neee.. duidelijk niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
..en die heb je leren kennen via TMO?
het enige wat ik me voor kan stellen is dat iemand met TMO meedoet voor een onenightstand.. of iemand die graag haar dumpfrustaties op onschuldige mannen wil botvieren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef Thushari het volgende:
[..]
neee.. duidelijk niet natuurlijk
Wees even realistisch. Ze doen alleen mee voor de aandacht. Sommige van de wat knappere (hahaha) vrouwen hopen er een modellencontract uit te krijgen. De rest heeft grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het enige wat ik me voor kan stellen is dat iemand met TMO meedoet voor een onenightstand.. of iemand die graag haar dumpfrustaties op onschuldige mannen wil botvieren.
Whehe, de date is niet meer dan 5 minuten in een kamertje zitten hoor, dus een onenightstand is wel heel positief gedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het enige wat ik me voor kan stellen is dat iemand met TMO meedoet voor een onenightstand.. of iemand die graag haar dumpfrustaties op onschuldige mannen wil botvieren.
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef ghizzer het volgende:
Thushari, wil je nog steeds een nieuwe voorgevel?
Yw.quote:
Care to elaborate?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |