quote:Lief ! helaas gemist. Was even thee aan het halen.Op maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik riep net op je vanwege dat stukje Memories
Das mijn liedje voor jou
quote:Ja das heel handig idd !Op maandag 25 oktober 2010 15:59 schreef Pino112 het volgende:
Met de nieuwe layout kan je met één knop het nieuwe topic klaar hebben, alleen de TT moet nog veranderd worden![]()
Handug!
quote:Mijn hondjes zijn chinezen, en mijn opa ook
quote:Nee hoor, iedereen hier kotst op Coen en SanderOp maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet veel aan Coen en Sander vindt he
quote:Ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier kotst op Coen en Sander
quote:Oh ik dacht alleen op GielOp maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier kotst op Coen en Sander
quote:Opzich wel lollig maar alweer kapot gedraaid op de radioOp maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
FUCK YOU, wat een bazenplaat is dat toch!!!!![]()
![]()
quote:Ja ik niet hoor, ik zit hier verdorie altijd in mn uppie te luisteren elke morgen
quote:Nah, die van Lily Allen is veel leukerderOp maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
FUCK YOU, wat een bazenplaat is dat toch!!!!![]()
![]()
quote:GIEEEEEEELOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik niet hoor, ik zit hier verdorie altijd in mn uppie te luisteren elke morgen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
OK, deze bash is wel geniaal
Toen dat vreselijke kuttitanic nr uitkwam heeft een collega van Virgin me es vreselijk zitten naaien door dat nr telkens langer te mixen.
Tot ik gilde "voor mn gevoel sta ik hier godverdomme al een half uur naar dat gejammer te luisteren!!!!!!!" en iedereen over de grond rolde van het lachen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
KANE, wat een bazenband is dat toch!!!!![]()
![]()
quote:Idd, heb 't destijds ook al een keer aangegeven. Helaas niks mee gedaanOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Sirolf het volgende:
En toch vind ik diverse letters in de nieuwe lay behoorlijk klein, vooral de pagina-navigatie...
Och, gelukkig is er de Firefox-plugin Stylish, waarmee ik dit zelf aan kan passen via wat CSS.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Paul waarom heb jij zoeen slechte muzieksmaak?
quote:Beiden tien(duizend) keer niks.Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik vind My Heart WIll Go On wel mooi, zeker in combinatie met de film
quote:Klopt, dit is stukken beter:Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd, heb 't destijds ook al een keer aangegeven. Helaas niks mee gedaan. Icoontjes en datum/tijd rechtsboven een post zijn ook veel te klein
.
quote:BijvoorbeeldOp maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dit is stukken beter:
[ link | afbeelding ]
quote:Ik ben niet door jullie straat gekomen net... Dus om als een idioot vanaf Plein 1992 te gaan zwaaien, vond ik niet zo'n geslaagd plan
quote:Sta ik weer voor niks de hele middag al achter het raamOp maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben niet door jullie straat gekomen net... Dus om als een idioot vanaf Plein 1992 te gaan zwaaien, vond ik niet zo'n geslaagd plan.
quote:Hmja, sorryOp maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sta ik weer voor niks de hele middag al achter het raam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |