SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Helaas is het niks, ben ik bang.Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef MesaJJB het volgende:
Ben benieuwd of Kabolter of Zwolsboy nog iets hebben liggen. In ieder geval bedankt voor het nakijken! Ik ben nog steeds op zoek dus als iemand anders iets heeft hoor ik dat graag.
Tevens een Kick
Mijn ouders wonen in gemeente Gulpen-Wittem, ikzelf in Eindhoven ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef MesaJJB het volgende:
@ Adames
Ik woon in de Gemeente Peel & Maas (Midden-Limburg). Ik zie in je profiel dat je zelf uit Eindhoven komt (klopt dit?). Dit is voor mij gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik hoor graag wat je ouders hebben liggen en wat ze er voor zouden willen hebben.
Ja we hebben thuis ook ziggo, is notabene gekocht bij ziggo zelf.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef MesaJJB het volgende:
Prima, dan hoor ik binnenkort wel wat je ouders nog hebben liggen en wat ze er voor vragen. (ik neem overigens aan dat hij ziggo-gecertificeerd is?)
@ Nevels
Ik vermoed dat jouw Humax te duur voor me is. Ik ga niet extra betalen voor HD wanneer ik het toch niet ga gebruiken.
Mwa, ik zal ongeveer zo'n zelfde box aanbieden voor ongeveer dezelfde prijs.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef MesaJJB het volgende:
@ Zwolsboy
Bedankt voor de reactie. Ik ga even afwachten wat Adames voor me heeft liggen. Ik hou je sowieso op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |