quote:Simonly van Vodafone, 250 minuten en 75 smsjes voor 7.95/maandOp maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Nee, hij is 33 dus te oud. Toen hij begon met zijn studie, was hij net 2 mnd te oud om stufi te krijgen.![]()
Haha XM! Omg!
O: karnemelk 2 mandarijntjes
L: 2 broodjes kipfilet
We gaan nu de stad in, meneer mag een nieuwe mobiel. Een met flink minder minuten
quote:Bespaartip: een pre-paid mobiel van hetzelfde merk als je oude abbonnement.. Scheelt veel geld!Op maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Nee, hij is 33 dus te oud. Toen hij begon met zijn studie, was hij net 2 mnd te oud om stufi te krijgen.![]()
Haha XM! Omg!
O: karnemelk 2 mandarijntjes
L: 2 broodjes kipfilet
We gaan nu de stad in, meneer mag een nieuwe mobiel. Een met flink minder minuten
quote:Jawel Irenka.. ik ben het levende bewijs..Op maandag 25 oktober 2010 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat sporten geen tiet eraf traint.
quote:Da's niet echt een nieuwe methode toch?Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die jaarplanners van mijn methode (Nieuw Nederlands) echt idioot krap. Het is een goeie methode, maar hoe denken ze dat leerlingen in 1 les een complete presentatie kunnen voorbereiden?.
quote:Soms schaam ik me er echt diep voor een man te zijn.
quote:Klopt, maar je zou verwachten dat er dan wat praktijkervaring in verwerkt is, in plaats van een onmogelijke planning.Op maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen nieuwe methode. Dat zeg ik toch ook niet?
quote:Was het ook!
quote:Spannend!Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ga ik de Beste Vriend ontmoeten. Bijna net zo spannend als de Ouders..
quote:Doe 't aan en maak een foto?Op maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan nergens een foto van m'n nieuwe laarsjes vinden.. En ook niet van m'n jurkje.
quote:Oei! Dan moet je er zelf 1 makenOp maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan nergens een foto van m'n nieuwe laarsjes vinden.. En ook niet van m'n jurkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |