quote:(1) Als admin wil hij hem niet uitvoeren.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:10 schreef Azreal het volgende:
Nog een paar bullshit oplossingen:
- run de game als admin (properties => compatability => run as admin op de .exe file)
- zet steam in de offline mode
- open de console in het spel en type "ToggleEmotions" om de emotions van NPC's uit te zetten
Die laatste optie klinkt nog een beetje redelijk...
quote:Daar heb ik zelf nog nooit problemen mee gehad. Het probleem dat je hebt klinkt echt als iets dat in het spel zelf zit.Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef ioko het volgende:
Kan het ook te maken hebben met de installatie vanuit Steam? Ik ga nu iig de installatie nogmaals doen, misschien helpt dat.
quote:Dat kan ook al door fallout_default.ini aan te passen. Bovendien geeft ctrl-alt-del je in Windows Vista en 7 niet meer per definitie de task manager.Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef FreezePop het volgende:
Misschien een oplossing hiervoor als je op meerdere CPU zit.
Start het spel. CRTL ALT DEL en zoek Fallout NV in de lijst. Doe ''ga naar proces' en tik dan affiniteit instellen. Zo kun je bepalen hoeveel processors dit spel gebruikt. als je op quad of dual zit kun je hier een beetje mee rond kloten.
quote:Hij begrijpt toch wel wat ik bedoel.Op donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef Azreal het volgende:
[..]
Dat kan ook al door fallout_default.ini aan te passen. Bovendien geeft ctrl-alt-del je in Windows Vista en 7 niet meer per definitie de task manager.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |