quote:Een maandagmiddag dip is niet meer hetzelfde na het horen van jouw favoriet..!
Dexy's midnight runners - Come on Eileen 42%
Peter Schilling - Major Tom (vollig losgelost) 41%
Joan Jett & The Black hearts - I love rock 'n roll 17%
quote:Ik vind het wel meevallen, vooral bij @Work vond ik het goed maar dat is meestal wel zo.Op maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vandaag is het weer bar en boos met de muziek op 3fm
quote:Ha, jij hebt dat filmpje snel gevonden!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ha, jij hebt dat filmpje snel gevonden!Lach maar. Je zal er maar mee in huis wonen en de hele dag door: "Rimbimbimbimbimbimbim.. Tjibbe!" moeten horen en de vragen over Tjibbe moeten beantwoorden.
'mama, mag Tjibbe alleen praten als er eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' wordt gedaan? Of *kan* Tjibbe alleen praten als ze eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' gedaan hebben?' Gevolgd door 'ik vind Tjibbe grappig! Mag Tjibbe zo weer praten denk je?'
En dan mag hij maar af en toe het eerste halfuurtje meekijken ofzo ;-)
quote:Bekijk dan ook http://twitter.com/#!/domien en http://twitter.com/#!/effeekdom eens.Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ha, jij hebt dat filmpje snel gevonden!Lach maar. Je zal er maar mee in huis wonen en de hele dag door: "Rimbimbimbimbimbimbim.. Tjibbe!" moeten horen en de vragen over Tjibbe moeten beantwoorden.
'mama, mag Tjibbe alleen praten als er eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' wordt gedaan? Of *kan* Tjibbe alleen praten als ze eerst 'rimbimbimbimbimbimbimbimbim...Tjibbe!' gedaan hebben?' Gevolgd door 'ik vind Tjibbe grappig! Mag Tjibbe zo weer praten denk je?'
En dan mag hij maar af en toe het eerste halfuurtje meekijken ofzo ;-)
quote:LOL misschien wel! Hoe had je dat filmpje zo snel gevonden nadat hij geupload was? Was echt verrast om hem zo ineens langs te zien komen op twitterOp maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er voor Tjibbe wel business in het entertainen van kids op de vrije Woensdagmiddag.
quote:Ik was van plan wat beelden terug te kijken van Ekstra-Weekend van afgelopen Vrijdag, ik had hem niet volledig gehoord/gekeken. Dus typte ik bij Youtube 'Ekstra Weekend' in en vervolgens op datum sorteren en toen stond die bovenaan, ik dacht dat moet ik toch even aanschouwen.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef TearSong het volgende:
[..]
LOL misschien wel! Hoe had je dat filmpje zo snel gevonden nadat hij geupload was? Was echt verrast om hem zo ineens langs te zien komen op twitterWordt snel opgepikt, grappig!
quote:Mss issie bang voor vogelsOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Potvetdikkie, ik ben er even niet en meteen is Domien geweest
Hoi Domien
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef -Hans- het volgende:
Supreme. Wereldplaat. Zo mooi. Vette clip ook.
quote:Ja, ik vind het zo niet fijn met de smileys
quote:Handig die auto update he.
quote:Dat had ik in het begin ook, maar leer ze nu uit m'n hoofd.Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo niet fijn met de smileys
quote:Je hoeft teminste niet meer te f5en das wel fijn
quote:Hoi Pino.Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Potvetdikkie, ik ben er even niet en meteen is Domien geweest
Hoi Domien
quote:Das lief van je
quote:Ja dan had je m al
quote:Die verdwijnt toch over een week? of zit ik fout?Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Die nieuwe layout... Vooral heel kaal. Ik hou het wel lekker bij de baggerlayout.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou... zou je misschien ook een bak thee/koffie kunnen brengen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou... zou je misschien ook een bak thee/koffie kunnen brengen?
quote:Ja zoiets las ik al.Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij verdwijnen alle layouts later deze week.
Behalve dees of course!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |