quote:Daar gaan we weerOp maandag 25 oktober 2010 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik kan 13 of 20 november misschien en anders wordt het al weer januari![]()
Ik wil wel heel graag, maar ik weet even niet hoe ik het allemaal moet organiseren, zeg maar.
quote:Ja hoor, zet mij maar als nietsnut in de TT
quote:13 mag wmb ook welOp maandag 25 oktober 2010 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik kan 13 of 20 november misschien en anders wordt het al weer januari![]()
Ik wil wel heel graag, maar ik weet even niet hoe ik het allemaal moet organiseren, zeg maar.
quote:Nou, dan gaan jullie 6 november gewoon lekker en prikken we daarna een nieuwe datum in het voorjaar wanneer ik ook kan?Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Op 13 en 20 kan ik niet (maar laat jullie niet tegenhouden het te verzetten) en in januari kan ik nog elke dag
quote:Als ik de volgende lapo heb doe ik 'naaien met oh-oh'!Op maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, zet mij maar als nietsnut in de TT
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
Jullie gaan te snelzo kan ik niet tussendoor nog wat werken
Overigens Ll niets over 100 jaar oude huizen
Enne we willen foto's zien
quote:Dat vraag ik me dus afOp maandag 25 oktober 2010 11:42 schreef Goodbye het volgende:
Wauw![]()
Mijn huis is ook honderd jaar oud Ll, dat hoeft geen probleem te zijn.. Maar dan moet het wel goed onderhouden zijn, dus.
quote:Ja daar zit ik op te wachtenOp maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de volgende lapo heb doe ik 'naaien met oh-oh'!
quote:Mooi hoorOp maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me dus afde prijs ligt ook al flink onder het gemiddelde voor die wijk, dus er zal wellicht wat mee zijn.
Maar schattig is het wel
http://www.funda.nl/koop/(...)ossestraat-15/fotos/
quote:Oh die vind ik enig, alleen jammer dat dr geen tuin is maar dat zal amper bestaan hartje Delft.Op maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me dus afde prijs ligt ook al flink onder het gemiddelde voor die wijk, dus er zal wellicht wat mee zijn.
Maar schattig is het wel
quote:Hmm nah niet echt denk ikOp maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi hoorKen je niet iemand die goed kan kijken of een huis nog goed in elkaar zit? Dan neem je die mee als je gaat kijken!
quote:Het is wel een heel zoet huis! Leuk man!Op maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Maar schattig is het wel
quote:*meedoet*
quote:Ben jij vanmorgen met je camera op pad geweest om bevroren spinnenwebben en zulks te fotograferen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij vanmorgen met je camera op pad geweest om bevroren spinnenwebben en zulks te fotograferen>
Ik moest aan je denken.
Om 7 uur al
quote:Ah , hier was het echt schitterend, overal hele grote bevroren webben met dauwdruppelsOp maandag 25 oktober 2010 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]In deze kant van het land vriest het nog niet en na het onstuimige weer van vannacht is er weinig spinneweb over... Nu is het rustig en redelijk zonnig, misschien dat er vanavond wat is. Maar dan is het weer donker...hoe zou zo'n spin dat ervaren, flitslicht in acht ogen tegelijk?
quote:Wanneer een gebouw gesplitst is, is er altijd sprake van een VVE. Dat de bewoners zeggen van niet, is weer andere koek en heb je er dus niet zoveel aan. Maar er is altijd een VVE (tenzij notarieel vastgelegd).Op maandag 25 oktober 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, het is dus een bovenwoning op de 1e en 2e woonlaag... En er is géén VVE.. dat lijkt me ook niet echt best toch? Stel dat er dan kosten zijn aan het hele pand (wat niet zo gek is bij zulke huisjes) dan kan je dat met 2 bewoners even direct volledig ophoesten
Nou ja goedCarry on, ik ga wel ff op Google-jacht. Het is ook nog niet zover dat we bod uit zouden gaan brengen ofzo
Het hangt allemaal nog even een beetje af hoe eea wordt geformuleerd in het contract bij DVM (dingen als proeftijd e.d.) en dan weten we ongeveer een termijn
quote:Waar is de rel dan?
quote:Ja maar als je geen actieve VVE hebt heb je nog niksOp maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer een gebouw gesplitst is, is er altijd sprake van een VVE. Dat de bewoners zeggen van niet, is weer andere koek en heb je er dus niet zoveel aan. Maar er is altijd een VVE (tenzij notarieel vastgelegd).
quote:Da's waar.Op maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je geen actieve VVE hebt heb je nog niks
quote:Ja, maar goed, ik zou liever zelf een goede verzekering nemen en zo en dingen regelen, dan in een VVE, in zo een geval, geloof ikOp maandag 25 oktober 2010 11:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar dan moet je nog wel steeds dokken voor het één of 't ander
quote:Oh, daar heb ik verder ook helemaal geen verstand van hoorOp maandag 25 oktober 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik zou liever zelf een goede verzekering nemen en zo en dingen regelen, dan in een VVE, in zo een geval, geloof ik
quote:De prijs ligt flink onder het gemiddelde terwijl het 'alleen' de bovenkant van die woning is?Op maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Maar schattig is het wel
quote:Nou ja, in het centrum zijn vaak meer appartementen dan huizen he, die vrienden van me hebben een appartement van 4 tonOp maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De prijs ligt flink onder het gemiddelde terwijl het 'alleen' de bovenkant van die woning is?
Het is toch niet het hele huis? Of zijn appartementen daar ook al zo schreeuwend duur?
(Ik bedoel, voor een appartement vind ik het nogal wat, dat geld).
quote:De gemiddelde prijs in die wijk is 250k, dus dit ligt er flink onderOp maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De prijs ligt flink onder het gemiddelde terwijl het 'alleen' de bovenkant van die woning is?
Het is toch niet het hele huis? Of zijn appartementen daar ook al zo schreeuwend duur?
(Ik bedoel, voor een appartement vind ik het nogal wat, dat geld).
quote:Hier in het durp waar ik woon, zijn juist weer veel meer huizen dan appartementen en ik schrok me dan ook echt kapót toen ik zag wat ze voor een appartement boven de supermarkt durfden te vragen. Vier ton inderdaad. Heb je heel de dag die kutkarren van de supermarkt onder je door.Op maandag 25 oktober 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, in het centrum zijn vaak meer appartementen dan huizen he, die vrienden van me hebben een appartement van 4 ton
quote:86m2 is idd niet zo super. En ik hoef heul nog geen babykamertOp maandag 25 oktober 2010 12:04 schreef Goodbye het volgende:
Woonoppervlak is daarentegen weer niet echt mega.
Maar wel alvast een beebiekamer
quote:Allemaal belastingaftrekbaar.Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Notarissen zijn duur!
Hypotheek + levering + testament (2 gelijkluidend) en eventueel samenlevingscontract = 1568 euro
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in het durp waar ik woon, zijn juist weer veel meer huizen dan appartementen en ik schrok me dan ook echt kapót toen ik zag wat ze voor een appartement boven de supermarkt durfden te vragen. Vier ton inderdaad. Heb je heel de dag die kutkarren van de supermarkt onder je door.
Terwijl je voor de helft van dat geld een huis met tuin en garage en open haard en bad hebt.
WTF
quote:Oh dat is echt maar iets groter dan wat ik heb, het zag dr ruimer uitOp maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
86m2 is idd niet zo super. En ik hoef heul nog geen babykamert![]()
Maar goed, ik heb eerlijk gezegd ook liever een wat groter appartement dan een eensgezinswoning compleet met garage en tuin enzo
quote:Waarom zou je geen garage en tuin willen?Op maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb eerlijk gezegd ook liever een wat groter appartement dan een eensgezinswoning compleet met garage en tuin enzo
quote:Tuin is op die lokatie echt amper te vinden denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom zou je geen garage en tuin willen?
quote:Ja hoor, sowieso gewoon Delft, en in R'dam nog centrum (omg. Weena e.d.) en BlijdorpOp maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb 110 m2 en zo groot is mijn huis nietHeb even gezocht in dat buurtje van je, maar qua opp. en prijs is dat appartement wel de beste keus, ja. Kijk je ook nog in andere buurten?
quote:ooh ja, dat is natuurlijk ook zo!Op maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allemaal belastingaftrekbaar.
Je krijgt er nog best een heel leuk gedeelte van terug![]()
quote:Het was dan ook gewoon even ter vergelijk.Op maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:SpannendOp maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
Zo! bouwkundige keuring staat ook geplant
quote:Leuk! Het dak is wel vreemd die houten planken.Op maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Maar schattig is het wel
quote:Neh, eigenlijk niet. Ik weet dat het dakraam, de tuin, en het kozijn (stukje) gedaan moet worden. Daar hebben we in principe 2000 tot 3000 euro voor uitgetrokken.Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SpannendVerwacht je gekke dingen of niet?
quote:Ja dat soort kosten is natuurlijk 3x niks op de totale som. En doe nou eens een PM met welk huisOp maandag 25 oktober 2010 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, eigenlijk niet. Ik weet dat het dakraam, de tuin, en het kozijn (stukje) gedaan moet worden. Daar hebben we in principe 2000 tot 3000 euro voor uitgetrokken.
Zo'n keuring met uitgebreid rapport en kosten kost 325 euro. Ik heb wel zoiets van "we doen hem gewoon want STEL er komt wel iets uit van ruim 5000 euro ofzo afgezien van de bovenstaande punten"
quote:Ooh, snorry! Pm komt eranOp maandag 25 oktober 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat soort kosten is natuurlijk 3x niks op de totale som. En doe nou eens een PM met welk huisIk heb wel PM's van je over een huis, maar daar staat geen linkje bij
alleen over wat perikelen er omheen
quote:Zijn volgens mij vlonders om het dak niet te beschadigen als je er op loopt.Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk! Het dak is wel vreemd die houten planken.
quote:APK, DE dakterrassenmanOp maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn volgens mij vlonders om het dak niet te beschadigen als je er op loopt.
quote:DE magnetronman
quote:DE man die zijn tijd beter indeelt dan zijn secretaresse.
quote:Heb jij de laatste tijd jouw secretaresse nog een beetje ingedeeld?
quote:Ik heb geen secretaresseOp maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij de laatste tijd jouw secretaresse nog een beetje ingedeeld?
quote:Nou kom maar ff langs in onze achtertuin.
quote:Ik heb drie megastruiken citroenmelisse op mn balkon staan, zal ik die gewoon dood laten vriezen of kan ik daar nog iets mee?Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Strega het volgende:
Pagan is onze kuipplanten aan het ophokken in de kas.
Heerlijk zonnetje hier.
Ik heb net de stevia en citroenverbena geoogst. Nu bossen aan het maken en te drogen hangen.
Ondertussen vers kopje thee van stevia en citroenverbena, met een vleugje munt.
quote:Kutje, Willibrord FrequinOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik kijk tvToddlers & Tiaras dat gaat over de gekke moeders (en vaders) die met hun kinderen schoonheidswedstrijden aflopen. dit is een aflevering over vaders. Die ene is zo heumeu, hij weet het alleen zelf nog niet
![]()
Oh-oh, staat er nog iets over Emiel Ratelband in die story?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh bij de weg, ik ben net de Story gaan kopen, en daar staat een foto in van die ex ex van Willebrord, en die was het dus echt he, op Texel, had ik toch maar mooi een scoop kunnen hebben zeg
quote:Ja schat dat lees ik maar ik wil weten of er nog wat in staat over Emiel ookOp maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutje, Willibrord Frequin![]()
En ja, dat vertel ik net
quote:Als het goed gaat sterven ze bovengronds af en komen ze volgend jaar weer op. Het is net onkruid, ik heb ze al jaren in potten. Gewoon even oude spul bovengronds wegknippen als het bros is. Scheut water erbij als de kluit dreigt uit te drogen. In maart zie je dan de plant weer boven komen, net als muntOp maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb drie megastruiken citroenmelisse op mn balkon staan, zal ik die gewoon dood laten vriezen of kan ik daar nog iets mee?
quote:Oh ok, geen idee, ik zal m je zondag laten lezen, hoezo?Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja schat dat lees ik maar ik wil weten of er nog wat in staat over Emiel ook
quote:Oh serieus
quote:Tja, daar ben je mooi klaar mee. Z is Menno Buch hier aangetrouwde familie
quote:Elk huisje heeft zijn kruisje zullen we maar zeggenOp maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar ben je mooi klaar mee. Z is Menno Buch hier aangetrouwde familie![]()
quote:Maar die is wel tof omdat ie de broer is van BoudewijnOp maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar ben je mooi klaar mee. Z is Menno Buch hier aangetrouwde familie![]()
quote:Ik denk dattie live is?Op maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die is wel tof omdat ie de broer is van Boudewijn
Waarom de neuk heb ik ineens de nieuwe layout???
quote:Kweenie, omdat het kan?Op maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die is wel tof omdat ie de broer is van Boudewijn
Waarom de neuk heb ik ineens de nieuwe layout???
quote:Wellus, alleen moet je ff op deOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja crap, nu weet ik ook weer wat ik dr nog meer stom aan vond, dat de smileys niet meer klikbaar zijn
quote:Ja das alweer een klik meerOp maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellus, alleen moet je ff op deklikken om ze allemaal te zien te krijgen
quote:Aldus Danny in het layout-topicVanuit de baggerlayout kan nu iedereen kiezen voor 'New Decade (beta)'.
Dit wordt een korte testperiode waarin je als user nog terug kunt schakelen.
Later deze week verdwijnen de andere layouts.
quote:HoezoOp maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben er heel veel voor over om Zwab maar geen kroew te laten worden
quote:Omdat die gisteren nog zat te jammeren dat ie nieuwe lay out wilde, of eergisteren
quote:Godverdomme. Ik HAAT die nieuwe KUT layout.Op maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus Danny in het layout-topic
quote:Ik vind er ook niet veel aan hoor, maar ja, tis niet anders!Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik HAAT die nieuwe KUT layout.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik HAAT die nieuwe KUT layout.
quote:ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren de oude met dat goud gewend. Ik kan hier niet eens mijn opties in vindenOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
Ik dacht in het begin ook 'Hmz, ik weet het niet hoor'.
Nu zou ik die oude echt niet meer terugwillen.
quote:[Veelgestelde vragen] Nieuwe layoutOp maandag 25 oktober 2010 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog steeds de gewone layout.
Of moet je die andere selecteren als je die wilt hebben?![]()
quote:Maar zodra je dat eenmaal allemaal een keer gevonden hebt is het toch een makkieOp maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren de oude met dat goud gewend. Ik kan hier niet eens mijn opties in vinden
quote:Dan zet je dat toch gewoon uitOp maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef Qwea het volgende:
dat autorefresh sucks ookwat is er mis met gewoon f5?
quote:Jamaar hij autorefresht voordat ze op 'wijziging doorvoeren' kan klikkenOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zet je dat toch gewoon uit
Schuifje naar links, huppetee.
quote:Als je rechts bovenaan je pagina het schuifje helemaal naar links sleurt, staat ie uit, de auto update. Dan hoef je geen wijziging doorvoeren te klikken toch?Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar hij autorefresht voordat ze op 'wijziging doorvoeren' kan klikken
HALP
quote:Dat moet je ook instellenOp maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Maes het volgende:
Ik heb geen nieuwe lay-out of er is zo weinig veranderd dat ik het niet eens in de gaten heb
quote:Oh dan hoef ik niks te doen dusOp maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je ook instellen
[Veelgestelde vragen] Nieuwe layout
quote:Ik heb ook niks gedaan en alles doet het nog.
quote:Nou op vrij korte termijn gaat iedereen 'verplicht' over, omdat dan alle oude layouts vervallen.
quote:Ja das ook zinloos , of je nu over gaat of over een weekOp maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou op vrij korte termijn gaat iedereen 'verplicht' over, omdat dan alle oude layouts vervallen.
Dus dan kan je nu vast een beetje oefenen
quote:Vandaar ook de 'Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das ook zinloos , of je nu over gaat of over een week
quote:Dat is vrij bruut en ook niet zo klantvriendelijkOp maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou op vrij korte termijn gaat iedereen 'verplicht' over, omdat dan alle oude layouts vervallen.
Dus dan kan je nu vast een beetje oefenen
quote:Dat valt volgens mij wel mee, omdat het al maanden wordt aangekondigdOp maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is vrij bruut en ook niet zo klantvriendelijk
quote:Mwah, een datum is er natuurlijk nog nooit aangekondigd, het is inderdaad al maanden 'BINNENKORT verdwijnen de oude layouts' en ' BINNENKORT is de nieuwe voor iedereen beschikbaar'.Op maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee, omdat het al maanden wordt aangekondigd
quote:Ik wist echt van nks, de post van Q is het eerste wat ik erover lees. Maar geen zorg ik ben aan het 'oefenen'Op maandag 25 oktober 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee, omdat het al maanden wordt aangekondigd
quote:Hoe kan je ook een datum aankondigen als je niet weet wanneer je *klaar* genoeg bent?Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, een datum is er natuurlijk nog nooit aangekondigd, het is inderdaad al maanden 'BINNENKORT verdwijnen de oude layouts' en ' BINNENKORT is de nieuwe voor iedereen beschikbaar'.
quote:Dat linkje heb ik hier net al twee keer geplaatstHad ook al geopperd dat er een duidelijke FAQ kwam, daar is Pirania mee bezig geloof ik
quote:Zie Maes, voor mensen die nooit in FB/BUG komen welOp maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je ook een datum aankondigen als je niet weet wanneer je *klaar* genoeg bent?
Anyway, die discussie ga ik hier niet aan, dat lijkt me meer iets voor FB
Het komt in elk geval niet zomaar uit de lucht vallen.
quote:Dat was mijn idee
quote:Is ook niet erg, je kunt ook niet alles volgen en lezen.Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wist echt van nks, de post van Q is het eerste wat ik erover lees. Maar geen zorg ik ben aan het 'oefenen'
quote:Er heeft ook een aantal keer iets over bovenaan op de Index gestaan.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie Maes, voor mensen die nooit in FB/BUG komen welMaar ik snap verder het idee erachter wel hoor
quote:Om jou moet ik al-tijd huilenDat was mijn ideeZie mij constructief bijdragen aan FOK! Moet je nu niet een beetje huilen ook
Van trots?
quote:Dat, en het wordt er sneller en beter van als al die oude layouts er uit zijn begreep ik.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Maes, tis allemaal gratis, dan heb je als klant niet zo veel noten op je zang te hebben hoor
quote:Nou, dit weekend mag je helemaal naar Maastricht, arm ding!Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Maes het volgende:
Ik kom echt verder nergens alleen in Flora en Fauna.
quote:2005 belde, ze wilden hun linkje terugOp maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, voor wie mama appelsapjes leuk vindt:
quote:En jezelf en anderen kleurtjes gevenOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Greys het volgende:
En wat voor iedereen wel handig is dus...
Als je helemaal rechtsboven (echt heeeeeelemaal rechts bovenin) op het meest rechter icoontje klikt, die gekleurde vlakjes, daar kan je je icoontjes 'vast zetten'. Nu zie je bv alleen de fobo en edit icoontjes als je er overheen schuifelt met je muis, maar je kunt ze ook vast zetten, zodat je ze altijd ziet. En zo zijn er best veel dingen die je zelf kunt instellen die je prettig vindt.
Het is even rommelen, maar daarna werkt ie echt fijn
quote:Waar kan ik mij inschrijven?Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ik doe zaterdagavond wel een stoomcursus met je
quote:Sorry, vol = vol.Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waar kan ik mij inschrijven?![]()
Of is dat tegelijk met het zure vlees?
quote:Jij mag wel bij mij op stoomcursusOp maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waar kan ik mij inschrijven?![]()
Of is dat tegelijk met het zure vlees?
quote:Ben je al van dat zure vlees aan het proeven?
quote:2000 belde, ze willen hun grap terug.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2005 belde, ze wilden hun linkje terug
quote:Nou, ga jij maar bij Greys eten hoorOp maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
2000 belde, ze willen hun grap terug.
quote:Met plezier!Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ga jij maar bij Greys eten hoor
quote:JAHAAAAAAAAAAOp maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met plezier!
Grees, zal ik PS I love you en Serendipity meenemen?
quote:Pop goes my heart!Of maken we er een Pop!avond van?
quote:Oi, don't take over, ik was eerst.Op maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met plezier!
Grees, zal ik PS I love you en Serendipity meenemen?
Of maken we er een Pop!avond van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Je had de verkeerde gequote he?Op maandag 25 oktober 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Zie je, dat is die kutzelfverversende nieuwe layout!
quote:Gaat lekker met die nieuwe software van je.
quote:Ja, omdat dat topic verspringt terwijl je dr naar kijkt, wat een vooruitgang!Op maandag 25 oktober 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had de verkeerde gequote he?![]()
*Klik*
Kut! Verkeerde!
quote:Goed he.Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat lekker met die nieuwe software van je.
quote:Nope. Ik kwam om te stomen, maar laat maar.Op maandag 25 oktober 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
Jij gaat toch zeker geen Serendipity kijken?
quote:Zet dat dan uihuittttttttttttttttOp maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, omdat dat topic verspringt terwijl je dr naar kijkt, wat een vooruitgang!
quote:Whut, waiiiiiii?Op maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nope. Ik kwam om te stomen, maar laat maar.
quote:Nou ja, mss kan ik dr maar beter aan wennen, want als ik alles uit zet heb ik dr helemaal geen ene moer aan toch?
quote:Bovenaan de pagina waar je nu zit, rechts, zit een blauw schuifje.Op maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe moest dat ook alweer? Het is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Oeh, ik ben trots op jeOp maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, mss kan ik dr maar beter aan wennen, want als ik alles uit zet heb ik dr helemaal geen ene moer aan toch?
quote:Wat ben je toch schattigOp maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina waar je nu zit, rechts, zit een blauw schuifje.
"Update elke xx seconden". Als je dat helemaal naar links schuift, staat het uit
quote:Ik roep het rustig nog 34 keer hoor, hoe het moetOp maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben je toch schattig![]()
Unlike some people, ik noem geen namen maar ik kijk jouw kant op, APK
quote:Ik ken vrouwenOp maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Whut, waiiiiiii?
Als ik met jou stoom, mag ik dan niet Serendipitydingesen met Muis? Ook? Op een andere avond? Ga ik meteen aan de ketting?
quote:Driedubbele woordwaardeOp maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, waiiiiiii?
Als ik met jou stoom, mag ik dan niet Serendipitydingesen met Muis? Ook? Op een andere avond? Ga ik meteen aan de ketting?
quote:Waarom kijkt dat ene oog een geheel andere kant opOp maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Unlike some people, ik noem geen namen maar ik kijk jouw kant op, APK
quote:Koekie in de discoOp maandag 25 oktober 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen
Je bent 5 minuten binnen en de rest van de avond staat The best of ABBA op repeat.
quote:Omdat ik rechts cataract heb.Op maandag 25 oktober 2010 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kijkt dat ene oog een geheel andere kant op
quote:Moet je proberen om dat ook links te krijgen dan kijk je weer recht.Op maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik rechts cataract heb.
Nu jij weer
quote:Nein, ik verheug me veel te veel op mijn pasta met kip en pijnboompitten en zulks zometeenOp maandag 25 oktober 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten we vanavond allemaal bij Greys?![]()
Dan stap ik snel in de auto, dan ben ik net op tijd voor het toetje
quote:Kun je met een oog naar je partner kijken en met het andere oog naar Top Gear.Op maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan er blind van worden![]()
Maar het is niet progressief ofzo dus![]()
En loensen is sekseh
quote:Hier een broodje shoarma met veeeeel knoflooksausOp maandag 25 oktober 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, ik verheug me veel te veel op mijn pasta met kip en pijnboompitten en zulks zometeen
quote:
quote:GezondOp maandag 25 oktober 2010 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier een broodje shoarma met veeeeel knoflooksaus
quote:Oeh, steamy widows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.APK
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet Boeuf Stroganoff
Hupsa Daisy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.APK![]()
Eens kijken of ik iets soortgelijks kan fabriceren vanavond.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Dit moet ongeveer twee uur opstaan, dus niet vijf minuten en PINGOp maandag 25 oktober 2010 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Hupsa Daisy!![]()
Eens kijken of ik iets soorgelijks kan fabriceren vanavond.
quote:Tot zooooo
quote:Daarom zei ik ook 'soorgelijks'Op maandag 25 oktober 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
Dit moet ongeveer twee uur opstaan, dus niet vijf minuten en PING
quote:Ik ben errrrrg benieuwd
quote:Dank je! Het gaat elke week een beetje beterOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef Strega het volgende:
ElizaB, hoe gaat het nu met je arm enz?
quote:Hoog tijd, ja
quote:Woei, dat klinkt lekkerOp maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
Elies mag ook bij mij op stoomcursus.
Da's jammer dat zij dan al weer weet hoe het werkt
quote:Hier is het meer AC/DCOp maandag 25 oktober 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen
Je bent 5 minuten binnen en de rest van de avond staat The best of ABBA op repeat.
quote:Enlighten me: wat is trucen?Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een stukje wijzer geworden en de verkopende partij probeerde me te trucen
quote:Dan kom ik bij jou stomen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een stukje wijzer geworden en de verkopende partij probeerde me te trucen
quote:Dat je te weinig post en dat je daarom ff op donkergrijs gaat. Wat daar de leut van is, snap ik ook nietOp maandag 25 oktober 2010 17:58 schreef Maes het volgende:
Oeh wat is dat met die melding dat ik te lang niet iets gedaan heb?
quote:Oh, dan ververst hij gewoon niet meer automatisch. Als je je muis even beweegt verdwijnt die melding vanzelfOp maandag 25 oktober 2010 17:58 schreef Maes het volgende:
Oeh wat is dat met die melding dat ik te lang niet iets gedaan heb?
quote:Ow ja, en dat ook natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dan ververst hij gewoon niet meer automatisch. Als je je muis even beweegt verdwijnt die melding vanzelf
quote:Anderen een bericht sturen is over het algemeen leuker.Op maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef APK het volgende:
'Stuur jezelf een privebericht'
Goeie feature.
quote:Hé, jij hebt twitter.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
Anderen een bericht sturen is over het algemeen leuker.
quote:Ja, dat vind ik ook irritant!Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Echt achterlijk, die extra klik voor het smileyscherm.
quote:Mwah, ik heb geen twitter. FOK! ESF heeft TwitterOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, jij hebt twitter.
Twitter.![]()
Echt achterlijk, die extra klik voor het smileyscherm.
quote:Wel lief dat ze een foto van jou gebruikt hebben om de onlinestatus aan te geven:Op maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Mwah, ik heb geen twitter. FOK! ESF heeft Twitter
Ik kan er nog niet zo mee overweg
quote:Greys heeft langer haarOp maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wel lief dat ze een foto van jou gebruikt hebben om de onlinestatus aan te geven: [ afbeelding ]
quote:Heb er uuuuuuuuuuuuuuren model voor moeten zitten!Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wel lief dat ze een foto van jou gebruikt hebben om de onlinestatus aan te geven: [ afbeelding ]
quote:Weet je hoelang danny met die nieuwe layout bezig is geweest?
quote:Nog voor de bagger lay out?Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je hoe lang danny met die nieuwe layout bezig is geweest?
quote:Dat was nog in de tijd dat mijn haar nog kort en blond was
quote:Ja, echt zooooo niet Greys!Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd dat mijn haar nog kort en blond was
(OMG, als ik die foto terug zie)
quote:Dan belde er iemand naar mijn werk en dan wisten ze even niet hoe ik heet en dan vroegen ze naar 'dat meisje met dat lange donkere haar' en dan verzuchtte mijn baas 'Nou eh... dát is inmiddels al weer kort en blond hoor
quote:Cat22.
quote:Zat je in een wilde periode?Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan belde er iemand naar mijn werk en dan wisten ze even niet hoe ik heet en dan vroegen ze naar 'dat meisje met dat lange donkere haar' en dan verzuchtte mijn baas 'Nou eh... dát is inmiddels al weer kort en blond hoor'. En dan waren ze daar net aan gewend en dan was het weer rood met een paar witte strepen (whyyyyy?
) of zwart met een donkerrode streep
quote:Ja! Gisteravond laat. Een jongetjeOp maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat22.![]()
De kinders hebben nu 3 verdiepingen tot hun beschikking en dat is veel interessanter.
Is Tombo inmiddels tante? Ik hoop het wel. Voor haar zus, maar misschien nog wel meer voor haar.
quote:Ze is tante!Op maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat22.![]()
De kinders hebben nu 3 verdiepingen tot hun beschikking en dat is veel interessanter.
Is Tombo inmiddels tante? Ik hoop het wel. Voor haar zus, maar misschien nog wel meer voor haar.
quote:Ik had altijd een wilde periodeOp maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zat je in een wilde periode?![]()
Ik heb het ooit bruin gehad. En daarvoor de bovenkant blond en de onderkant bruin, dat was toen hip![]()
Nu al jaren m'n eigen haarkleur!
quote:Ik ga echt nóóit kort. Ja misschien net boven de schouders ofzo, maar liever houd ik het lang!Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had altijd een wilde periode![]()
Het is eigenlijk pas sinds de laatste eh... twee jaar ofzo, dat ik mijn haar gewoon zo gelaten heb en niet meer heb afgeknipt. En nu laat ik het ook gewoon zo. Denk ik
quote:Nee helemaal kort ga ik ook niet meer. Dat durf ik niet meer.Op maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga echt nóóit kort. Ja misschien net boven de schouders ofzo, maar liever houd ik het lang!
quote:Ow,Op maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet jij trouwens of dit moeilijk is?
Onderstebovenzoenen?
1 2 3 | Wat is dit nou weer? ?> |
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow,dat is lekkurrrr
Als je daar begint en dan steeds iets verder...
Laat maar
Ben ff weg
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze is tante!
Maar ik heb nog geen pm met naam
quote:Nee, ik was ff koffie halen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik was ff koffie halen
Maar seroius... je hebt toch wel eens ondersteboven gezoend
Ik welEn toen, en toen....
La la la la!
quote:Je komt al geroepen
quote:Nee, egnie! Ik ben een onderstebovenmaagd!Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik was ff koffie halen
Maar seroius... je hebt toch wel eens ondersteboven gezoend
quote:Effe wachten, het is haast half twaalfIk welEn toen, en toen....
La la la la!
quote:Op je ava klikken.Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef APK het volgende:
Waar zitten de opties zoals avatar wijzigen enzo?
quote:Het is al bijna 6 novemberOp maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Nee, egnie! Ik ben een onderstebovenmaagd!
Of het was in elk geval niet memorabel
quote:Paint jij vast de setup?Effe wachten, het is haast half twaalf
quote:Garpje
quote:Euh ik zal die youtube eens bekijken.dan weet ik het isOp maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je komt al geroepen
Jij hebt toch wel eens ondersteboven gezoendToch
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
Garpje
Tussen de schroevendraaier en de vierkantjes zit nog een knop. Die moet je hebben
quote:Over de nieuwe layout (die je kunt instellen, ook als je geen abo hebt, sinds vandaag).
quote:APK is informatief en to the point!
quote:[Veelgestelde vragen] Nieuwe layoutOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
APK is informatief en to the point!![]()
![]()
Volgende vraag: waar kan ik die nieuwe layout vinden?
quote:Eerst 'bagger' als layout instellen als je nog 'silver' gebruikt en dan 'New nog iets' kiezen.Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
APK is informatief en to the point!![]()
![]()
Volgende vraag: waar kan ik die nieuwe layout vinden?
quote:Ja idd zag laatst ook een interview van haar en kan me best voorstellen dat ze door het lint gegaan is.Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwtje van Lange FransWat een gedoe allemaal.
Best sneu.
quote:Volgens mij is dat slomo en is het in de film binnen 5 sec voorbij.Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Over de nieuwe layout (die je kunt instellen, ook als je geen abo hebt, sinds vandaag).
En over onderstebovenzoenen:
quote:Is er al meer bekend, dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Best sneu.
quote:Heb ze gedaan dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Best sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |