abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87943199
Ik ben op zoek naar een Digitale Decoder voor op mijn kamer. Een smartcard koop ik nieuw, dus die hoeft er niet bij te zitten.

Hij hoeft alleen aan de volgende eisen te voldoen:
- Ziggo gecertificeerd
- DVB-C (Digitale televisie via de kabel)

Wanneer de decoder een ingebouwde harde schijf heeft en meerdere tuners (zie spoiler) wil ik overwegen er meer aan uit te geven. Het moet echter niet te duur gaan worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87943429
Ik heb nog een simpele standaard ziggo digitale decoder zonder hdd, merk Humax. Af te halen in Groningen voor 25 euro!
pi_87943673
Je zou nog eens kunnen kijken of de Ziggo bus nog ergens staat, daar kon je destijds als je al Ziggo hebt een decoder + smartcard voor ¤15,- krijgen. Weet alleen niet of ze die actie nog hebben..
pi_87945596
Heb hier nog een zwarte Philips ontvanger liggen. Werkte goed op onze Aristona tv, alleen met onze nieuwe tv was het geen goede combinatie, liep soms vast. Maar wie weet nog goed voor jouw doel als slaapkamer ontvanger? ;)

Edit: was er nog wel eentje in de Casema tijd, maar moet uiteraard geen probleem zijn. Hier ook in combinatie met Ziggo gebruikt na de overname.
pi_87950383
@ eerke
Helaas kom ik helemaal uit de andere kant van het land (Limburg). Ophalen is dus geen optie. ¤25 exclusief verzendkosten vind ik wat aan de hoge kant. Ik wacht dan liever nog even af.

@ Bastoenie
De truck komt de komende tijd helaas niet bij ons in de buurt

@ Hugo__Boss
Bedankt voor het aanbod, maar aangezien een simpele Humax decoder als die van eerke ook al erg goedkoop is kies ik liever voor zekerheid dan het risico te lopen dat hij bij mij dezelfde kuren gaat vertonen.
pi_87972834
TVP, heb hier misschien nog wat voor je liggen.
pi_87974360
Ik heb nog een samsung decoder ergens liggen als het goed is.

Vanavond mijn zwager maar ff bellen :)
Je hoort nog van me ;)
Interessant he ?
pi_88018899
Ben benieuwd of Kabolter of Zwolsboy nog iets hebben liggen. In ieder geval bedankt voor het nakijken! Ik ben nog steeds op zoek dus als iemand anders iets heeft hoor ik dat graag.

Tevens een Kick
pi_88063936
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef MesaJJB het volgende:
Ben benieuwd of Kabolter of Zwolsboy nog iets hebben liggen. In ieder geval bedankt voor het nakijken! Ik ben nog steeds op zoek dus als iemand anders iets heeft hoor ik dat graag.

Tevens een Kick
Helaas is het niks, ben ik bang.
Het is een schotelontvanger.

Een Ferguson.
pi_88077068
Sorry van het weekend hoor ik meer van mijn zwager.
Kan zijn dat die hem niet meer heeft maar mocht die hem hebben dan zal de prijs tussen de 15 en 20 euro liggen.

Groetjes ;)
Interessant he ?
pi_88247447
Ik heb hier nog de volgende liggen:
http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/282061/

Een klein half jaar in gebruik, geen doos of bon meer. Ik kan je foto's sturen, maar is in perfecte conditie, +afstandsbediening. De vraag is, wat heb je er voor over ;)
pi_88248290
Waar woon je dan? Mijn ouders hebben over een aantal dagen een simpele decoder over. Is verder nog vrij nieuw (denk 3-4 maanden).
pi_88248492
@ Nevels
Wat is precies het verschil tussen deze decoder en een goedkope? Aangezien het voor mijn kamer is hoef ik er toch geen heel dure te hebben staan (tenzij hij een harde schijf zou hebben, dan had ik overwogen er meer voor uit te geven).

@ Adames
Ik woon in de Gemeente Peel & Maas (Midden-Limburg). Ik zie in je profiel dat je zelf uit Eindhoven komt (klopt dit?). Dit is voor mij gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik hoor graag wat je ouders hebben liggen en wat ze er voor zouden willen hebben.
pi_88248633
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef MesaJJB het volgende:

@ Adames
Ik woon in de Gemeente Peel & Maas (Midden-Limburg). Ik zie in je profiel dat je zelf uit Eindhoven komt (klopt dit?). Dit is voor mij gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik hoor graag wat je ouders hebben liggen en wat ze er voor zouden willen hebben.
Mijn ouders wonen in gemeente Gulpen-Wittem, ikzelf in Eindhoven ja.
Eventueel kan het ook nog bij mijn oma worden opgehaald die in Helden woont, maar dat moet toevallig dan zo uitkomen. Eindhoven is ook makkelijk te bereiken.
Zal als ik weer thuis kom de nieuwe TV aansluiten en kijken welke box we daar hebben staan.

De humax box hierboven is overigens HD.
pi_88248980
Prima, dan hoor ik binnenkort wel wat je ouders nog hebben liggen en wat ze er voor vragen. (ik neem overigens aan dat hij ziggo-gecertificeerd is?)

@ Nevels
Ik vermoed dat jouw Humax te duur voor me is. Ik ga niet extra betalen voor HD wanneer ik het toch niet ga gebruiken.
pi_88249058
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef MesaJJB het volgende:
Prima, dan hoor ik binnenkort wel wat je ouders nog hebben liggen en wat ze er voor vragen. (ik neem overigens aan dat hij ziggo-gecertificeerd is?)

@ Nevels
Ik vermoed dat jouw Humax te duur voor me is. Ik ga niet extra betalen voor HD wanneer ik het toch niet ga gebruiken.
Ja we hebben thuis ook ziggo, is notabene gekocht bij ziggo zelf.
pi_88264913
Hoi,

Sorry het heeft even geduurt.

Heb de decoder binnen van mijn zwager en werkt 100% goed
Het is een Samsung DCB B270R

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/decoder/samsung_b270r/

Voor 27,50 stuur ik deze naar jou toe :)
Interessant he ?
pi_88265140
Geduurt = Geduurd ene of andere reden kan ik mijn bericht niet veranderen :{
Interessant he ?
pi_88278784
@ Zwolsboy

Bedankt voor de reactie. Ik ga even afwachten wat Adames voor me heeft liggen. Ik hou je sowieso op de hoogte.
pi_88281366
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef MesaJJB het volgende:
@ Zwolsboy

Bedankt voor de reactie. Ik ga even afwachten wat Adames voor me heeft liggen. Ik hou je sowieso op de hoogte.
Mwa, ik zal ongeveer zo'n zelfde box aanbieden voor ongeveer dezelfde prijs.
pi_88282498
Kies maar dan MesaJJB :)
Interessant he ?
pi_88287075
Topic opgeschoond
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88298180
@ Zwolsboy
Ik heb Adames zojuist een PM gestuurd voor nog enkele vraagjes. Zodra ik antwoord heb laat ik meteen weten welke ik definitief wil kopen (Adames heeft op dit moment mijn voorkeur aangezien ik hem op kan halen).

Nieuwe decoders hoeven niet aangeboden te worden. Ik er van uit ga dat wanneer ik met Adames er toch niet uit kom, ik een deal met Zwolsboy heb.

Edit: Ik heb zojuist al een PM terug gekregen van Adames en wij hebben in principe een overeenkomst. Na het weekend weet ik 100% zeker of de deal doorgaat of niet. Mocht het toch niet doorgaan, dan neem ik weer contact op met Zwolsboy (je hoeft hem hier niet speciaal voor te bewaren ;) )

[ Bericht 33% gewijzigd door MesaJJB op 03-11-2010 19:35:48 ]
pi_88417135
Weet je al meer ?
Interessant he ?
pi_88439765
Heb vandaag een PM van Adames gekregen dat de nieuwe tv vertraging had. Ik moet dus wachten tot dinsdag/woensdag. Aangezien het voor mij absoluut geen haast heeft wacht ik er ook gewoon op. Ik hou je sowiezo op de hoogte Zwolsboy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')