Idd, ander was mooier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef Starfish het volgende:
Hij drukt echt de verkeerde weg naar mijn mening.
Iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Djokotron het volgende:
Ik vind je een rotkop hebben, maar je heb leuke allstars, ik blijf erin
Ik weet ook niet of ik door dit programma beter ga begrijpen wat vrouwen leuk + aantrekkelijk vinden.. of dat ik het maar definitief op geef.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Djokotron het volgende:
Ik vind je een rotkop hebben, maar je heb leuke allstars, ik blijf erin
Vrouwen zijn over het algemeen jaloerse bitches. Maar deze zijn ook nog ongelooflijk materialistisch en op geld belust, snap ook niet wat je met zo'n iemand zou moeten, rot toch lekker op ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik door dit programma beter ga begrijpen wat vrouwen leuk + aantrekkelijk vinden.. of dat ik het maar definitief op geef.![]()
Daar heb je ook zeker een punt. Het merendeel van de vrouwen die daar staat zou ik wat dat betreft ook niet hoeven te leren kennen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen jaloerse bitches. Maar deze zijn ook nog ongelooflijk materialistisch en op geld belust, snap ook niet wat je met zo'n iemand zou moeten, rot toch lekker op ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |