ik denk van mij: marco V - indicator
en DJ tiesto - them from norfjell
quote:2 promocopies van 2 albums gereleased op Matsuri records..
Op dinsdag 28 mei 2002 00:21 schreef blup het volgende:
Welke platen bij jij de troste eigenaar... dus een limited edition ofzo.. die je nu voor meer kan verkopen..ik denk van mij: marco V - indicator
Waar ik ook erg trots op ben is de allereerste PCP plaat van Mescalinum United, uit 1989. Heb em nog dubbel ook.
quote:Wat is er in godsnaam bijzonder aan Marco V. - Indicator? Iedereen die ik ken die draait heeft dat ding op plaat (dik een jaar geleden al) en hij staat nog met bakken vol in de verschillende platenzaken in Eindhoven (Freaky, Rare enz)
Welke platen bij jij de troste eigenaar... dus een limited edition ofzo.. die je nu voor meer kan verkopen..ik denk van mij: marco V - indicator
eventuele geinteresseerden kunne zich melden: davidhetfield@hotmail.com
quote:die heb ik ook nog
Door Haanibal - dinsdag 28 mei 2002 00:29--------------------------------------------------------------------------------
originele Yogho Yogho cd
quote:Die van tiesto heb ik ook!
quote:Ik heb er lang voor moeten zoeken iig
Op dinsdag 28 mei 2002 01:39 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:[..]
Wat is er in godsnaam bijzonder aan Marco V. - Indicator? Iedereen die ik ken die draait heeft dat ding op plaat (dik een jaar geleden al) en hij staat nog met bakken vol in de verschillende platenzaken in Eindhoven (Freaky, Rare enz)
nu zul je denken wat is hier speciaal aan
ik heb de single van toen ze nog "Liquid ft Sylvie" heten.
nu dus Sylver
ik ben wel heel trots op de eerste plaat die ik ooit gekocht heb marco v - godd.
quote:slavez is heeerlijk nummer.
Op dinsdag 28 mei 2002 10:41 schreef timmit het volgende:
Wel gelijk een goeie gekocht, Ik zat net ff in mijn lawaaibak te graaien ik kwam ook nog een originele slaves to the rave (1ste druk dus) tegen (pcp)Is toch wel weer leuk om ff te luisteren en als zaterdag de peepz een beetje meewerken gooi ik em wel door me set heen.
quote:heb ik er zaterdag ook weer eens doorheen gepleurd...
Op dinsdag 28 mei 2002 10:43 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
slavez is heeerlijk nummer.
damn, the crowd went wild
blijft een zwaar relaxed nummer
Paul Hardcastle - 19 (12" version), de German 12" en de Full Story 12"
Frankie Goes To Hollywood, 3 verschillende maxi's Two Tribes,
Kevin "Reese" Saunderson - Funk Funk Funk, is blauw, en draait van binnen naar buiten...
Ecstasy Club - Jesus Loves The Acid, ook een veel gevraagde plaat, en ik heb ook de orginele Maxi van Lil Louis - I Called U, en die is niet bijzonder, maar wel de B Kant, BLACKOUT !!
Zo, dat was het ff zo uit mijn hoofd...
quote:Dat is niet zo bijzonder, rond 1991/1992 was het "mode" om "Inside out" geperste platen uit te brengen in het Detroitse.
Op dinsdag 28 mei 2002 11:10 schreef ginod het volgende:
Oke, niet alleen House:Kevin "Reese" Saunderson - Funk Funk Funk, is blauw, en draait van binnen naar buiten...
Even uit mijn hoofd een paar voorbeelden:
Kevin Saunderson - Powerbass
Circuitbreaker - Overkill (met als toegift dat de naald van de plaat afvalt als ie afgelopen is)
Spawn - Infiltrator
X-101 - G-Force b/w Sonic Destroyer (de eerste track heeft als toegift "breed geperste" groeven die overeenkomen met bepaalde gedeeltes in het nummer)
Underground Resistance - Riot EP
Carl Craig - No more words b/w Suspiria
Kevin Saunderson - Funky funk funk
Vainqueur - Lyot (Origineel en Maurizio mix)
Recentelijk had men weer wat nieuws bedacht, al is dat voor anderen (ook) al bekend, dubbele groeven, da's onder anderen in de volgende platen gebruikt:
Jeff Mills - Apollo EP (op Axis)
Kevin Saunderson - Velocity funk (Stacey Pullen remix)
Underworld - Rez
Technotronic - Pump up the Jam
Marshall Masters - I Like it Loud
DHS - House of God
The Age of Love - The Age of Love
Jens - Loops & Tings
Fierce Ruling Diva - Rubb it in
*trots*
quote:Die had ik ook ja (net een paar weken terug weggedaam), op zich niks bijzonders hoor.. die plaat was in België gewoon uit onder die naam alleen toen de populariteit toenam bleek er natuurlijk ergens al een Liquid te zijn, en dat geeft gedonder
Op dinsdag 28 mei 2002 08:58 schreef Cybart het volgende:
originele single van "turn the tide"...nu zul je denken wat is hier speciaal aan
ik heb de single van toen ze nog "Liquid ft Sylvie" heten.
nu dus Sylver
Wel de 1-sided promo was het natuurlijk
Wat heb ik zelf voor bijzonders..
ehh weinig eigenlijk.. Ultrashock - The sound of E uit 1995? hehe... niet zoveel, wel een mooie gesigneerde Bass-D & King Matthew plaat
quote:Cursus "Hoe quote ik mezelf terwijl ik eigenlijk alleen wat wilde toevoegen - Deel 1"
Op dinsdag 28 mei 2002 13:48 schreef Hiroller het volgende:
M'n door Junkie XL hoogstpersoonlijk gesigneerde album Saturday Teenage Kick op limited pressed vinyl. Zijn er +/- 400 stuks van op de hele aardbol, waarvan 1 met een krabbel.Daarnaast ben ik ook wel redelijk trots op sommige op gekleurd vinyl en picture disc geperste oude gabber 12-inches van o.a. Terror Traxx en Ruffneck.
En dan nog
Captain Tinrib vs RR Fierce - Street Tab / Progressive Ilama
Vooral nu RR Fierce overleden is
quote:Die plaat is toch niet echt veel waard ofzo hopelijk he? Heb m laatst voor niet zo heel veel geld aan iemand verkocht
Op dinsdag 28 mei 2002 14:52 schreef Whaxx het volgende:
Captain Tinrib vs RR Fierce - Street Tab / Snap
Heb zelf verder volgens mij niet zo heel erg zeldzame platen. Ceephax - Acid Quackers EP hebben iig niet zo veel mensen, is een heel goeie plaat van t broertje van Squarepusher.
Pff.. ik heb wel originele pressings van bijvoorbeeld:
Newcleus - Jam On It
Jonzun Crew - Space Is The Place EP
Doug E Fresh - The Show
Rufus Thomas - Itch & Scratch
maar of die zeldzaam zijn? geen idee..
denk ik
quote:Niet dat ik weet, maar is toch een lekkere plaat.. en alles van rr fierce wordt de laatste tijd opnieuw uitgebracht onder RIP labels.. dus orginele kunnen wel wat waard worden.
Op dinsdag 28 mei 2002 15:00 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Die plaat is toch niet echt veel waard ofzo hopelijk he? Heb m laatst voor niet zo heel veel geld aan iemand verkocht
Prodigy - Android (originele persing)
White dopes on funk - ne plus ultra
Remy unger en gregor van gaalen - brighter up (limited edition)
Donna summer - I feel love (patrick cowley remix uit '85)
maar 2000 stuks, dat vind ik helemaal niet zo limited klinken? Hoe groot is de markt voor een gemiddelde technoplaat dan..?
Jaap
quote:Die is nog niet eens zo oud... vervelend is dat als je begint met platen kopen je er alweer ZOVEEL gemist hebt die je vervolgens bij elkaar kan gaan lopen zoeken..
Op donderdag 30 mei 2002 20:41 schreef Trance4Ever het volgende:
heeft iemand nog een originele persing van Solar Stone - Seven Cities liggen
Cosmic Gate - The drums
doe mij die maar, om er maar eens een te noemen!
Jaap
En nog een partij oude trance op 12", en nog een boel banaf 1996 oid... Tja, doen we weinig meer mee...
Dus.
voor 4 pond ergens 2 handskunnen scoren door een maat van me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |