quote:Niet dat ik je dik vind hoor, KOM, gewoon 'big boned'.
quote:Ik heb er al een mega CRT voor op zolder gezet JK.Op maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, nu zie ik van die taferelen voor me als in die Southparkaflevering met Cartman in de toekomst die een Wii aan wil sluiten op een beeldscherm...
quote:Lekkel!Op maandag 25 oktober 2010 11:12 schreef Joene het volgende:
Kempense Meren ofzo ! oud centerparc /nu sunparks dingPrima te doen vroeger al is geweest en nu in het hotelappartement is beter met ontbijt aan de deur enzo
quote:Da's me iets te oldschool eigenlijk.
quote:In een MSXII kun je ook cartridges stoppen.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Da's me iets te oldschool eigenlijk.. Is ook gewoon kut qua games spelen, zo'n cartridge systeem is veel hendiger.
quote:Ok okay. Ik was meer van de C64 kant en was dus altijd aan het klooien met bandjes en floppies.Op maandag 25 oktober 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In een MSXII kun je ook cartridges stoppen.
quote:Hm, in de C64 kon je ook cartridges stoppen toch? Of had die enkel bandjes (en later floppies)?Op maandag 25 oktober 2010 11:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ok okay. Ik was meer van de C64 kant en was dus altijd aan het klooien met bandjes en floppies.
quote:Mja aan de achterkant konden wel cartridges maar het was gebruikelijker om daar iets van een Final of Expert Cartridge in te doen ipv games. Zijn ook niet veel games op cartridge formaat uitgekomen alhoewel ik er wel 1 of 2 had geloof ik.Op maandag 25 oktober 2010 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, in de C64 kon je ook cartridges stoppen toch? Of had die enkel bandjes (en later floppies)?
quote:Ja ruk was dat.Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, zo.
Wel veel uurtjes samen met een lagere school vrind aan de C64 besteed, Ghostbusters en Spyhunter.. Allemaal laden vanaf bandje.
.
quote:Ah, het is wel duidelijk waar Steve Jobbs zijn mosterd heeft gehaald, whehehe.Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
OMG GEOS.. http://www.commodore.ca/history/company/turks_geos.htm
Dat zat echt ver weggestopt maar it's all coming back now..
quote:GEOS is zelfs ooit geport naar het Apple II platform lees ik dus net. Nou zit ik echt vol met dit soort zinloze weetjes maar dit wist ik écht niet.Op maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, het is wel duidelijk waar Steve Jobbs zijn mosterd heeft gehaald, whehehe.
quote:Vanmiddag J , ik heb hilde al gezegd dat ze zo min mogelijk kleding an moest ?Op maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wanneer ga je? En weet h al dat ze d'r spannende pakje mee moet nemen?
quote:het enige goeie van Rotterdam was dat het in de oorlog helemaal plat lag men.
quote:Blijft er dan wel wat over eigenlijk?Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef KingOfMars het volgende:
Rotterdam..
Minus al de negerts dan.
quote:Tuurlijk. Nuance is kut, immers.Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of schaar je die ook onder 'negers'?
quote:Behalve dat Italiaanse winkeltje aan het eind van de Blaak met die heerlijke pizzastukken die je zelf kunt (laten) beleggen neem ik aan?Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef Joene het volgende:
Zie je niks goeds aan dat hele rotterdam
quote:Staat die ouwe knakkert er nog steeds dan?Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die hebben sowieso enorm veel lekkere dingen. Ook goede lasagna.. "Wielt oe ain schoitje room daarbai?"
quote:Check!Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, je kan hier goed een aderverkalking bij elkaar eten.
quote:En of andere nerd club was bezig een nieuwe commodore te maken. Van hedendaagse hardware. ff zoeken of ik het vinden kan...
quote:Ik zie niets staan over software, draait er Windows Mobile 6.5 op ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En of andere nerd club was bezig een nieuwe commodore te maken. Van hedendaagse hardware. ff zoeken of ik het vinden kan...
Deze sowieso: http://www.nu.nl/gadgets/2321025/commodore-kondigt-pc64.html
Maar volgens mij was er ook ng een ploeg die de oude commodore OS aan het porten was naar nieuwe hardware.
quote:GEOS natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie niets staan over software, draait er Windows Mobile 6.5 op ofzo?
quote:Had jij vriendjes? Goeie nerds hebben alleen een hoom-compjueter!Op dinsdag 26 oktober 2010 08:25 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was vroeger altijd keijaloers op vriendjes met een C128.
quote:Listings overtypen uit boekjes in de bieb. Zo deed ik dat tenminste. En dan had je ergens in die 20.000 regels een typfout gemaakt en mocht je weer opnieuw beginnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
Dat moest wel anders kwam je niet aan je gamez. Internet was er nog niet he.
quote:Ja gekkenhuis hier. En ik ben pissig dus niet echt een leuk persoon om mee te werken/babbelen op het moment.
quote:BOOS OP MIJN WERK!!!
quote:!!!Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
quote:Herkenbaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
Gatver wat is dat auto-update irritant zeg. Wil je net ergens op klikken gaat je scherm refreshen, WIE heeft dat bedacht?.
Ja ok het kan uit maar ik heb het nu al 3x uitgezet ofzo.
quote:Dat ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
Of gewoon een allergische reactie op OUD?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie wat vervelend, veel sterkte voor jou en volhouden je bent er bijna straks als je je kindje in de armen sluit ben je alles vergeten.
quote:Wacht maar af. Straks moet je je nog gaan melden ook als je tegen het eind loopt anders gaan ze je missen en zoeken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dr al hoorDat kindje komt er ook wel zonder daar te posten
quote:Ik wens ze veel succesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wacht maar af. Straks moet je je nog gaan melden ook als je tegen het eind loopt anders gaan ze je missen en zoeken.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk, die wandelende mormonenbommen.
quote:Nee men ik was te druk met neuken je weet tog !Op dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef KingOfMars het volgende:
Heeft J. nou echt een verkansepark zonder wy-fy uitgekozen?
quote:Vandaar dat ik het ff bij zette J speciaal voor jou.
quote:Weet jij hoe JK het bedoelt J ?
quote:'t Is idd nog buggy as hell maar gelukkig gaan we het wel over 2 dagen iedereen door z'n strot rammen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef Joene het volgende:
Moet je nou godver per topic dat autoupdate uitzetten ?
quote:Dat kun je uitzetten. Mocht je de moed kunnen verzamelen je door de oh-zo-intuitieve interface heen te worstelen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:51 schreef Joene het volgende:
ik kijk er naar uit fijn ook die mouseover dingetjes overal
quote:Welkom op FOK!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:53 schreef Tally het volgende:
Blah blah blah.. Als je er iets over zegt zit je te zeiken
quote:Ach dat valt best mee, tis ff wennen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:56 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het een kermis ding maar goed.
quote:Ik vind het een tyfuslayout.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind jullie ook wel een beetje zeikerds hoor. Die nieuwe lay-out is prima te pruimen.
quote:Waarom dan. Je typt tekst en die verschijnt.
quote:Autorefresh en voorbijspringende knopjes zijn gewoon nogo's. Het zijn iig features die je niet standaard aan moet zetten. Leuk voor de diehards maar de nietsvermoedende newbie haakt daar op af. Ik krijg er een beetje Linux gevoel bij: volgeplempt met features maar usability is even overgeslagen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan. Je typt tekst en die verschijnt.
Ik vind de haast religieuze waarde die aan oude layouts gegeven wordt die, mind you, ook als zwaar kut werden bestempeld gedurende hun introductie ook wel een beetje treurig hoor.
quote:Ja ik snap de haast ook niet zo. Fix gewoon eerst even die bugs, laat er nog eens wat grafisch vormgevers naar kijken (die lopen hier vast rond) en breng dat ding dan uit. Ipv je te verliezen in feature na feature na feature.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:02 schreef Joene het volgende:
mwah ik hou er niet van dat de overzichtelijkheid verdwijnt en ik vind het opties menu , alsmede mouseovers en features die niet werken als autoupdate uitzetten mateloos irritant om dan toch de layout door te drukken en Bagger die prima functioneerd te verwijderen maar goed das mijn mening whehehehehee
quote:GAAT HET WERE OVER STIEFJOPS ALTIJDE WEER LINKSE RAKKERS EN KERKOp dinsdag 26 oktober 2010 18:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Autorefresh en voorbijspringende knopjes zijn gewoon nogo's. Het zijn iig features die je niet standaard aan moet zetten. Leuk voor de diehards maar de nietsvermoedende newbie haakt daar op af. Ik krijg er een beetje Linux gevoel bij: volgeplempt met features maar usability is even overgeslagen.
quote:Dat geeft niet, J. Minderwaardige mensen moeten er ook zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou wel willen reageren op je Q maar de knopjes verdwijnen steeds. En het quoten naar de quickreply box gaat fout. Oh en ik klik uiteindelijk mis omdat het topic tóch autoupdate.
Sorry..
quote:true, maar het is redelijk eenvoudig vast te zetten en sommige features zijn echt wel leuk verzonnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Autorefresh en voorbijspringende knopjes zijn gewoon nogo's. Het zijn iig features die je niet standaard aan moet zetten. Leuk voor de diehards maar de nietsvermoedende newbie haakt daar op af. Ik krijg er een beetje Linux gevoel bij: volgeplempt met features maar usability is even overgeslagen.
quote:Ik had het niet zo op nintendo...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Nice, had ik al verteld dat ik straks waarschijnlijk een SNES (in originele doos) met Super Mario World en Donky Kong Country heb?
That is, als ik niet voor die 5 tientjes afgezet word ofzo.
quote:Pics van je 19 jarige zusje or gtfo.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ha vuige sletjes van me!
Hoe is het leven hier?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pics van je 19 jarige zusje or gtfo.
quote:DE GEWONE MAN MAG WACHTEN OP DE RESULTATEN TERWIJL DE HOGE HEREN DOKTOREN OM ZIJN ONWETENDHEID LACHEN IN HUN PLUCHE ACHTERKAMERTJES, KOM!!!!!!!!!1111Op woensdag 27 oktober 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Hoor je daar niet direct een uitslag van dan?
quote:Nee over 5 dagenOp woensdag 27 oktober 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Hoor je daar niet direct een uitslag van dan?
quote:Nee plaatselijk STAR punt (Stichting Artsen Laboratorium Rotterdam)Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
Is het in het ziekenhuis gedaan dan?
quote:Ja bij de huisarts word je ook door het artsenlab geprikt. En krijg je een week later van de huisarts je suiker. Doen ze tegenwoordig niet meer gelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef KingOfMars het volgende:
Oh okay. Bij de huisarts heb je toch gelijk de uitslag geloof ik? Of heb ik het nou alweer helemaal verdrongen.
quote:http://www.stuncom.nl/wii(...)als8m3cfb0s0h4pn01b2Op woensdag 27 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, de Wii ook bovengezet. Onder het motto als je maar lang genoeg wacht wordt het vanzelf retro.
Die zou ik eigenlijk eens om moeten laten bouwen (whehehehe). Daar ga ik dus echt geen 50 euro per spel aan uit geven. Hoe werkt dat nowadays eigenlijk?
quote:Bij hen heb ik mijn PSP om laten bouwen. En ben ik nog steeds erg blij meeOp woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef KingOfMars het volgende:
Thanks T was me er ook al druk doorheen aan het googelen. Ff wat mailtjes gestuurd.
quote:Dat niet natuurlijk!
quote:Gewoon softmodden. Kost je niksOp woensdag 27 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, de Wii ook bovengezet. Onder het motto als je maar lang genoeg wacht wordt het vanzelf retro.
Die zou ik eigenlijk eens om moeten laten bouwen (whehehehe). Daar ga ik dus echt geen 50 euro per spel aan uit geven. Hoe werkt dat nowadays eigenlijk?
quote:Mja ik heb maar een paar Wii spellen en ik zie allemaal tutorials die exploits gebruiken in spellen die ik niet heb.Op woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon softmodden. Kost je niks
quote:spellenOp woensdag 27 oktober 2010 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik heb maar een paar Wii spellen en ik zie allemaal tutorials die exploits gebruiken in spellen die ik niet heb.
quote:Nu al bedankt!Op woensdag 27 oktober 2010 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
spellenBannerbomb
Zal je vanavond een tutorialtje mailen
quote:Als hij zo'n opmerking maakt na de echo volgende week kloof ik zijn kop
quote:Als een piemel liefde is heb ik die juist veel in me de laatste tijd J.Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef KingOfMars het volgende:
Whehe je zei 'in je'.
Wehehehehehe.
quote:Los, los, mwah.. Ik heb weer seks
quote:Dat was/is het ook
quote:Mjah ik weet niet tot welke firmware ze al een hack hebben. Je moet namelijk een exploit vinden om toegang te krijgen tot het systeem. Maar niet getreurd vaak zijn er wel downgrades te vindenOp woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat niet lastig als je de laatste officiele nintendo update hebt geinstalleerd? (Doe ik altijd braaf namelijk...).
quote:Misselijke types.Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vakantievierende mensen zijn net als mensen die thuisblijven 'werken' omdat hun kind ziek is.
quote:Jij werkt tenminste nog.Op donderdag 28 oktober 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo.
Vandaag ben ik zo'n hufter die onverwachts thuis werkt omdat z'n kind ziek is..
quote:Ach, geef mij een VPN client en ik kan alles wat ik op de zaak ook kan.Op donderdag 28 oktober 2010 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij werkt tenminste nog.
Zijn er zat die gewoon roepen: Ik kom niet, want mijn kindje is ziek!
quote:Alsof KOM meer gaat doen dan 2 mailtjes half beantwoorden, zijn kind in bed leggen en de rest van de dag vuyghe pr0n kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 09:39 schreef Tally het volgende:
Jij werkt tenminste nog.
Zijn er zat die gewoon roepen: Ik kom niet, want mijn kindje is ziek!
quote:Ik was eigenlijk van plan om straks Mario World te gaan spelen maar dit klinkt ook goed zeg! Lastig. Keuzes, keuzes.Op donderdag 28 oktober 2010 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof KOM meer gaat doen dan 2 mailtjes half beantwoorden, zijn kind in bed leggen en de rest van de dag vuyghe pr0n kijken.
quote:Die expert had gezegd: Nee die lamp kan nooit stuk gegaan zijn door die klap.
quote:Op zich wel he. En hij eerst maar roepen: DA KENNIE!!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
Het klinkt wel als iets waar een lamp stuk van kan gaan. Op zich dan. He.
quote:Kweenie JK. Kan je zwanger raken van een banaan?Op donderdag 28 oktober 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ALWEER, BEN JE ZWANGERIG OFZO?
quote:Hmm.. Dan is het daar niet van. Ik eet geen bananenOp donderdag 28 oktober 2010 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er was een aantal jaar zo een filmpje van een meiske met een banaan dat dat wel leek te suggereren, ja.
quote:Ik heb wel eens zoeen verhaal gehoord van iemand die zwanger is geworden in bad ofzo!!!111111Op donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Dan is het daar niet van. Ik eet geen bananen
quote:Het meisje in het filmpje stopte de banaan ook niet in haar mond, T.Op donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Dan is het daar niet van. Ik eet geen bananen
quote:"Pas op met softdrugs mensen ik ken iemand die een vriend van een neef heeft verloren die is overleden en die blowde heel veel. Okay, hij is overreden door een vrachtwagen, maar je weet maar nooit."Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb wel eens zoeen verhaal gehoord van iemand die zwanger is geworden in bad ofzo!!!111111
quote:Wij kopen nooit bananen JK, want ik eet ze nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het meisje in het filmpje stopte de banaan ook niet in haar mond, T.
quote:Ik ook
quote:PAK ZE JK! PAK ZE!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JIJ BENT OOK RUPSJE NOOITGENOEG TERWIJL ER VOOR DE HARDWERKENDE MAN OP DE STRAAT NIKS OVERBLIJFT, MENSE!
quote:dat duurt nog wel ffOp vrijdag 29 oktober 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], het is je van harte gegund hoor, T, [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ]. Stel je voor dat je niet uitgerust aan je 16 weken werpvakantie kunt beginnen, [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
quote:Je hebt dan geen pc die bij de tijd is en die je nog moet aantrappen maar wel een smartphone?
quote:Ik vis wel elke hoax er binnen 2 tellen uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, swets, moet jij niet ook R&P gaan modden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |