quote:Niet dat ik je dik vind hoor, KOM, gewoon 'big boned'.
quote:Ik heb er al een mega CRT voor op zolder gezet JK.Op maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, nu zie ik van die taferelen voor me als in die Southparkaflevering met Cartman in de toekomst die een Wii aan wil sluiten op een beeldscherm...
quote:Lekkel!Op maandag 25 oktober 2010 11:12 schreef Joene het volgende:
Kempense Meren ofzo ! oud centerparc /nu sunparks dingPrima te doen vroeger al is geweest en nu in het hotelappartement is beter met ontbijt aan de deur enzo
quote:Da's me iets te oldschool eigenlijk.
quote:In een MSXII kun je ook cartridges stoppen.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Da's me iets te oldschool eigenlijk.. Is ook gewoon kut qua games spelen, zo'n cartridge systeem is veel hendiger.
quote:Ok okay. Ik was meer van de C64 kant en was dus altijd aan het klooien met bandjes en floppies.Op maandag 25 oktober 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In een MSXII kun je ook cartridges stoppen.
quote:Hm, in de C64 kon je ook cartridges stoppen toch? Of had die enkel bandjes (en later floppies)?Op maandag 25 oktober 2010 11:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ok okay. Ik was meer van de C64 kant en was dus altijd aan het klooien met bandjes en floppies.
quote:Mja aan de achterkant konden wel cartridges maar het was gebruikelijker om daar iets van een Final of Expert Cartridge in te doen ipv games. Zijn ook niet veel games op cartridge formaat uitgekomen alhoewel ik er wel 1 of 2 had geloof ik.Op maandag 25 oktober 2010 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, in de C64 kon je ook cartridges stoppen toch? Of had die enkel bandjes (en later floppies)?
quote:Ja ruk was dat.Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, zo.
Wel veel uurtjes samen met een lagere school vrind aan de C64 besteed, Ghostbusters en Spyhunter.. Allemaal laden vanaf bandje.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |