt je anders niet aangekeken?
quote:Lekker boeiend wat andere denken..Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, haha. Ik bedoel dat ze zeggen dat ik rook, omdat mijn moeder rookt en mijn spullen daar blijkbaar door naar rook ruiken. En das echt niet leuk.
quote:Tien keer op een dag horen dat je rookt is niet leuk, en als al je nieuwe klasgenoten denken dat je rookt maakt dat ook geen goede indruk.
quote:Ik was degene die in mijn eentje een topic vol anti-rokers kaapte, en ze even op hun plek zette inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was toch ook diegene waarmee ik een discussie had dat rokers asociaal zijn als ze het bij mensen doen die er last van hebben?
quote:Interesseert me echt helemaal niks van andere van mij denken nee!Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind dat wel boeiend.. Jij niet blijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |