quote:Nee, was het maar zo. Stagiairs kun je missen, als deze gast ziek was betekende dat dat er collega's hun weekend gehalveerd zagen worden.Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was toevallig geen stagiaire? Die schijnen echt heel vatbaar te zijn.
quote:Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo. Stagiairs kun je missen, als deze gast ziek was betekende dat dat er collega's hun weekend gehalveerd zagen worden.
quote:Van die figuren die er een familie voordeelpak Tempo doorheen snuiten.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!
quote:Ja, als je echt ziek bent moet je naar huis maar ik geloof dat die collega van mij nooit griep gehad heeft. Hij had ook eens hele zielige verhalen dat hij ziek zou zijn en vertelde iedereen dat de dokter dacht dat hij de ziekte van Crohn had. De tranen welden in z'n ogen van zelfmedelijden toen hij dat vertelde. Uit later onderzoek bleek dat hij geen Ziekte van Crohn had maar dat het verstandiger was om niet iedere avond vlak voor het slapen uit de frituur te vreten.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!
quote:stond vanmorgen netjes voor de balie van assistente, staat er iemand achter me steeds der neus op te halen, echt asso heb me omgedraait en er wat van gezegt, vind dat goor als mensen dat doen.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:hij kon gewoon niet poepenOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je echt ziek bent moet je naar huis maar ik geloof dat die collega van mij nooit griep gehad heeft. Hij had ook eens hele zielige verhalen dat hij ziek zou zijn en vertelde iedereen dat de dokter dacht dat hij de ziekte van Crohn had. De tranen welden in z'n ogen van zelfmedelijden toen hij dat vertelde. Uit later onderzoek bleek dat hij geen Ziekte van Crohn had maar dat het verstandiger was om niet iedere avond vlak voor het slapen uit de frituur te vreten.
quote:En dan ook nog complimenten verwachten omdat ze er toch maar zijn.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van die figuren die er een familie voordeelpak Tempo doorheen snuiten.
quote:Jij bent dan ook een bikkel.
quote:Ik heb idd ook veel liever dat ze het laten lopen. Groene klodders op je kin FTW!Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stond vanmorgen netjes voor de balie van assistente, staat er iemand achter me steeds der neus op te halen, echt asso heb me omgedraait en er wat van gezegt, vind dat goor als mensen dat doen.
quote:Neuh, maar ik heb zelden koorts, gelukkig.
quote:Het is situatie-afhankelijk, denk ik. Ik heb vooral te maken met situaties dat door het "ziek zijn" van de één, een ander er voor op moet draaien. Dan mag de drempel wel iets hoger liggen.Tot 38 krijg je de temp wel naar een aanvaardbaar niveau met een paracetamol. Daarboven ga ik echt niet meer werken. En als ik de longen uit mijn lijf hoest, laat ik het dagje kantoor ook zitten, dan werk ik die dag ook wel thuis.
quote:hahaaha nee maar echt, dat geroggel en dan ophalen zo goor echt goor, nou draaide me om en vroeg of als ze weer ging ophalen ze even omwilde draaien en het niet in me nek moest doen. ze keek wel een beetje raar hahha maar draaide zich netjes om.Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb idd ook veel liever dat ze het laten lopen. Groene klodders op je kin FTW!
quote:In veel gevallen betaal je de eerste dag zelf, dat zorgt er ook voor dat mensen nog halfziek op hun werk verschijnen.Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ook nog complimenten verwachten omdat ze er toch maar zijn.
Met zo'n hese stem telefoontjes afhandelen.. "ja, beetje verkouden.. gaat wel weer over". Ga weg, naar je nest.
Nog los van het feit dat je met koorts echt niet fatsoenlijk kunt nadenken. Al is het tot een graad of 38 wel weer afdoende te onderdrukken met van pillenstein.
quote:Ah gos, dat is dan weer sneu. Heb je hem naar huis gestuurd?Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook zo'n zielepoot van een collega, die zat dan de hele tjid zielig te snotteren, te sniffen en te rillen. Echt, die jongen was goed beroerd en vroeg op een gegeven moment of ik aan zijn voorhoofd wilde voelenIk vroeg hem of hij zelf even aan zjin hoofd wilde voelen.
Hij durfde gewoon de beslissing niet zelf nemen om naar huis te gaan
quote:NopeOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gos, dat is dan weer sneu. Heb je hem naar huis gestuurd?
quote:Wat flink assertief van hem! In zijn hoofd heeft hij het waarschijnlijk 10.000 keer geoefend. Hij was zeker ook ziek van de spanning.Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope![]()
Het is een sulletje, die nooit besilissingen durft te nemen en zich altijd achter een ander probeert te verschuilen onder het mom van even overleggen.
Uiteindelijk is heeft hij zelf de knoop doorgehakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |